مکمل بنزین
برگزیده‌هاشرایط فروش

شرایط فروش فوری محصولات ایران‌خودرو با قیمت حاشیه بازار (16مرداد 98)

ایران‌خودرو که در بهار 98 به عنوان فعال‌ترین خودروساز کشورمان در زمینه فروش فوری محصولاتش شناخته شده بود، چند وقتی است که به شدت کم کار شده است. این گروه خودروساز که چند روزی بود اقدامی برای فروش محصولاتش انجام نداده بود، در اطلاعیه‌ای از شرایط فروش جدید محصولاتش خبر داد که در ادامه جزئیاتش را می‌خوانید.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای از شرایط فروش محصولاتش خبر داد که مشتریان متقاضی خرید محصولات این شرکت می‌توانند با استفاده از جزئیات موجود اعلامی توسط این شرکت، خودروهای ارائه شده را خریداری کرده و پس از 30 روز کاری آن را تحویل بگیرند.

پژو 207 صندوقدار ایران‌خودرواین شرایط فروش ایران‌خودرو از ساعت 11 صبح روز چهارشنبه 16 مرداد 98 آغاز خواهد شد و تا زمان تکمیل ظرفیت محصولات ارائه شده ادامه خواهد داشت. همچنین شرایط خاصی برای این شرایط فروش در نظر گرفته شده است که در ادامه جزئیات آن را مشاهده می‌کنید.

خودروهای عرضه شده در شرایط فروش فوری ایران‌خودرو

  • اولین خودروی عرضه شده این شرکت، دنا پلاس است که در رنگ‌های مشکی، سفید، خاکستری متالیک، آبی رویال، آبی کبود و نقره‌ای قابل سفارش است. قیمت تعیین شده برای این خودرو 110 میلیون و 934 هزار تومان بوده و تحویل آن 30 روزه است.
  • دومین خودروی عرضه شده این شرکت، پژو 405 اس‌ال‌ایکس است که مشتری با قیمت 67 میلیون و 888 هزار تومان امکان سفارش این خودرو را در رنگ‌های مشکی، سفید، خاکستری متالیک و نقره‌ای را خواهد داشت.
  • سومین خودروی عرضه شده ایران‌خودرو، رانا ال‌ایکس که در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای، خاکستری متالیک، آبی کاسپین، گیلاسی، سفید و قرمز دو پوششه عرضه شده و قیمت تعیین شده برای آن 67 میلیون و 203 هزار تومان است.
  • چهارمین خودروی عرضه شده این خودروساز، سمند ای‌اف7 بنزینی است که در رنگ‌های سفید، مشکی، خاکستری متالیک و آبی کبود قابل سفارش بوده و قیمت تعیین شده برای این خودرو نیز 69 میلیون و 973 هزار تومان است.
  • گفتنی است که ایران‌خودرو صراحتا اعلام کرده که قیمت‌های تعیین شده برای این خودروها بر اساس حاشیه بازار بوده است. همچنین ایران‌خودرودر حالی از شرایط فروش فوری این محصولات خبر داده که قبل از این اغلب شرایط فروش‌های تابستان این خودروساز با ارائه تسهیلات 10 درصدی همراه بود ولی با توجه به هم‌قیمت‌شدن حدودی تعرفه کارخانه و بازار آزاد، از ارائه این تسهیلات صرف نظر کرده است!

ایران‌خودرو پژو 206 و وانت آریسانایران‌خودروهمچنین وعده داده که در هفته های آینده طیف عظیمی از محصولات باقیمانده در پارکینک خودرو را به بازار عرضه خواهد کرد و بخش مهمی از تعهدات قبلی خود را ایفا خواهد نمود. در ادامه جزئیات قوانین مربوط به این شرایط فروش را میخوانید:

شرایط اعلامی برای فروش فوری محصولات ایران‌خودرو

  • مدل تحویلی تمام خودروهای عرضه شده در این شرایط فروش متعلق به سال 98 خواهد بود.
  • هر کد ملی قادر به ثبت یک سفارش خواهد بود و بدیهی است امکان ثبت نام برای مشتریانی که در طرح‌های روز قبل شرکت داشتند، وجود نخواهد داشت.
  • همانند طرح‌های قبلی، ظرفیت تعیین شده برای این فروش فوری محدود بوده و طبیعتا به محض اتمام ظرفیت، سایت ثبت نام بسته خواهد شد.
  • مشتریان متقاضی خرید در این طرح فروش می توانند بسته به نیاز از شرایط ویژه خرید کارت طلایی تک ستاره این شرکت نیز بهره مند شوند.
  • مشتریانی که در ماه‌های اخیر اقدام به خرید محصولات این شرکت کرده اند، امکان ثبت سفارش نخواهند داشت.
  • تمامی سفارشات از طریق سایت فروش رسمی این شرکت قابل ثبت خواهد بود.
  • بدیهی است که همانند طرح‌های قبلی این شرکت، امکان ثبت نام افراد زیر 18 سال فراهم نخواهد بود.
  • کلیه ثبت نام کنندگان در این طرح بایستی دارای گواهینامه باشند. در غیر این صورت امکان تحویل خودرو میسر نخواهد بود.
  • در صورت مغایرت شرایط افراد با مفاد این شرایط فروش، پول مشتری عینا مسترد خواهد شد و قرارداد به صورت یکساله فسخ خواهد شد.
  • با توجه به هماهنگی‌های انجام شده توسط دو شرکت ایران‌خودرو و سایپا، از این پس آن دسته از مشتریانی که در 18 ماه گذشته از شرایط فروش این دو شرکت استفاده کرده‌اند و اقدام به خرید خودرو کرده باشند، امکان خرید نخواهند داشت و در صورت عدم رعایت این بند به هیچ وجه خودرویی تحویل داده نخواهد شد.

گفتنی است که ایران‌خودرو در حالی از شرایط فروش جدید خود رونمایی کرده است که به تازگی خط تولید پژو 301 را راه اندازی کرده و از سوی دیگر در تولید محصولات خانواده رنو و ویتارا و بعضی دیگر از محصولاتش دچار مشکل شده است! اما جالب‌تر اینکه این گروه خودروساز به تازگی در اطلاعیه‌های مختلف از افزایش قیمت محصولات بالا خبر داده بود ولی با توجه به واکنش‌های منفی کاربران و مجلسی‌ها، از این اقدام عقب کشید و قیمت‌ها را به تعرفه قبلی بازگرداند.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا