مکمل بنزین
بازارچه

گرانی 10 میلیون تومانی پژو 405 اس‌ال‌ایکس توسط ایران‌خودرو!

شاید کمتر کسی را دو سال قبل می‌توانستیم پیدا کنیم که قیمت بالای 50 میلیون تومان را برای محصولات پرتیراژ ایران‌خودرو و سایپا باور میکرد ولی حالا به راحتی یک آب خوردن، شاهد افزایش قیمت 10 میلیون تومانی در پژو 405 اس‌ال‌ایکس از محصولات شرکت آبی پوش هستیم که قیمت آن در بازار روند نزولی به خود گرفته است!

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو در دعوت نامه‌هایی که برای خودروی پژو 405 اس‌ال‌ایکس خود ارسال کرده، عملا قیمت جدید این محصول را نیز اعلام نموده که شاهد افزایش قیمت 10 میلیون تومانی در آن هستیم. این خودرو که قبل از این با قیمت 67 میلیون و 880 هزار تومان به مشتریان تحویل داده می‌شد، حالا با قیمت جدید 76 میلیون و 12 هزار تومان قابل عرضه خواهد بود.

پژو 207 صندوقدار ایران‌خودروبدین ترتیب شرایط فروش فوری این شرکت برای پژو 405 اس‌ال‌ایکس با قیمت جدید عملیاتی خواهد شد و عملا با توجه به قیمت این خودرو در بازار آزاد، احتمالا باید شاهد اتفاقات جدیدی در بازار این محصول پرطرفدار بازار باشیم. گفتنی است که این شرکت به تازگی تغییر قیمت عجیبی را در دیگر محصولات خود داده است که باید دید آیا این قیمت‌های جدید از دیدگاه سازمان حمایت مورد تایید است و آیا تاییدیه این سازمان روی این گرانی‌ها وجود دارد یا خیر؟

از سوی دیگر اینکه ایران‌خودرواز جمله شرکتهایی است که بیشترین تعداد خودروهای ناقص را داشته و مشخص نیست که آیا افزایش قیمت‌های اخیر، نشانه تغییر و تحولات در این زمینه است یا دلیل دیگری دارد!

 

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. تنها با یک اقدام انقلابی میشه جلوی زیاده خواهی سود جویان (خودروسازان ایرانی) را گرفت 1 _ چند نفر را اعدام کنید تا بقیه حساب کار دستشان بیاد 2 _ خودرو خارجی با کمترین مبلغ کمرک تا صفر وارد تا اینها بایکوت شوند
    در غیر اینصورت باید گفت حکومت هم سر در آخور اینها دارد ولا غیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا