مکمل بنزین
گوناگونشرایط فروش

طرح جدید فروش گریت‌وال C30 با مدل 95 و 94! (اردیبهشت 99)

خودروسازان راین در اطلاعیه‌ای از جدیدترین شرایط فروش نقدی محصولات خود خبر داد.در این طرح فروش گریت وال سی30 در دوتیپ اتوماتیک و دنده ای با مدل 95 و 94 به فروش می‌رسند.

عدم وجود خریدار و بازار نامناسب این محصولات باعث شده تا خودروهای این شرکت با مدل 94 اکنون به فروش برسند! البته معلوم نیست که هزینه تمام شده این خودروها در سال 94 چقدر بوده که حالا 155 میلیون تا 165 میلیون تومان قیمت دارند. (به نظر می‌رسد شما باید پول انبار این شرکت را در این چهار پنج سال بدهید!)

این خودرو از موتور 4 سیلندر 16 سوپاپه با حجم 1497 سی‌سی بهره می‌برد که قادر به تولید 104 اسب بخار قدرت و 138 نیوتون متر گشتاور است. قدرت در ولکس C30 به محور جلو منتقل می‌شود و همچنین از گیربکس 5 سرعته دستی نیز استفاده می‌کند. از سایر ویژگی‌های آن می‌توان به ترمزهای دیسکی در هر دو محور، سیستم ترمز ABS+EBD، دو کیسه هوا برای سرنشینان جلو و سنسور دنده عقب اشاره کرد.

عدم تامین قطعات از سوی تولیدکننده، خدمات ضعیف راین خودرو، ورود صدای گیربکس به اتاق، استفاده از پلاستیک خشک در کابین، کوتاه بودن سقف برای سرنشینان عقب و شتاب تقریبا کم از مشکلات این خودرو است.

توضیحات :‌

تمامی هزینه‌های شماره گذاری و هزینه پلاک برای کلیه مدل‌ها بر عهده شرکت است.

هزینه بیمه شخص ثالث یکساله برای کلیه خودروها به عهده شرکت است.

خودروهای فروخته شده دوسال یا 50000 کیلومتر گارانتی دارند.

شیوه واریز وجه از سوی متقاضیان مطابق شرایط مصوب شده در قرارداد مجاز فی مابین خواهد بود.

حامد محمدی

کارشناس و فعال خودرو تحلیلگر مسائل و قیمت‌ها Dr_HamedMohammadi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا