مکمل بنزین
خبر

بنتلی کانتیننتال GT با تیونینگ منصوری در نمایشگاه ژنو

تیونر محبوب منصوری با یک نوع خاص از بنتلی در ژنو حضور پیدا کرده تا این شرکت نیز حداقل یک محصول در سوئیس داشته باشد. کیت بدنه‌ جدید منصوری برای  اسپرت کانتیننتال GT شامل اسپویلر جلو به همراه دریچه‌های ورودی هوا، رکاب جانبی، دیفیوزر و بال عقب هستند که همگی باعث شده‌اند این بنتلی طراحی اسپورتی داشته باشد. بخش‌های فیبرکربنی نیز در آینه‌ها، بال عقب، زه‌های بدنه و کاپوت بکار گرفته شده‌اند و رینگ‌های ۲۲ اینچی آلومینیومی جذاب یکی دیگر از تغییرات منصوری بر روی این خودرو بوده است.

خروجی‌های بزرگ اگزوز‌ و تغییرات مختصر سپر در قسمت عقب اعمال شده‌اند که نشان می‌دهند منصوری به ظاهر این بنتلی بسیار اهمیت داده است. بکارگیری از چرم turquoise باعث شده تا کابین طراحی لوکس‌تر داشته باشد و منصوری با بکارگیری فیرکربن در بدنه، این بخش را نیز به سمت اسپرت شدن، سوق داده است. بنظر می‌رسد این تیونر بزرگ برای بخش فنی تغییری اعمال نکرده، چرا که مشخصات فنی این مدل منتشر نشده است.

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا