مکمل بنزین
خبرداخلی

زمان شروع شرایط فروش فوری محصولات ایران‌خودرو با قیمت حاشیه بازار در سال 98

اسفندماه سال 97 یکی از ماه‌های بسیار پرکار برای بازار خودرو محسوب میشد که در آن سایپا و ایران‌خودرو توانستند هزاران خودرو را به صورت فوری و با قیمت حاشیه بازار به مردم بفروشند و عملا پس از اتفاقاتی که در دهه 70 شاهد آن بودیم، بار دیگر فروش با قیمت بازار آزاد شده و به نظر می‌رسد که این طرح به مذاق خودروسازان خوش آمده و به زودی شاهد بازگشت طرح فروش فوری محصولات ایران‌خودرو با قیمت حاشیه بازار خواهیم بود.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو که در آخرین ماه سال 97 عملکرد رو به جلویی در تولید خودرو داشت و این روزها نیز سهام این شرکت در بازار سرمایه با استقبال بسیار خوبی روبرو گردیده است، در حال آماده سازی شرایط فروش فوری محصولاتش است که طبق روال اسفندماه خواهد بود و مشتریان می‌توانند با مراجعه به سایت رسمی فروش این شرکت اقدام به ثبت سفارش نمایند.

پژو 207 صندوقدار ایران‌خودرواین طرح که با چراغ سبز وزارت صنعت در حال برگزاری بوده و به این شرکت‌ها اجازه داده شده است تا 20 درصد از تولید روزانه خود را به فروش با قیمت حاشیه بازار تخصیص دهند و 80 درصد تولید روزانه را به تحویل تعهدات قبلی اختصاص دهند که طبیعتا با توجه به مشکلات تولید این شرکت و همچنین رقیب سنتی ایران‌خودرو، به نظر می‌رسد که در صورت عدم افزایش تولید روزانه، بسیاری از تعهدات پاییز و زمستان سال 97 در نیمه ابتدایی سال 98 نیز به سرانجام نخواهند رسید!

اهورا گلیاری مدیر بازاریابی و شبكه فروش شركت ایران‌خودرو در مصاحبه‌ای پیرامون برنامه این شرکت برای روزهای آتی گفت: یکی از طرح‌های خوبی که در اسفندماه سال گذشته اثرات خوبی بر روی بازار خودرو داشت، طرح تنظیم بازاری بود که توسط خودروسازان اجرا شد و این اثرات به قدری قابل توجه بود که عملا بازار به سمت تعادل حرکت کرد و التهاب های ایجاد شده توسط سودجویان و دلالان تا حدود زیادی کنترل شد.

ایران‌خودرو پژو 206 و وانت آریسانوی در ادامه افزود: یکی از دلایل اصلی تاثیرگذاری این طرح بر روی وضعیت بازار ادامه دار بودن آن است که به همین دلیل در سال 98 نیز طرح تنظیم بازار اجرایی خواهد شد. این طرح به منظور تعادل عرضه و تقاضا اجرایی خواهد شد و  ما برای کسب رضایت مشتریانمان تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم و امیدواریم بتوانیم بیشترین سطح رضایت را جلب کنیم. طرح فروش فوری محصولات شرکت از هفته آتی شروع خواهد شد و البته زمان دقیق آن پس از بررسی‌های لازم از طریق راه‌های ارتباطی مختلف اطلاع رسانی خواهد شد. پس از اعلام رسمی زمان شروع طرح مشتریان می‌توانند با مراجعه به سایت رسمی فروش ایران‌خودرو سفارش خود را ثبت کرده و از مزایای طرح بهره مند شوند.

گفتنی است که این اقدام ایران‌خودرودر حالی است که گروه سایپا در زمینه فروش فوری محصولات بسیار عقب بوده و طرح‌های ارائه شده توسط این شرکت در اسفند ماه نیز به نسبت رقیبش از تعداد بسیار کمتری برخوردار بوده است. از سوی دیگر اینکه طبق گفته مسئولین، این شرکت در سال جدید هنوز فاکتور تحویل خودرو صادر نکرده است.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. از این به بعد به بهانه تنظیم بازار پوست مردم همیشه در صحنه کنده میشه !!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا