مکمل بنزین
شرایط فروش

جدیدترین شرایط فروش فوری محصولات ایران‌خودرو با مدل 98؛ طرح تبدیل تندر پلاس اعلام شد

بعد از گذشت چندین نوبت از شرایط فروش فوری ایران‌خودرو و سایپا این شرکت جدیدترین مرحله فروش فوری محصولاتش را اعلام کرد که با توجه به موعد تحویل و همچنین در پیش بودن سال جدید، مدل تحویل خودروهای مذکور 98 خواهد بود که طبیعتا جذابیت خرید را برای مشتریان دوچندان می‌کند.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای از جدیدترین شرایط فروش محصولاتش خبر داد که مشتریان می‌توانند با قیمت حاشیه بازار اقدام به خرید کرده و با توجه به موعد تحویل از خرید اولین سری خودروهای با مدل 98 این شرکت استفاده نمایند.

پژو 207 صندوقدارطبق اعلام روابط عمومی این شرکت، مشتریان می‌توانند از ساعت 10 صبح روز 18 اسفند ماه اقدام به ثبت نام کرده و سفارش خود را طبق جزئیات اعلامی ثبت نمایند. بدیهی است با توجه به محدود بودن ظرفیت تعیین شده برای این طرح، امکان ثبت نام به محض تکمیل ظرفیت بسته خواهد شد و به همین دلیل مشتریان بایستی سریعا اقدام به ثبت سفارش خود نمایند.

خودروهای ارائه شده در این شرایط فروش ایران‌خودرو

  • اولین خودروی ارائه شده در این طرح، وانت آریسان است که با قیمت 45 میلیون تومان و با موعد تحویل اسفند 97 به مشتریان عرضه می‌شود. رنگ‌های قابل عرضه در این خودرو سفید بوده و امکان انتخاب کارت طلایی تک ستاره برای مشتریان فراهم شده است.
  • دومین خودروی این شرایط فروش رانا ال ایکس یورو 4 بهینه است که با قیمت 66 میلیون و 990 هزار تومان قابل سفارش بوده و رنگ‌های ارائه شده نیز سفید، مشکی، نقره‌ای و خاکستری است که موعد تحویل ان نیز 30 روز کاری عنوان شده و طبیعتا با مدل 98 به مشتریان تحویل داده می‎شود. در این خودرو نیز امکان انتخاب کارت طلایی تک ستاره برای مشتریان فراهم است.
  • خودروی بعدی عرضه شده در این شرایط فروش فوری، پژو 206 صندوقدار با آپشن های کامل است که قیمت تعیین شده برای این خودرو نیز 80 میلیون و 300 هزار تومان تعیین شده و زمان تحویل نیز 30 روز کاری عنوان شده است. امکان انتخاب کارت طلایی تک ستاره در این خودرو نیز فراهم است.

همچنین روابط ایران‌خودرو در اطلاعیه دیگری اعلام کرد که مشتریان دارای حواله تندر پلاس دنده‌ای و اتوماتیک این شرکت با موعد تحویل تیر و مرداد 97 می‌توانند از شرایط تبدیلی ایران‌خودرو استفاده کرده و برای تحویل و تعیین تکلیف هر چه سریعتر حواله خود اقدام نمایند.

ایران‌خودرواین شرکت اعلام کرده است که شرایط تبدیلی مذکور به صورت اختیاری بوده و اجباری در تحویل این خودروها نیست و در صورت عدم تمایل به استفاده از شرایط تبدیلی می‌توانند برای آماده شدن خودروهای ثبت نامی صبر کنند. طبق اعلام این شرکت، مشتریان می‌توانند از خودروهای زیر برای تبدیل حواله استفاده کنند:

  • اولین پیشنهاد این شرکت پژو پارس سال با موعد تحویل 45 روزه است.
  • دومین پیشنهاد این شرکت پژو پارس سال دوگانه سوز با موعد تحویل 45 روزه است.
  • سومین پیشنهاد این شرکت پژو 207 دستی است که موعد تحویل این خودرو 30 روزه خواهد بود.
  • بدیهی است تمام خودروهای مذکور با مدل 98 به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

گفتنی است که این شرکت خبری از نحوه محاسبه قیمت این خودروها منتشر نکرده است و با توجه به سابقه بخشنامه‌های این شرکت به نظر می‌رسد که محاسبه قیمت خودروهای مذکور با قیمت فعلی خودروهای مذکور خواهد بود.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا