مکمل بنزین
نمایشگاه خودرو

داتیس خودرو به نمایشگاه خودوری تهران آمد!

 

ولوو را می‌توان یکی از بهترین خودروسازهای جهان نامید. اما این خودروساز در ایران به‌دلیل عدم پشتیبانی از سوی برخی شرکت‌ها در چند وقت اخیر دچار حاشیه شده است. اما یکی از شرکت‌های حاضر در بازار خودروی ایران دوباره توانست نمایندگی رسمی این شرکت سوئدی را به‌خود اختصاص دهد و اتومبیل‌های این کمپانی مشهور را در دومین دوره از نمایشگاه بین المللی خودروی تهران برای بازدید عمومی از سوی علاقمندان و کارشناسان حاضر سازد.

 پیرامون همین خبر، ظهر روز گذشته در اولين روز رسمى نمايشگاه خودرو تهران شركت داتيس خودرو بالاخره يك دستگاه ولوو را به غرفه خود آورد. اين خودرو XC90 عادى و رسمى ولوو بود و آن چنان تزئينات خاص هيكو اسپرتيو در آن ديده نمى‌شد.

 برخى احتمال مى‌دهند كه XC90 حاضر در غرفه داتيس خودرو همان خودرويى است كه اين روزها در جاده هاى كشور تردد دارد. ولوو XC90 براى اولين بار با مدل ٢٠١٦ توسط افرا موتور به بازار ايران وارد شد که بعد از مدتی به‌دلیل کم کاری صورت گرفته از سوی افرا موتور، نمایندگی ولوو به شرکت دیگری واگزار گریدد . اين خودرو كه روزهاى اول قيمت حدود ٣٥٠ ميليون تومان را در بازار داشت، در شرايط فعلى به بهاى ٧٢٠ميليون تومان رسيده است.

 ولووى XC90 به عنوان لوكس‌ترين كراس اوور و شاسى بلند اين خودروساز برتر سوئد شناخته مى‌شود. برخى احتمال مى دهند كه امروز بقيه محصولات ولوو و هيكو اسپرتيو به نمايشگاه خودرو تهران برسد. شركت داتيس خودرو به عنوان نماينده رسمى هيكو اسپرتيو و ولوو شناخته مى شود.

امین ایرجی

هیچ گاه از علاقه خود به دنیای اتومبیل غافل نشوید. یک مازندارنی اصیل. علاقمند به خودروهای آلمانی و سیستم های پیشرفته. نویسنده و کارشناس بازار خودرو ایران و مسائل روز صنعت خودرو در سرتاسر جهان.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا