مکمل بنزین
گوناگونخبر

تصاویری از هیوندای سوناتا هیبرید جدید در کالیفرنیا آمریکا!

با نگاهی به ماه ژولای سال 2019 یعنی چیزی حدود 5 ماه پیش، هیوندای، سوناتا هیبرید جدید خود را در جریان موتورشو 2019 سئول کره معرفی رسمی کرد. خودرویی که با ظاهری هوشمند و جذاب و همچنین مصرف سوخت بهینه و در اصطلاح دوست دار محیط‌زیست ظاهر شد تا بتواند در زمره یک خودروی سدان کم‌مصرف و البته خوش‌چهره ظاهر شود.

همچنین سقف پنل خورشیدی سوناتا هیبرید نیز یک سیستم کاملاً جدیدی بوده که هیوندای آن را مخصوص همین خودروی سوناتا، توسعه داده است. سقفی که می‌تواند باتری‌های خودرو را شارژ کرده و در مدت‌زمان یک سال، به‌طور میانگین چیزی حدود 808 مایل (1,300 کیلومتر) را به برد نهایی خودرو برای موتوربرقی آن اضافه کرده و از همین طریق، به نفع راننده عمل کند.

اما برای آن‌که دید بهتری از این سدان تازه‌وارد هیوندای داشته باشیم، شخصی در کالیفرنیا آمریکا تصاویری را از این خودرو گرفته است.

در ظاهر، خودرو درست مشابه همان مدلی است که هیوندای در سئول به نمایش گذاشته بود. خودرویی که می‌توان خطوط چندگانه در نمای جانبی، چراغ‌های متصل‌به‌هم در قسمت عقب و نمای جلویی با جلوپنجره‌ای که امضای تخصصی هیوندای است را جزئی از جذابیت‌های بصری آن به شمار آورد.

همچنین در این تصاویر، می‌توانیم رینگ‌های جذاب خودرو را نیز مشاهده کنیم که در رینگ‌های آپشنال 17 اینچی هستند. البته این رینگ‌ها می‌توانند نسبت به رینگ‌های 16 اینچی، مصرف سوخت خودرو را از عدد 4.97 لیتر در هر صد کیلومتر، به عدد 5.23 لیتر در هر صد کیلومتر برسانند. این‌ها اعدادی هستند که سازمان مربوطه در کره جنوبی برای سوناتا هیبرید اعلام کرده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا