مکمل بنزین
گوناگونتازه‌هاخبر

هاوال از نسل جدید H2 رونمایی کرد

شرکت گریت وال چین از نسل جدید کراس‌اوور پرفروش خود در مدل 2020 رونمایی کرد و قرار است نسخه نهایی را در پایان سه ماهه اول سال 2020 جایگزین نسل فعلی آن کنند. مدیران هاوال می‌گویند : فروش H2 در چند سال اخیر افزایش چشمگیری داشته و در سه ماهه نخست سال جاری رتبه دوم پرفروش‌ترین کراس‌اوور را به خود اخصاص داده است.هاوال از نسل جدید H2 رونمایی کرد.

H2 در مدل 2020 خود با گیربکس ۶ سرعته دستی، ۶ سرعته اتوماتیک یا ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه در دسترس است. این خودرو همچنان از موتور سری ۴G۱۵ میتسوبیشی بهره می‌برد که این موتور با حجم ۱.۵ لیتر و قابلیت توربو می‌تواند قدرتی معادل ۱۴۰ تا ۱۴۷ اسب بخار را تولید کند. سیستم تعلیق، شاسی و ویژگی های ایمنی نیز نسبت به نسخه قبلی خود تغییری نکرده و به همان صورت عرضه خواهد شد.هاوال از نسل جدید H2 رونمایی کرد.

هاوال H2 نسبت به قبل از لحاظ امکانات رفاهی و ایمنی نیز با مدل قبلی اختلاف زیادی ندارد و فقط در برخی از بازار‌ها مشتریان امکان انتخاب تریم داخلی از میان طرح‌های مختلف را خواهند داشت. این خودرو همچنین به صورت دو مدل لاکچری و پایه عرضه خواهد شد.هاوال از نسل جدید H2 رونمایی کرد.هاوال اچ ۲ جدید در نسخه لاکچری خود به امکاناتی چون اتوهلد، صندلی برقی راننده با تنظیم گودی کمر، رینگ آلومینیومی، کنترل شروع حرکت در سربالایی، گرمکن صندلی‌های جلو، نمایشگر لمسی، دوربین عقب و دوربین زیر آینه شاگرد، کامپیوتر سفر، ترمز ABS-EBD-BA، تریم داخلی چرم، سیستم کنترل پایداری الکتریکی، استارت دکمه‌ای، ۶ کیسه هوای ۱۰ نقطه‌ای، سنسور نور، آینه‌های جانبی برقی، کنترل سرعت در سراشیبی، فرمان کمکی برقی، سیستم تهویه اتوماتیک دوگانه، سقف پانوراما، کروز کنترل، ترمز پارک برقی و … مجهز است.هاوال از نسل جدید H2 رونمایی کرد.از تغییرات اصلی این خودرو نسبت به نسل قبل می‌توان به سبک طراحی جدید در بخش جلو اشاره کرد. سپر‌ها بازطراحی و گلگیرها نیز بروز شده‌اند. گرافیک چراغ‌های عقب و کاسه چراغ‌های جلو نیز تغییر یافته و رینگ‌های 18 اینچی خودرو دارای طرح جدیدی شده‌اند.هاوال از نسل جدید H2 رونمایی کرد.

حامد محمدی

کارشناس و فعال خودرو تحلیلگر مسائل و قیمت‌ها Dr_HamedMohammadi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا