مکمل بنزین
گوناگونتازه‌هاخبر

انتشار تصاویر جاسوسی از کادیلاک XT7

کمپانی کادیلاک در حال کار و برنامه‌ریزی برای عرضه خودرویی برای رقابت با آکورا MDX و ولوو XC90 است. تصاویر جاسوسی منتشر شده نشان می‌دهد که کادیلاک، در حال تست XT7 بوده که مدلی بزرگتر از XT5 است.

به نظر می‌آید که این خودرو، ظاهری اسپرت و خشن خواهد داشت و در طراحی آن از خودروهای شورلت تراورس و سدان CT6 الهام گرفته شده است.

cadillac-xt7-spy-photos-04

انتظار می‌رود که موتور این خودرو 3.6 لیتری و v6 باشد و یک موتور توربو شارژ نیز آن را همراهی کند. کادیلاک در حال حاضر مشغول فعالیت برای عرضه مدل هیبریدی XT5 بوده و اطلاعاتی مبنی بر این که XT7 نیز در مدل هیبریدی عرضه خواهد شد، در دست نیست.

cadillac-xt7-spy-photos-11

کادیلاک XT5 در سال 2015 رونمایی شده و خیلی سریع به یکی از محبوب ترین SUV ها در آمریکای شمالی تبدیل شد. پس جای تعجب نیست اگر خودروی XT7 نسخه بروز شده و هفت نفره XT5 باشد که ظاهرا سال آینده وارد بازارهای جهانی خواهد شد. 

البته این احتمال هم وجود دارد که خودروی مذکور،  مدل 2017 شورلت تراورس باشد، زیرا چراغهای عقب و جلو معلوم نیستند و تشخیص مدل این خودرو به درستی امکان پذیر نیست.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا