مکمل بنزین
گوناگونخبر

ورود پروتوتایپ هوندا E به خانواده خودروهای برقی سایز کوچک

یکی از برندهای برتر در تولید خودروهای برقی هوندا هست که به تازگی پروتوتایپ هوندا E از دسته خودروهای سایز کوچک برقی در خط تولید و ساخت قرار گرفته است.

این خودروی برقی سایز کوچک قرار است اواخر سال 2019 میلادی وارد بازار جهانی شود. در حال حاضر پلتفرم‌های برقی در سگمنت A و B ساخته شده‌اند و طراحی جدید مدل برقی در این سگمنت‌ها بیهوده به نظر می‌رسد و از این رو این خودروساز ژاپنی تصمیم گرفته تا مدل برقی در سایز کوچک را بسازد و وارد این بخش از بازار شود. جالب است بدانید که آقای کوهی هیتومی، مدیر بخش پروژه ساخت پروتوتایپ هوندا E اعلام کرده که از پلتفرم این خودروی برقی مدل‌های برقی متفاوتی طراحی و ساخته خواهند شد.

وی در مصاحبه‌هایش اعلام کرده که مدل بعدی کانسپت برقی اسپرت هوندا با گنجایش دو سرنشین خواهد بود که نیروی پیشرانه را به روی چرخ‌های عقب انتقال می‌دهد و همین امر می‌تواند رانندگی را برای سرنشینان لذت‌بخش‌تر کند. این خودروی برقی با یک بار شارژ کامل می‌تواند 242 کیلومتر را بپیماید و قرار است در بازار خودروهای آمریکای شمالی و اروپا به فروش برسد. نظر شما درباره خودروهای تمام برقی چیست و آیا این خودروها می‌توانند سهم بزرگی از فروش خودروهای جهان را به دست بگیرند؟

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا