مکمل بنزین
خبرداخلی

تعهدات ایران‌خودرو زودتر از تعهدات سایپا به‌روز می‌شود؟

تعهدات تعویقی ایران‌خودرو و سایپا به تعداد زیادی رسیده و عملا آمارهای رسامی نشان می‌دهد که تولیدات این خودروساز تا نیمه دوم سال جاری صرفا کفاف تعهدات سال گذشته این شرکت‌ها را خواهد داد و این در صورتی است که روند تولیدات این دو شرکت بدون مشکل ادامه پیدا کرده و حتی روند صعودی به خود بگیرد که خبرها حاکی از تسریع روند تحویل خودروهای معوق ایران‌خودرو است که جزئیات آن را در ادامه می‌خوانید.

به گزارش چرخان، در حال حاضر گروه خودروسازی ایران‌خودرو در حال تکمیل خودروهای ناقص بوده و به نظر می‌رسد که قطعات موردنیاز این شرکت برای تکمیل خودروها تا حد زیادی تامین شده و روند تحویل خودروهای معوق را تسریع بخشیده و خبرها حاکی از آن است که عدد خودروهای تحویلی به به حدود 2 هزار خودرو رسیده است.

پژو 207 صندوقدار ایران‌خودروتحویل خودروها با پروسه پرداخت سود مشارکت و جریمه تاخیر انجام می‌شود که عملا هزینه تمام شده خودروها را برای مردم به حداقل رسانده است. طبق اعلام مسئولین این شرکت و همچنین برنامه ریزی صورت گرفته توسط این گروه خودروساز، قبل از زمستان سال جاری تمام تعهدات معوق این شرکت تحویل داده خواهد شد و بعد از آن نوبت به تعهدات جدید این شرکت در ماه‌های اخیر می رسد.

گفتنی است که طبق آمارها چیزی در حدود 410 هزار خودرو از زمان شروع تحریم‌های صنعت خودروسازی کشور به مشتریان تحویل داه شده و این نشان می‌دهد که ایران‌خودرو با تکیه بر توان داخلی در حال مرتفع کردن مشکلات مربوط به این موضوع بوده است. طبق اخبار واصله از این شرکت از هفته آتی تعداد خودروهای تحویلی افزایش خواهد یافت و روند تجاری سازی خودروهای ناقص باقی مانده در پارکینک به دست مشتریان خواهد رسید.

ایران‌خودرو پژو 206 و وانت آریساناین موضوع بیشتر از آنکه از حیث تولید داخلی مهم باشد، بحث روند قیمتی در بازار خودروهای داخلی است که به نظر می‌رسد روند کاهشی آن ادامه‌دار خواهد شد و دلالانی که این روزها از نقش خریدار به نقش فروشنده منتقل شده‌اند، بیش از پیش برای فروش محصولات در دستشان به تکاپو می‌افتند.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا