مکمل بنزین
گوناگونخبر

نگاهی به ظاهر و مشخصات خیره کننده میتسوبیشی اوتلندر جدید!

در موتورشو 2019 ژنو سوئیس، میتسوبیشی ژاپنی از یک طرح مفهومی جذاب و دیدنی بانام Engelberg Tourer رونمایی کرد. طرحی که یک شاسی‌بلند هیبرید با سیستم انتقال قدرت 4WD گرفته‌شده از لنسر اوولوشن است.

اگرچه میتسوبیشی گفته است که در نظر دارد تا نمونه نهایی آن را نیز برای تولید و عرضه، بسازد اما این طرح بدون شک، مسیر آینده این شرکت برای خط سیر طراحی‌هایش را به ما نشان می‌دهد.

بر اساس گزارش‌ها، میتسوبیشی اوتلندر کاملاً جدید و متمایز از نسخه‌های قبلی، درست با طراحی انقلابی و متفاوتی همراه شده است که در این سبک طراحی خود، شاخصه‌های زیادی را از همان طرح مفهومی Engelberg این شرکت، به ارث برده است.

درست مانند طرح مفهومی، اوتلندر جدید نیز دارای یک چهره اسپرت جعبه مانند، چراغ‌های روزی که در قسمت بالاتری قرارگرفته‌اند، کاپوت صاف، چراغ‌های جلویی سه‌گانه و بزرگ در قسمت‌های کناری و هم‌چنین طراحی جدید برای جلوپنجره شده است.

هنوز اطلاعاتی در مورد قوای محرکه این خودروی تاره وارد درز پیدا نکرده است؛ اما می‌توان با احتمال بالایی گفت که اوتلندر جدید، همان قلب تپنده هیبریدی را زیر کاپوت خود خواهد دید که پیش‌تر، میتسوبیشی در ژنو سوئیس برای طرح مفهومی جدید خود، رونمایی کرده بود؛ یعنی یک موتور 2.4 لیتری چهار سیلندر که با دو عدد موتوربرقی اشتراک‌گذاری شده است. موتورهای برقی می‌توانند با شارژ کامل خود،69 کیلومتر و درنهایت هم با شارژ کامل موتورهای برقی و هم سوخت کامل، مسافت حدود 699 کیلومتر را برای طی مسیر، ایجاد کنند.

این اعداد یعنی نسخه جدید نسبت به نسخه فعلی پلاگین-هیبرید اوتلندر که با یک موتور 2 لیتری و دو عدد موتوربرقی می‌تواند درنهایت 190 اسب بخار قدرت ایجاد کرده و موتورهای برقی نیز با یک شارژ کامل، تنها 35.4 کیلومتر را برای خودرو ایجاد خواهند کرد به معنای پیشرفت قابل‌توجه ای است.

اما نسخه استاندارد اوتلندر در حال حاضر با یک موتور 2.4 لیتری چهار سیلندر باقدرت 166 اسب بخار و گشتاور 219.6 نیوتون متر و یا با یک موتور 3 لیتری باقدرت 224 اسب بخار و گشتاور 291.5 نیوتون متر بسته به نوع نسخه انتخابی توسط مشتری، همراه است.

سایت اتواکسپرس، تصاویری از درون کابین این خودروی جدید منتشر نکرده اما بر اساس تصاویر نسخه‌های اولیه این خودرو، می‌توان منتظر سیستم تفریحی، داشبورد و صفحه‌نمایش جدید برای مدل تازه‌وارد بود. همچنین ممکن است در نسخه جدید، تمامی آمپرهای مربوط به اطلاعات خودرو روبروی راننده نیز، کاملاً دیجیتالی عرضه شوند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا