مکمل بنزین
گوناگونخبر

Audi S4 با موتوری قدرتمند برای سال 2017 آماده خواهد شد

کمپانی آئودی در گزارشی اعلام کرده است که در حال کار بر روی نسخه بروز شده موتور S4 برای نسل جدید این خودرو است که به احتمال بسیار زیاد در آینده‌ای نزدیک تولید و عرضه خواهد شد. مهندسین بر این باورند که موتور سوپر شارژ 3.0 لیتری از نوع TFSI V6 را برای نسل B8 حفظ نمایند اما قدرت آن را بر اساس شرایط رانندگی و جاده تا تولید 350 اسب بخار بهینه سازی کنند.

audi-s4_653

تجدید نظر کلی در این مدل، به ظاهر و طول وزن خودرو نیز مربوط خواهد شد. در این مدل بر اساس مهندسی جدید گشتاور خودرو نیز بر اساس تغییرات کلی متفاوت خواهد شد. این قدرت فوق العاده، کمک می‌کند تا آئودی جدید در مقابل سایر رقبا آلمانی اش سر بلند بوده و نسبت به S3 در رده بالاتری قرار گیرد.

از دید ظاهری، S4 احتمالا همان مسیر نسل قبلی را طی خواهد کرد. البته احتمالا این خودرو کمی بزرگ‌تر از نسل قبل خواهد شد و فاصله بین دو محور طبیعتا افزایش خواهد یافت. مهندسین آئودی در طراحی مجدد S4 وزن آن را حدود 250 پوند کمتر از نسل قبل در نظر گرفته‌اند.

این کمپانی همچنین در حال کار بر روی خودرویی در همین کلاس با نام RS 4 است، محصولی که از یک موتور 4.2 لیتری V8 به جای V6 بهره می‌برد.

2017-a4-6_653

قابلیت توربو شارژ آن که شاید از قدرت الکتریکی کمک می‌گیرد، قول داده است که این موتور بتواند قدرتی برابر نمونه‌های بزرگ‌تر خود آن‌هم به طور طبیعی تولید کند.

گزارش‌ها نشان می‌دهد که کمپانی آئودی به زودی از نسخه‌های بروز شده S4 و RS 4 رونمایی خواهد کرد و مدت کوتاهی پس از آن در نمایشگاه آینده A4 را نیز معرفی خواهد کرد. بدین ترتیب این سه مدل تا سال 2017 به جمع سایر محصولات این کمپانی خواهند پیوست.

2017-a4-13_653

 

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا