مکمل بنزین
بازارچه

قیمت جدید پژو 207 دنده‌ای توسط ایران‌خودرو اعلام شد

گرانی خودروهای داخلی در لیست قیمت کارخانه‌ای خود خبری است که در 24 ساعت اخیر منتشر می‌شود و واکنش‌های زیادی را در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های مختلف به همراه داشته است. گروه خودروسازی ایران‌خودرو پس از گرانی 10 میلیون تومانی پژو 405 اس ال ایکس همزمان قیمت جدید پژو 207 دنده‌ای را نیز اعلام کرد که کماکان جزو خودروهای زیر 100 میلیون تومان این شرکت محسوب می‌شود.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای از قیمت جدید پژو 207 دنده‌ای رونمایی کرد که این تغییر قیمت پس از افزایش قیمت دیگر محصول این شرکت، جزو خبرسازترین اتفاقاتی بود که توسط این شرکت رخ داد و مشتریان دارای حواله خرید پژو 207 بایستی با این قیمت جدید اقدام به تکمیل وجه کرده و خودروی خود را تحویل بگیرند.

پژو 207 دنده‌ای که قبل از این با قیمت 96 میلیون و 730 هزار تومان به مشتریان عرضه میشد، با افزایش قیمت حدود 3 میلیون تومانی به قیمت 99 میلیون و 990 هزار تومان رسید و احتمالا در همین تابستان از مرز 100 میلیون تومان عبور خواهد کرد و رکوردهای جدیدی برای این محصول شرکت ایران‌خودرو به ثبت خواهد رسید.

گفتنی است که این گروه خودروساز در حالی از قیمت جدید این محصول رونمایی کرده که به تازگی افزایش قیمت قابل توجهی در پژو 405 اس ال ایکس داشته و شنیده‌ها حاکی از آن است که به زودی بسیاری از محصولات این شرکت به قیمت بازار خواهند رسید.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا