مکمل بنزین
خبرداخلی

طرح ترافیک و زوج و فرد در نوروز 98 اجرا می‌شود؟

با شروع سال جدید و ورود به نوروز 98 بسیاری از مردم به دنبال پاسخ این سوال هستند که نحوه اجرای طرح ترافیک و زوج و فرد در این ایام چگونه خواهد بود و چه مقرراتی در این ایام اجرایی خواهد شد که در ادامه توجه شما را به مصاحبه رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ جلب می‌کنیم که توضیحات کامل و دقیقی پیرامون این موضوع ارائه کرده‌اند.

به گزارش چرخان، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در مصاحبه‌ای پیرامون وضعیت اجرای طرح ترافیک و زوج و فرد در نوروز 98 گفت: طرح ترافیک و زوج و فرد در ایام نوروز اجرا نخواهد شد و عملا با پایان یافتن روز کاری امروز، اجرای طرح نیز متوقف شده و محدودیتی در ایام نوروز برای خودروها از این نظر اعمال نخواهد شد.

سردار محمدرضا مهماندار در مصاحبه‌ای با رسانه‌ها داشت، پیرامون تمهیدات پلیس برای ایام نوروز 98 توضیحاتی را ارائه کرد و گفت: اجرای طرح ترافیک و زوج و فرد از روز 29 اسفندماه متوقف خواهد شد و این توقف تا روز 16 فروردین 98 ادامه‌دار خواهد بود. همچنین در سال جدید تغییری در طرح‌ها نخواهیم داشت و به روال سال 97 دنبال خواهد شد و اگر بنا بر تغییری نیز باشد قطعا قبل از اجرایی شدن اطلاع رسانی خواهد شد.

 

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا