مکمل بنزین
گوناگونتحلیلیخبر

انتقاد شدید نمایندگان مجلس علیه ایران‌خودرو و سایپا در مراسم بهمن دیزل!

صبح دیروز مراسمی در محل هتل المپیک برگزار میشد که طی آن دو محصول جدید بهمن دیزل یعنی کامیونت و مینی بوس شیلر با حضور مقامات لشکری و کشوری رونمایی شد. از جمله اتفاقات این مراسم حضور نمایندگان مجلس بود که پس از حمایت قاطع از اقدامات بهمن موتور و تحسین این تولید جدید، حملات عجیبی علیه ایران‌خودرو و سایپا داشتند!

به گزارش چرخان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی از جمله مهمانان اصلی برنامه رونمایی از برند جدید بهمن دیزل یعنی شیلر بودند که از قضا 3 نفر از آنها سخنرانان این مراسم نیز شدند. از جمله نکات جالب توجه در مورد این سخنرانی‌ها حملات متحد و گویا هماهنگ شده نمایندگان مجلس به ایران‌خودرو و سایپا بود که البته با کنایه‌هایی مطرح میشد.

شاید می‌توان گفت که تندترین انتقادات را کواکبیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی داشت که البته تیغ تیز انتقادات وی به سمت پلیس راهور هم رفت و در گذری از حرف‌هایش گفت که اگر پلیس در حال حاضر به این نتیجه رسیده که پراید از سال آینده شماره‌گذاری نشود، چرا این تصمیم در سال‌های قبل اتخاذ نشد؟

به نظر می‌رسد که منتهی بودن سال جاری به انتخابات مجلس باعث شده تا نمایندگان نیز دست بجنبانند و در حالی که در سه سال گذشته این مقدار از انتقادات علیه خودروساز وجود نداشت و حتی تسهیلات کمکی به ایران‌خودرو و سایپا با حمایت‌های صریح مجلس انجام شد، حالا برای همراهی با مردمی که سال‌هاست نسبت به تولیدات خودروسازن انتقاد دارند، این فریادها را سر دهند. البته امیدواریم اولا این برداشت ما اشتباه باشد، ثانیا اینکه اگر هم این‌طور باشد حداقل به همین بهانه نیز یکبار برای همیشه تکلیف تولیدات بی کیفیت خودروسازان مشخص گردد.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا