مکمل بنزین
گوناگونخبر

تصاویری جدید از کیا اپتیما مدل 2021

مدل کاملاً جدید 2021 از خودروی کیا اپتیما که در خود کشور کره بانام K5 شناخته می‌شود، در نسخه جدید و بنا بر تصاویر رندری که از این سدان منتشرشده، ظاهر کاملاً جدیدی را به خود اختصاص داده است. خودرویی که در این نسخه جدید، شاید بتوان آن را یک نمونه فست بک (Fastback) یا حتی یک کوپه چهاردرب نیز دانست.

جدیدترین نسخه از اپتیما شرکت کیا، قرار در ماه آینده میلادی یعنی دسامبر 2019 به‌صورت رسمی رونمایی شده و نه‌تنها با شکل و شمایلی کاملاً جدید، خود را به رخ بینندگانش بکشاند بلکه قرار است با ظاهر تهاجمی، چراغ‌های جلویی جذاب و حتی امضای تخصصی شرکت کیا یعنی جلوپنجره ببری شکل (Tiger)، یک خودروی بیش‌ازپیش جذاب و تهاجمی به نظر بیاید.

تمامی این عناصری که قرار است توسط کیا بر روی اپتیما تازه‌وارد به نمایش دربیاید را می‌توانیم در این تصویر کامپیوتری که توسط Kolesa و بر اساس همان ویژگی‌های خودروی اصلی، ایجادشده است را مشاهده نماییم.

در قسمت عقب خودرو، اپتیما جدید، دارای چراغ‌های عقبی کشیده و سرتاسری شده که با لایه کرومی شکل نازکی در بالاترین قسمت خود، مواجه شده است. خط‌های موجود کشیده شده در نمای جانبی نیز بیش‌ازپیش به جذابیت خودرو و حالت تهاجمی بودن آن افزوده‌اند.

درواقع ازآنجایی‌که اپتیما، در سال 2019، هفتمین خودروی پرفروش در کلاس خود در بازارهای جهانی بوده است، پس باید انتظار تغییرات شگرف در این خودرو برای مدل جدید را از طرف کیا داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا