مکمل بنزین
گوناگونخبر

بهترین و بدترین خودروسازان خارجی در سال 2019 را بشناسید

خودروسازان جهانی هر ساله تغییرات جالبی را در ترکیب خود دارند که حذف بعضی از این برندها و ورود برندهای جدید به ترکیب خودروسازان شناخته شده و یا بزرگ به این لیست از اتفاقاتی است که در بازار خودروی جهانی به یک رخداد عادی تبدیل شده است که کانسیومر ریپورت در یک گزارش جالب از بهترین و بدترین برندهای سال 2019 رونمایی کرده است که در این گزارش به بررسی آن می‌پردازیم.

به گزارش چرخان، سایت کانسیومر ریپورت که هر ساله آمارهای جالبی را از خودروسازان دنیا ارائه میدهد و برندهای مختلف نیز برای حضور در بین بهترین‌های این رسانه سر و دست می‌شکنند در گزارش مربوط به ابتدای سال 2019 خود آمار جالبی از بهترین و بدترین برندهای خودروسازی دنیا منتشر کرده است که حضور بعضی از اسامی در این لیست نیز در نوع خود جالب است.

شاید برایتان عجیب باشد که بدانید کانسیومر ریپورت علیرغم حضور بسیاری از برندهای شناخته شده برای ما، از یک برند بسیار قدرتمند و البته ناشناخته‌تر نسبت به سایر برندهای مشهور، به عنوان برترین برند خودروسازی دنیا یاد کرده است. سوبارو توانسته با کسب 81 امتیاز در صدر لیست بهترین خودروسازان خارجی قرار بگیرد. این برند خودروسازی توانست در بین خودروسازان غیرلوکس نیز بالاترین امتیاز را نصیب خود کند که به هر روی می‌توان گفت که سوبارو در حضور بزرگان خودروسازی در صدر بهترین‌ها قرار گرفته است.

از دیگر نکات قابل ذکر در مورد گزارش کانسیومر ریپورت می‌توان به همکاری اتحادیه مصرف‌کنندگان آمریکایی اشاره کرد که مالک بیش از 34 هزار خودرو را در این نظرسنجی دخالت داده است که باعث شده تا آمار منتشر شده نیز قابل قبول باشد. در رتبه‌های بعدی نیز شاهد حضور هیوندای هستیم که بالاتر از برندی مثل پورشه قرار گرفته است.

در بخش دیگر این لیست نیز که به بدترین برندهای خودروسازی دنیا پرداخته شده است، حضور نام‌های شناخته شده در آن بسیار عجیب است. شاید برای همه عجیب باشد که فیات به عنوان بدترین خودروساز معرفی شده و در رده‌های بعدی نیز شاهد حضور برندهایی از جمله جگوار، میتسوبیشی و جیپ هستیم که شنیدن این نام‌ها در این لیست بسیار عجیب است!

البته بدیهی است که انتشار این لیست‌ها تاثیری در روند خرید و فروش خودروهای خارجی در کشورمان نداشته و به طور مثال خودروهای جگوار و میتسوبیشی با قیمت‌های نجومی در حال معامله هستند و به طور کلی محصولات سوبارو کم پیدا و کم طرفدار است.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا