مکمل بنزین
خبرداخلی

طرح تبدیل حواله‌های سوزوکی گرند ویتارا ویژه مرداد 98

مشکل تولید در ایران‌خودرو و سایپا به یکی از تکراری‌ترین خبرهای این روزهای بازار تبدیل شده و مشخص نیست که گروه خودروسازی ایران‌خودرو در حالیکه قادر به تولید و تحویل خودروهای فعلی خود نیست، چگونه مدعی تولید خودروهایی است که عملا تکنولوژی تولید آنها را در اختیار نداشته و سابقه‌ای نیز در این زمینه ندارد! در همین راستا به تازگی طرح تبدیلی سوزوکی گرند ویتارا به مشتریان دارای حواله این خودرو ابلاغ شده است!

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که مشتریان دارای حواله سوزوکی گرند ویتارا می‌توانند از طرح‌های تبدیلی این شرکت استفاده کنند و تکلیف حواله‌های خود را مشخص نمایند. این شرکت به دلیل عدم توانایی در تولید این محصول و همچنین مشخص نبودن آینده تولید این محصول، اقدام به عرضه این شرایط تبدیلی نموده است.

پیشنهادات تبدیلی این شرکت عبارتند از:

  • طرح شماره یک: مشتریان دارای حواله ویتارا با هر تاریخ تحویلی می‌توانند از هایما اس7 و دنا پلاس با قیمت مصوب زمان تحویل حواله بهره‌مند شوند.
  • طرح شماره دو: مشتریان دارای حواله ویتارا با هر تاریخ تحویلی می‌توانند از هایما اس5 و دنا پلاس با قیمت مصوب زمان تحویل حواله برخوردار شوند.
  • طرح شماره سه: مشتریان دارای حواله ویتارا با هر تاریخ تحویلی می‌توانند از هایما اس5 و دنا معمولی با قیمت مصوب زمان تحویل حواله، بهره‌مند شوند.
  • طرح شماره چهار: مشتریان دارای حواله ویتارا با هر تاریخ تحویلی می‌توانند از دنا پلاس و پژو 207 دستی با قیمت زمان تحویل حواله بهره‌مند شوند.

همچنین هر کدام از این طرح‌ها دارای 12 روز مهلت بوده و به ترتیب از 5 مرداد ماه آغاز شده و تا 14 شهریور ماه ادامه خواهد داشت و بدیهی است که در صورت ادامه مهلت تبدیل، امکان استفاده از این شرایط برای مشتریان فراهم نخواهد بود. همچنین گفتنی است این شرکت در حالی از عدم توانایی خود برای تولید ویتارا خبر می‌دهد که به تازگی خط تولید آزمایشی پژو 301 راه اندازی کرده و به زودی خط تولید پژو 2008 داخلی سازی شده را نیز راه اندازی خواهد کرد!

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا