مکمل بنزین
گوناگونخبر

بنتلی بنتایگا بنگالا؛ شاسی بلند لوکس با بدنه تانک!

به تازگی نسخه جدید و قدرتمند بنتلی بنتیگا با طراحی اسپانیایی به نام بنتلی بنتیگا بنگالا رونمایی شده که تنها از این خودروی سوپر لوکس 15 دستگاه در جهان ساخته خواهد شد. این شاسی‌بلند لوکس انگلیسی از جنس فیبر کربنی ساخته شده در خودروهایی مانند فراری F12 و مدلهای رولزرویس مجهز شده است.

بنتلی بنتیگا بنگالا یکی از آفرودهای قدرتمند با جلو پنجره و سپر منحصر به فرد که در آن نواری از چراغ‌های LED کار گذاشته شده به نمایش درآمده است که این تغییرات باعث شده ظاهری شبیه خودروهای تانکی مانند مدل رضوانی تانک بگیرد. همچنین یک نوار LED اضافه در شیشه پاکن‌های این خودرو تعبیه شده است. مهندسان بنتلی برای قدرت بخشیدن دو چندان به این خودرو از لاستیک یا تایرهای Dillinger برای این شاسی‌بلند لوکس استفاده کرده‌اند. در عقب خودرو نیز تغییراتی برای هماهنگی با جلوی خودرو صورت پذیرفته است.

مسئولان انگلیسی این کارخانه اعلام کرده‌اند که مدل بنگالا با همکاری تیم قدرتمند رالی آفرود اسپانیایی در مسابقات شرکت داده خواهد شد. هدف نهایی برای این مدل لوکس ادغام کردن ظاهر جنگی و خشن به همراه کارایی فوق‌العاده است.

همچنین سیستم تعلیق تعریف شده برای بنتلی بنتیگا بنگالا مناسب جاده‌های آفرود است. جالب است بدانید که درون نسخه بنگالا تغییراتی مانند استفاده از فیبر کربنی در بخش‎های عمده صورت گرفته است که باعث شده وزن این خودرو بسیار کم شود. هنوز اطلاعات بیشتری درباره این خودرو مانند مشخصات فنی و قیمت اطلاع رسانی نشده؛ در نتیجه برای خبرهای بیشتر از آن و دیگر محصولات بنتلی همراه چرخان باشید.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا