Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

هیوندای،محصول انقلابی را برای فرانکفورت 2019 آماده کرده است!

پس‌ازاینکه نمایش خودروهای جذاب در مونتری (Monterey) تا همین چند وقت پیش به پایان رسیده و خودروها توانستند خود را به نمایش عمومی بگذارند، حالا یک رویداد خودرویی دیگر و این بار در فرانکفورت آلمان قرار است در ماه آینده میزبان شرکت‌های بزرگ و کوچک دنیا باشد.

ما از قبل می‌دانیم که هیوندای، برنامه معرفی خودروهای جدید و متنوعی را برای موتورشو فرانکفورت 2019، در سر داشته است. معرفی خودروهایی مانند نمونه جدید i10 هاچبک و همچنین اولین خودروی مسابقه‌ای برقی که این شرکت کره‌ای در تاریخ خود تولید کرده است، در برنامه معرفی فرانکفورت قرارگرفته‌اند. به‌علاوه، هیوندای اعلام کرده است که این شرکت، یک طرح مفهومی کاملاً برقی را که قرار است خط‌مشی طراحی‌های آینده خودروهای برقی این شرکت را نشان بدهد را نیز برای معرفی در آلمان در نظر گرفته است.

جزئیات کوچک در مورد طرح مفهومی برقی هیوندای هنوز خیلی مشخص نشده است اما بر اساس اعلام خود هیوندای، این طرح برقی قرار است خودرویی باشد که نشان‌دهنده طرز تفکر مجدد این شرکت در مورد آینده صنعت خودرو و محصولات تولیدی خود بوده و خریداران خودروها، می‌توانند همان‌گونه که آزادی بیشتری در طراحی منازلشان دارند، در مورد خودروهای سواری‌شان نیز چنین آزادی را در آینده به دست آورند.

هیوندای همچنین می‌خواهد خودروهای تولیدی‌اش را تبدیل به یک فضای زندگی متحرک و جذاب و شخصی‌سازی‌شده برای خود شخص خریدار قرار دهد. پس می‌توان انتظار داشت که فضای داخل کابین این طرح جدید مفهومی، بسیار انقلابی، جذاب و البته مربوط به آینده باشد.

هیوندای موتور اسپرت، همچنین تازگی تیزری را منتشر کرده است که در آن از اولین خودروی مسابقه‌ای برقی این شرکت که قرار است در همین موتورشو فرانکفورت 2019 رونمایی شود، به‌صورت غیررسمی رونمایی می‌کند. خودرویی که احتمالاً با ظاهر هاچبک ظاهرشده و قرار است قدرت بی‌نظیر و بسیار بالایی را تولید کند.

این خودروی برقی مسابقه‌ای توسط موتوراسپرت هیوندای در آلزنا (Alzenau) آلمان طراحی و توسعه داده خواهد شد. مرکز تحقیقاتی که هیوندای در آن خودروها مسابقه‌ای TCR خود مانند i20 R5،i30 N TCR و خودروی ولوستر N را طراحی و تولید کرده است. هیوندای اعلام کرده است که خودروی مسابقه‌ای جدید و البته برقی این شرکت قرار است نمایانگر فن‌آوری و قدرت عملکردی بالا برای شرکت در کنار تعهد هیوندای به مسابقات موتوراسپرت باشد.

«با معرفی اولین طرح مفهومی کاملاً برقی که در سبک و سیاق طراحی خاص و با آزادی‌های بیشتر برای راننده صورت گرفته و همچنین در کنار اولین خودروی مسابقه‌ای برقی، ما خوشحال خواهیم بود که قدم بزرگی در مسیر آینده این صنعت درحالی‌که شرکت‌های دیگر، تنها از آن صحبت می‌کنند، برمی‌داریم»

این‌ها گفته‌های آقای آندرس-کریستوف هافمن، معاون بخش بازاریابی و فروش محصولات هیوندای در اروپا است.

حال باید منتظر ماند و دید که برنامه انقلابی این شرکت کره‌ای برای فرانکفورت آلمان چه بوده و هیوندای با معرفی سه خودروی جدید خود در این رویداد بزرگ، چگونه قصد متعجب کردن رقیبان خود را خواهد داشت.

 

منبع Carbuzz
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.