Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

5 دلیل برای آنکه سانگ یانگ تیوولی بخریم!

ssangyong-tivoli-officially-unveiled-video_1

اگر کمی به عقب بازگردیم، نام کمپانی سانگ یانگ شما را یاد چه محصولی می اندازد؟ بله درست است، موسو! شاسی بلند غول پیکری که با موتور و قلب تپنده مرسدس بنز وارد ایران شد و توانست هواداران زیادی را به سوی خود جلب کند.

باتوجه به بدنامی همیشگی خودروهای چینی و محبوبیت محصولات کره‌ای در کشور ما، در نگاه اول به نظر می‌رسد که سانگ یانگ تیوولی جدی‌ترین گزینه مشتریان برای خرید در بین کراس اوورهای شهری موجود و عمدتا چینی باشد. در این مقاله قصد داریم فاکتورهایی از این خودرو را بیان کنیم که مشتریان را بیش‌تر به سمت خرید تیوولی سوق می‌دهد. پس با چرخان همراه باشید.

Ssangyong

1- طراحی

نمای جلوی تیوولی 2016 بسیار زیبا، جذاب و دلنشین است، چراغ‌های مه شکن با طراحی مورب و چراغ‌های جلوی کشیده، چهره زیبا و خشنی را به خودرو هدیه کرده است. طراحی پشت تیوولی به نظر کمی نامتعارف بوده و به زیبایی طراحی جلوی خودرو نیست ولی باز هم نمای خوبی دارد. البته زیبایی یک امر سلیقه‌ای است، اما به طور کلی تیوولی یک خودروی زیبا وجذاب است که ظاهرش تا مدت‌ها شما را خسته نخواهد کرد.

ssangyong-Tivoli-1-672x420

2- ایمنی

تیوولی دارای شاسی و بدنه مقاوم و محکمی است. مجموعه کیسه‌های هوای تیوولی شامل دو کیسه هوای جلو، کیسه‌های هوای جانبی برای سرنشینان جلو و عقب و همچنین کیسه‌های هوای پرده‌ای در طرفین می‌شود. همچنین برای این مجموعه کیسه‌هوای زانویی راننده نیز ممکن است در برخی تیپ‌های فول نصب شود. سیستم‌های ترمز ABS و EBD به صورت استاندارد روی تیوولی نصب شده‌اند و این خودرو علاوه بر آن‌ها به سیستم کنترل الکترونیکی پایداری ESP، سیستم کمکی ترمز هیدرولیکی HBA، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی HSA، سیستم فعال ضد واژگونی خودرو ARP و پشت سری‌های فعال شونده در هنگام تصادف مجهز شده است. همچنین این خودرو از سنسور پارک در جلو و عقب و کمربندهای ایمنی با سیستم IsoFix نیز برخوردار است.

پس تیوولی یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین فاکتورهای خرید، یعنی ایمنی را داراست و می‌تواند نظر خریداران را بیش از پیش به خود جلب کند.

13-2015-ssangyong-tivoli-geneva-1

3- کابین زیبا، راحت و ارگونومیک

تیوولی دارای طراحی ارگونومی بسیار خوبی است و توانسته جایزه ویژه طراحی ارگونومیک را در بخش صندلی‌ها، از سوی موسسه ارگونومی کره جنوبی کسب نماید. با وجود اینکه متریال داخلی تیوولی چنگی به دل نمی‌زند اما از لحاظ طراحی داخلی بسیار قدرتمند مهندسی شده است. علاوه بر این بر روی داشبورد و در فضای اتاق همه اِلمان‌ها نسبتا متناسب بوده و به خوبی در جای خود قرار گرفته‌اند. به‌طور کلی از لحاظ طراحی داخلی تیوولی نمره خوبی دریافت خواهد کرد.

SsangYong_Tivoli_EX_7

4-تجهیزات و امکانات مناسب

این خودرو مجموعه کاملی از آپشن‌ها و امکانات را برای یک خودروی خانوادگی در اختیار شما قرار می‌دهد. از جمله امکانات تیوولی می‌توان به سانروف، صقحه نمایشگر بزرگ با قابلیت انتخاب 6 رنگ، تنظیم سیستم کروز کنترل و سیستم صوتی از روی فرمان، سیستم صوتی و مالتی مدیای کامل با 6 بلندگو، گرمکن صندلی و فرمان (آپشن)، تهویه مطبوع، رینگ‌های اسپرت 16 یا 18 اینچی و چراغ‌های روز اشاره کرد. اما تیوولی امکانات قابل توجهی هم دارد که یکی از آن‌ها سیستم ورود و استارت بدون کلید موسوم به Smart Key System است. علاوه برآن می‌توان به نمایش مصرف سوخت، شماره دنده در مدل اتوماتیک و از مهمتر جهت چرخش چرخ‌ها بر روی نمایشگر این خودرو اشاره کرد که این آپشن بیشتر بر روی خودروهای لوکس آفرودی دیده می‌شود و بدین صورت است که در سربالایی و سرازیری‌ها و در حالت‌های غیرعادی به شما نشان می‌دهد که با آزاد کردن دنده یا فشردن پدال گاز خودرو به کدام جهت حرکت خواهد کرد. این خودرو دارای سیستم تنظیم سه حالت فرمان با قابلیت تعویض دنده‌ها به صورت تیپ‌ترونیک است. این امکانات تیوولی را به راحتی نسبت به رقبای چینی پیش می‌اندازد و چشم خریداران را تا حدودی بر روی سایر رقبا می‌بندد.

SsangYong-Tivoli-ELX-8

5- گیربکس با عملکرد مناسب

گیربکس 6 سرعته اتوماتیک تیوولی از شرکت AISIN ژاپن است. جعبه‌دنده‌های ساخت AISIN از سرعت و کارایی خوبی به دلیل بهره‌گیری از کلاچ دوبل، برخوردارند. این شرکت گیربکس‌های بسیاری از خودروهای شرکت‌های بزرگ را تامین می‌کند. انصافا گیربکس قدرتمند این خودرو بسیار هماهنگ و خوب عمل می‌کند و هیچ نمونه خنگی یا تعویض دنده ضعیف در آن به چشم نمی‌خورد.

2015-ssangyong-tivoli-wallpapers-one-of-the-finest-korean-cars-today-99763_3

به گروه تلگرامی سانگ یانگ تیوولی ملحق شوید

Telegram-Group-tivoli
112 دیدگاه
  1. ناشناس می گوید

    سلام
    من یه تیوولی میخوام

    1. ناشناس می گوید

      سلام به همه دوستان.بچه هامن یه تیوولی ازنمایندگیه خسروانی گرفتم.وواقعاهم راضی ام.ببینیدهمه میگن چون متورش۱/۶لیتری هستش ضعیفه اماوزنه این ماشین نسبت به یه L90همش۱۲۰کیلوسنگین تره درحالیکه L90فقط۱۰۵اسبه بخاره.واقعامن راضی ام ازش.

      1. ناشناس می گوید

        آقا ماشین ۱۱۰ میلیونی را با یک ماشین ۳۹ میلیونی مقایسه نکن
        تازه تندر ۹۰ ۱۰۵ اسب بخار نیست ۱۱۰ اسب بخاره نمیگم تیوولی بده ال ۹۰ خوبه
        اتفاقا تیوولی هم موتورش همم امکاناتش بیشتره فقط خواستم اشتباه نکنی

        1. شایان می گوید

          تندر ۱۰۵ اسبه

    2. ابراهیم می گوید

      منم میخوام ۴۵ سالمه الان نشه بخرم پس ۷۰ سالگی بخرم؟( تازه اگه …)

  2. سعید هاشمی می گوید

    سلام، من یه تیوولی دارم ! خیلی هم دوسش دارم 🙂
    کاندید خودروی سال ۲۰۱۶ اروپا هم بود این ماشین.فضای داخلی ماشین بسیار جادارتر از اون چیزیه که از بیرون میبینید. البته یکسری نکاتی رو هم باید بگم، مثلا ایرکاندیشن مدل ورودی به ایران نه تنها دوگانه نیست بلکه اتوماتیک هم نیست.
    تغییر رنگ پشت آمپر هم حذف شده. ولی در کل نسبت به قیمت و رقبای خنده دار صفر کیلومتری که تو این رنج قیمت هستند کاملا برتره! راجع به موتور و گیر بکس هم باید بگم سه تا مود eco-power و winter داره که در مود پاور خیلی ماشین بهتر راه میره! ولی زمانیکه با تیپترونیک رانندگی کنید هیچکسی باورش نمیشه که تو ی یه ماشین ۱۶۰۰cc نشسته !

  3. امیر می گوید

    واقعا ظاهر این ماشینو دوست دارم تو بازه ی قیمتی ۸۰ تا ۹۰ میلیون خیلی مد روز طراحی شه مطمعنا از چینی ها ی بازار یه سرو گردن بالاتره ولی کاش موتور بالای ۲۰۰۰ داشت

  4. رضا می گوید

    ماشین خوبیه ولی یک ایراد اساسی که وجود داره شرکت رامک خودرو کمی خرید این خودرو را برای طرفداران با شک و تردید همراه میکند ای کاش از این شرکت اینقدر بد نمی گفتن تا منم یکی میخریدم

    1. اشکان می گوید

      آزاد بخر

  5. حاجی می گوید

    کپچر یه سر و گردن بالاتره.

    1. ناشناس می گوید

      دوست عزیز کپچر به گرد پای امکانات و راحتی تیوولی نمیرسه. من حدود یکماهه که خریدمش و رانندگی وامکاناتش واقعا عالیه.

      1. ناشناس می گوید

        ب۶د

    2. امیر می گوید

      شاید شاید و شاید اینطور باشه اما قیمت کپچر ۱۱۰ تومان است تازه نقد. الان هم کپچر دیگه ثبت نام نمیکنن.
      خدایی هم اینطور نیست.

    3. امیر خان می گوید

      دوست عزیز ایرادی که به تییولی میگیرن موتور ۱.۶ لیتری هست…کپچر که موتورش ۱.۲ لیتر هست….در ضمن اگر مطالعه کنید کپچر با موارد بازیافتی ساخته میشه که قیمت کمتری داشته باشه و البته کیفیت پایینترو

  6. َArvin می گوید

    جقدر اصرار دارید که بگید این خودرو چینیه و در اولین پاراگراف دو پهلو عنوان کردید خودرو چینی در مقابل کره ای شرکت کرهای طراحی ایتالیا موتور بنز گیربکس ژاپنی سازنده ماهیندرا هند \الا این کجاش چینیه.

    1. علی اسدی می گوید

      دوست عزیز ما نگقتیم خودرو چینی هست، بلکه گفتیم با توجه به محبوبیت خودروهای کره ای، تیوولی بین خودروهای بازار که اکثرا چینی هستن، یکی از جدی ترین گزینه های مشتریان هست. موفق باشید

  7. عقيل مصطفايي می گوید

    دوستان من سلام
    ابتدا سپاس از آقای اسدی و همکاران شان که صمیمانه و بدور از هر رابطه ای خاص و به صرف حُسن نظر به گروه صنعتی رامک خودرو و برند سانگ یانگ این مطلب را منتشر نمودند.

    با عنایت به مطالعه مطالب ارسالی عزیزان ذکر نکات زیر را ضروری می دانم:

    ١- روند واردات، مشکلات اداری و اقتصادی سالهای اخیر در کشور، تحریم های خارجی و داخلی، همه و همه موجب شده تا شرکتهای وارد کننده نتوانند آنطور که شایسته خود و مشتریان شان هست رسالت خود را به اجرا در آورند، هر چند که میزان وفاداری و ارتباط مشتریان با شرکتها مبین این مطلب هست.
    ٢- در شرایط موجود برندها و شرکتهای مختلفی در حوزه فروش و بازاریابی خودرو در حال فعالیت هستند و بنا به دلایل مختلفی از نظر مشتریان و مخاطبان شان با تفسیرهای مختلفی از شرایط تحویل خودرو ، نسبت به ایشان بد بین و بدگمان شده اند هر چند که متاسفانه در این میان بسیار شرکتها بوده اند که در مقاطع مختلف تاخیر در تحویل داشته اند و در موارد بسیاری هم تعهدات شان را به خوبی انجام داد ه اند و یا خسارت مشتری را مسترد نموده اند.
    ٣- با توجه به اینکه تامین کننده ی خودرو در خارج از کشور بوده و در بسیاری از موارد شرکتهایی که نماینده رسمی نیستند و یا حتی با شرط وجود شرایط نمایندگی رسمی گاهاً با شرایطی سخت خودرو را تا مقصد رسانده اند پیش آمده که تامین کننده قطعات شرکت تولید کننده و یا خطوط تولیدی قادر به ارائه محصول با آپشن و امکانات مورد نظر مشتری نبوده اند، ولی در بحث کلی اختلاف تظر بین شرکتها و خریداران همواره وحود داشته و دلایل اصلی آن از جمله عدم اطلاع رسانی کامل برخی از فروشندگان ( بویژه در محل عاملیتهاست که بسیاری از عاملیتها با استخدام نیروهای حرفه ای سعی در رفع این مشکل داشته و دارند) ، اختلاف وجود خودروی سمپل و یا نمونه ی شورومی ست که ممکن هست در تمام مدت انتظار تحویل خودرو از زمان خرید تا تحویل ذهن مخاطب را به خود مشغول کرده باشد و برداشت ذهنی خریدار از نمونه ی رویت شده باشد، کما اینکه در حاشیه ی کلیه ی بروشورهای خارحی و داخلی این مطلب با ادبیاتهای مختلف درج شده است که امکان تغییر مشخصات و امکانات بدون اطلاع قبلی وحود دارد، ولی متاسفانه هیچگاه به این مطلب توجه نشده است، لذا شرکتها به انواع و اقسام اتهامات مورد خطاب قرار می گیرند این در حالیست که همیشه خودروهای نمایشگاهی با توجه به سفارش گذاری کشوری دیگر تامین شده باشد.
    ۴- سانگ یانگ تیوولی با داشتن یکسری امتیازات و وجوه تمایز کاملاً حرفه ای در نوع خود، ایجاد رقابتی بسیار جالب در بین هم سگمنت های خود کرده که از این بابت ستودتی ست، ولی واقعیت این هست که با این سطوح از آپشن و با در نظر گرفتن یک طراحی هیجانی و با قیمت گذاری مناسبی که شده است جایگاه ویژه ای را در بین خریداران و مخاطبان خود پیدا کرده است.
    در پایان به دوستان عزیز عرض می نمایم ضمن سپاس از انتقادات و پیشنهادات سازنده ی بزرگواران ، ما در گروه صنعتی به درستی و همواره پاسخگوی سوالات، خواسته ها و نیازهای مشتریان خود هستیم.

    با تقدیم احترام

    1. سیدمحمددلبری می گوید

      خیلی خیلی بدقولید
      من هشت ماهه ثبت نام کردم
      هنوزخبری نیست
      روزاول هم نگفتید۱۲۰روزکاری شامل ۵روز درهفته میشه
      الانم ۴۰روزکاری دیرشده وهیچکس پاسخگو نیست چه زمانی تحویل میدید
      تازه تماس بگیرید واسه تسویه حساب ۲۰روزکاری دیگه هم به زمان اضافه میشه حدودایکماه
      حالا این وسط اگه اطلاع رسانی کنیدیاالااقل تماس بگیریدوعذرخواهی کنیدچیزی ازتون کم نمیشه
      من ۰۹/۲۲استان خراسان رضوی ثبت نام کردم

    2. سیدمحمددلبری می گوید

      لطفااگه راست میگیدتماس بگیرید
      هشت ماه انتظارکم نیست
      بدون اطلاع موندن خیلی بده

      1. محمد سعید بهمنی می گوید

        دوست عزیز درخواست شما به اطلاع آقای مصطفایی و رامک خودرو رسید، عینا پاسخ درج شده برای شما منتشر می شود : ( با تشکر از آقای عقیل مصطفایی )

        سلام وقت بخیر
        نوبت خودروی ایشان هشت ماه نیست، بلکه ۶ ماه هست.
        البته که تاخیر در تاخیر خودرو امری ناخشنود هست و احدی از شرکتهای تولیدکننده ویا وارد کننده خودرو علاقه مند به با تاخیر دادن محصولات شان نیستند.
        از طرفی در پروسه ی فروش تا تحویل خودرو گام های زیادی هست که اگر در انجام امور هریک چالشی رخ دهد قطعاً معضلاتی را به همراه خواهد شد.
        در انتهاشرکت رامک خودرو ضمن پوزش از تاخیر بوجود آمده در تحویل خودروی عزیزان به اطلاع می رساند دعوتنامه ی کلیه مشتریان تیوولی تا ابتدای دی ماه در حال آماده سازی و صدور می باشد.
        با سپاس

        1. بردیا می گوید

          متاسفانه ثبت نام تا دعوتنامه من بیش از ۲۵۰ روز طول کشید و پس از تکمیل وجه نیز تا حالا بیش از ۳۰ روز گذشته و هنوز خودرو تحویل من نشده.
          کارمند رامک خودرو هم به من میگه با متصدی امور فروش کل ننداز که نوبتت بیشتر عقب می افته. هیچ کسی هم پاسخگو نیست. بگذریم زاپاش ماشین و پرده جداکننده عقب را حذف کردند و جداگانه می فروشند و از روز اول قرار به تحویل با رینگ دایماند کات بوده و مابه التفاوت ۶۰۰ هزارتومانی بابت اون دارند می گیرند. سیستم تهویه اونم خودش جای دلخوری داره.
          اینها را چطور میشه توجیه کرد.

      2. سیدمحمددلبری می گوید

        دوستان واسه من دعوتنامه اومده
        هورا بکشید

        1. ناشناس می گوید

          مبارکه

        2. ناشناس می گوید

          دعوتنامه هم بیاد به معنای تحویل نیست و پول شما رو دست کم ۱ ماه نگه میدارن که سودش ۲ میلیون تومنه!

  8. مسعود پوررضا می گوید

    سلام شاید ماشین خوبی باشد ولی شرکت رامک بدقول ترین شرکت موجود در دنیاست بخاطر این من توصیه نمی کنم که سانگ یانگ بخرید

  9. عقيل مصطفايي می گوید

    آقای پوررضا
    سلام
    متاسفانه قضاوت جالبی ندارید، البته اسم شما بعنوان مشتری در لیست ما دیده نشده است پس شما بعنوان مشتری ما نیستید که اینگونه نظر می دهید ولی با این تفاسیر به جهت آگاهی اذهان عمومی شخص مورد نظر شما که ما سخت به ایشون بدقولی کردیم رو معرفی کنید و بنده شرح حال خودروی ایشان را در همین صفحه برای شما و دیگران توضیح بدهم.
    عادل ترین قاضی ها کسانی هستند که هم خواهان را بشنوند و هم خوانده.

    1. مجید می گوید

      سلام . من مجید از مشتریان شما هستم . در تاریخ ۳۰ / ۷ / ۹۴ جهت خرید تیوولی در نمایندگی مرکزی ثبت نام کردم . در آن زمان اعلام کردند که خودرو با کمی تاخیر در اوایل اردیبشهت ۹۵ تحویل خواهد شد . .. امروز در تاریخ ۲۲ / ۴ / ۹۵ بعد از کلی پیگیری و مشاجره در حالی که بیش از حدود ۴۰ روز از صدور دعوت نامه و تکمیل وجه در مجموع بعد از گذشت بیش از ۸ ماه از زمان ثبت نام به من اعلام کرده اند که احتمالا شما تا ۲۰ روز دیگه خودرو رو تحویل خواهید گرفت. (لازم به ذکر است که در بروشور های چاپ شده و قرار داد زمان تحویل خودرو ۱۲۰ روز کاری اعلام شده که تا کنون بیش از ۲ برابر این زمان گذشته)

      1. محمد سعید بهمنی می گوید

        سلام دوست عزیز، سعی می کنیم پیغام شما رو به دست ایشون برسونیم.

    2. ناشناس می گوید

      آقای مصطفایی ما آذر ۹۴ اسم نوشتیم آلان آخر شهریور ۹۵ هستش و ماشین رو تحویل نگرفتیم بیش از ۲۵ روزه تحویل وجه کرده ام….اطرافیان میگن اگر میرفتی داد و بیداد میکردی دو تا فحش میدادی نحویلت داده بودن! اگر اینطوری تحویل میدین من هم بلدم بیام ؟

    3. امیر خان می گوید

      سلام آقای مصطفایی، خواستم خدمتتون عرض کنم که رامک خودرو خیلی از دنیا عقب افتاده، قبلا میگفتن هر مشتری ناراضی بین ۷-۱۳ نفر رو از خرید منصرف میکنه و رضایت مشتری هم همین مقدار تاثیر داشت، اما الان با توجه به گسترش ارتباطات و شبکه های اجتماعی هر مشتری ناراضی به نظرتون چند نفر رو از خرید منصرف میکنه ؟
      من به هرکی گفتم تیوولی نوشتم جواب شنیدم ماشین خوبیه اما رامک خودرو خیلی بدقوله…حالا به بدقولیشون بد حسابی و پول زور گرفتن هم اضافه شده…خود من ۴.۷۰۰ پول آپشن دادم که روز اول نگفتن نداره و باید جدا پول بدین….و حالا هم نمیدونم ۴.۷۰۰ چجوری حساب شده ؟؟ من بعنوان کسی که این ماشین رو خرید کردم و یکماه پیش تکمیل وجه کردم و قراره سوار بشم نباید این حرفها رو بزنم اما واقعا خسته شدم روزی که اسم نوشتم بهم گفتن اردیبهشت تحویل میگیرین امروز زنگ زدم اتو خسروانی میگن از اول مهر شروع میکنیم به تحویل!!!! دلمون خوش بود بهار و تابستان مسافرت با ماشین جدید میریم حالا شک دارم به پاییز هم برسه.

    4. امیر خان می گوید

      آقای مصطفایی مطمئن باشین اگر رامک خودرو به همین ترتیب ادامه بده با حجوم بیشتر مشتریان ناراضی به شبکه های اجتماعی چیز زیادی به پایان عمر رامک خودور نمونده….شرکت سانگ یانگ هم اگر بخواد مانند کیا و هیوندایی توی ایران فروش داشته باشه باید فکر یک نمایندگی دیگه توی ایران باشه. مگر اینکه تغییر رویه داشته باشین.

  10. یوسف می گوید

    من دوست دارم تیولی بخرم فقط تاخیر در تحویل خودرو برام وممکنه پولم هاپولی بشه یکم نگرانم کرده اگه راهنمایی کنین ممنون میشم

  11. عقيل مصطفايي می گوید

    متاسفانه دوستان از ادبیات مناسبی استفاده نمی کنند، گروه صنعتی رامک خودرو و سایر شرکتها به هـاپولی کردن پول شما احتیاجی ندارند، بلکه شما در یک رابطه ی تجاری نیازتان یعنی خرید خودرو را تامین می کنید و رامک خودرو و امثالهم بعنوان ارائه دهنده ی کالا و خدمات سهم بازار می گیرند و کسب درآمد می کنند.
    رابطه ی برنده – برنده

    1. ناشناس می گوید

      متاسفانه دوستان از ادبیات مناسبی استفاده نمیکنند…. آیا تا بحال به این فکر کردین که چرا دوستان از ادبیات مناسب برای رامک خودرو استفاده نمیکنن؟ آیا به این فکر کردین که باید تغییراتی در ساختار رامک خودرو ایجاد بشه که انقدر مشتریان ناراضی نباشن؟
      آیا به این فکر کردین که از این به بعد چیکار کنیم که مشتریان از ادبیات مناسب استفاده کنن؟ من خودم تا بحال چندبار تماس گرفتم تا پیگیر زمان تحویل ماشینم بشم، صدای داد و بیداد مشتریان از پشت تلفن اتو خسروانی میومد….حتما ایراد از شما هست

    2. محمد می گوید

      سلام آقای مصطفایی . بد قولی آن هم در این حد هیچ توحیهی ندارد . من بسیار مایل بودم یک دستگاه تیوولی بخرم اما همین بد قولی مانع می شود و ناگزیرم به فکر خرید خود رو دیگری باشم . سوال اینجاست که چطور خرید فوری تیوولی با قیمت گران تر به راحتی در رامک خود رو امکان پذیر هست . اما خود رو های ثبت نامی با بد قئلی رئ به رو می شوند. آیا خود روهای ثبت نامی در اختیار خریداران فوری قرار نمی گیرد؟

  12. ن می گوید

    ۱۱۰ میلیون بدی ۱۶۰۰سی سی. خوب ادم عاقل ۱۲۵ تا میده رنو فلوءنس سوار میشه که از هر لحاظ سر تره

    1. حسن می گوید

      بعله رنو آشغالی
      ۱۳۰ اپتیما درست و درمون سوار شو

  13. نوید کلانکی می گوید

    با سلام .
    من وقتی به نمایندگی رامک خودرو در رشت مراجعه کردم و از نزدیک این خودرو را دیدم خیلی از شکل ظاهری و داخل خودرو و آبشن های فراوان آن خوشم آمد .
    حتی از مسئول فروش در مورد بعضی از نظرات منفی مردم در وب سایتهای مختلف سئوال کردم , جواب های قانع کننده ای به من دادن که اولا تحویل خودرو ۱۲۰ روزه کاری است که حدودا ۶ ماه میشود و نه چهار ماه . بعد در مورد ضعف آبشن ها سوال کردم در جواب به من گفتن که هر آنچه که در کاتالوگ رامک خودرو هست همان تحویل داده می شود و شما نباید توجه به آپشنهای دیگری که در سایتهای مختلف گفته می شود توجه کنید
    تنها نگرانی من این است که تبلیغات زیاد منفی از گیربکس آن می شود که من را به شک انداخته . اگر خیالم از این بابت راحت شود حتما در ۲ و یا ۳ روز آینده ثبت نام می کنم

    1. ناشناس می گوید

      باسلام،گیربکسش ژاپنیه و متعلق به شرکت تویوتاس

  14. امیر می گوید

    با سلام. من باسواری یکماهه این خودرو ، اصلا پیشنهاد خرید نمیدم. خودرو کاملا تنبل و کم شتابه. همش باید گاز بدی که این کار فقط باعث افزایش مصرف سوخت میشه. از نظر شتاب ثانویه که وضع کاملا بدتره و انصافا پراید در سربالاییها و شتاب ثانویه عملکرد بهتری داره. در پایان توصیه خرید نمیکنم و خودمم فروشنده ام

    1. ایمان می گوید

      امیرجان پدر من هم تیوولی را تحویل گرفته و قبلش نیسان تیانا داشتیم و مگان اتفاقا شتابش عالیه همه چیش خیلی خوبه و به دوستان پیشنهاد میکنم بخرید و مطمئن هستم شما تیوولی سوار نشدی دوست من

    2. حسین می گوید

      برو بابا تو پراید هم سوار نشدی فقط بغل دست نشستی و دیدی

  15. دلخوش می گوید

    با سلام
    از دوستان خواهش میکنم در اظهار نظراتشون واقعیت ها رو بگن تا کسانی که قصد خرید دارند بتوانند انتخاب مناسبی انجام بدهند.
    من بر اساس اطلاعاتی که از خودرو در سایتها درج شده بود و پس از دیدن خودرو ثبت نام کردم ولی چند نکته جالب که فکر میکنم فقط در ایران اتفاق می افته براتون بگم
    ۱-در نمایندگی ماشین اسپرت رو به نمایش گذاشتن ولی ثبت نام برای خودروی الیت صورت میگیره
    ۲-قراردادی که تنظیم شده و فی مابین فروشنده و خریدار منعقد میشه به معنای واقعی شبیه قرارداد ننگین ترکمانچایه و کاملا یکطرفه و به نفع فروشنده است
    ۳- با توجه به اینکه خودرو زاپاس نداره که البته ممکنه خود شرگت سازنده این کار رو کرده باشه اما نمایندگی میگه اگه زاپاس میخوای باید یک میلیون اضافه تر بدی

  16. مهدی محمدی می گوید

    درود بر شما با امکاناتی که از تیولی تو اینترنت خودم بر آن شدم که برای خرید نام نویسی کنم ولی بطور ناخواسته وارد این سایت شدم وقتی دیدگاه های گوناگون کاربران رو خوندم براستی گیج شدم که دست آخر کی درست میگه ؟؟؟ هم اکنون نمیدونم نام نویسی انجام بدم یا نه ؟؟؟

  17. سعید می گوید

    یا سلام آقای مصطفایی لطفا جواب آقای مهدی محمدی را بدهید من هم استفاده می کنم . ممنون

  18. محمد رضا می گوید

    سلام
    من روز ۱۲ اردیبهشت به نمایندگی رسالت مراجعه کردم و یکسری اطلاعات از نمایندگی و بعدش از اینترنت گرفتم
    فکر می کنم بعلت اینکه موتور ۱۶۰۰ سی سی داره احتمالا گفته های دوستان در رابطه با شتاب و قدرت در سر بالایها درست باشه و موتور ضعیف بنظر برسه
    البته از ظاهر و امکانات ماشین خوشم اومده
    ولی بر سر دو راهی ثبت نام کردن یا نکردن هستم!!!
    دوستان مالک و دوستان فنی راهنمایی کنند

  19. مهدی می گوید

    بنده این ماشین رو حدود یه ماهه ثبت نام کردم
    امروز تازه اینجا خوندم که زاپاس نداره ماشین و زمان تحویل جدا فروخته میشه
    آیا این مطلب صحت داره ؟؟؟

    1. مسعود می گوید

      سلام.من حدود ۱ماهه تیوولی خریدم هر چی شما میگین اشتباه محض چرا موتور ۱۶۰۰سی سی از نظر شما ضعیفه من خودم مکان داشتم با موتور ۲۰۰۰سی سی به پای تیوولی هم نمیرسه این ماشین عالیه پیشنهاد می کنم بخرید

  20. ناشناس می گوید

    این دیگه خیلی بی کلاسیه که ماشین زاباس نداره یعنی جی

  21. سیامک می گوید

    این دیگه خیلی بی کلاسیه که ماشین زاباس نداره یعنی جی

    1. ناشناس می گوید

      نظر..سلام بر دوستان.
      متاسفانه اقای مصطفایی پاسخ اقی دلخوش را ندادند.
      ۱-چرا قرارداد از عهد نامه ترکمنچای تحقیر امیز تره. دوستان قبل از بستن قرارداد کل قرارداد تکرار میکنم کل قرارداد را مطالعه کنید.
      ۲- چرا هنگام عقد قرارداد عنوان نکردید که در زمان تحویل زاپاس و طاقچه روی صندوق عقب را بر می دارید و در ازا آن مبلغ هنگفتی طلب خواهید کرد ؟
      ۳-چرا ۰۰۰/۷۰۰/۲ تومان بعد از انغقاد قرار داد و هنگام تحویل اضافه در یافت کردید؟

  22. mrhpour@gmail می گوید

    سلام ، من حدود بیست ساله که کارشناس خودرو هستم و در حوزه طراحی خودرو فعالیت دارم. نزدیک به یکهفته است که خودرو تیوولی را تحویل گرفتم، در وحله اول استایل بیرون و داخل خودرو بسیار چشم نواز و تناسب در تمامی نقاط به بهترین نحوه دیده شده، استایل داخل و خارج خودرو بیشتر سلیقه ایه ولی ایجاد تناسب بین خطوط و فیچرها نیاز به تجربه و تبحر استالیست خودرو داره که در تیوولی بخوبی رعایت و دیده میشه. از نظر کیفیت قطعات تریم داخل و خارج دارای کیفیت خوب و فیت و فینیش مناسبیه و در مقایسه با خودرو سازهای کیا و هیوندا قابل رقابته. سیستم قوای محرکه نرم و مناسبی داره صدای موتور زیاد نیست و با قابلیت فرمان پذیری که داره حس رانندگی خوبی را به راننده القا میکنه، در مجموع با توجه به قیمت به نظر من خرید خوبییه و من به همه پیشنهاد میکنم اگر شرایطشو دارند حتما اقدام کنند. ولی اشاره کردن به چند نکته را ضروری میدونم ؛ ۱. دریافت مبلغ دو میلیون و هفتصد برای خودروی وارداتی که دارای گارانتی بین المللی میباشد غیر قانونی و شرکت رامک خودرو باید در این خصوص پاسخگو باشه. ۲. حذف طاقچه عقب، کاور باطری، زاپاس حتی موقت ( فرقانی) با توجه به قیمت کمی که داره در شان وارد کننده نیست.۳. حذف علایم نشانگر از پشت جلو آمپر که در دفترچه راهنما حتی در مدل استاندارد اشاره شده و وجود نداره باعث نارضایتی مشتری میشه.۴ . سیستم صوتی و تصویری CD یا dvdخور نیست و این برای شرایطی فعلی بازار ما مناسب نیست. ۵. نویگشن ندارد در صورتی که حتی دنا با ۴۰ میلیون قیمت دارای نویگشنه که کل ایران را پوشش میده . شاید اگر این فیچرها حذف نمیشد مشتری با رقبت بیشتری نسبت به خرید اقدام میکرد.

  23. آرش می گوید

    درمورد قدرت موتور که مدنظر دوستان هست در شرایط رانندگی عادی و معقول در هیچ جاده ای کم نخواهد آورد . مگر بخواهید با این ماشین کورس بگذارید ، حرکات نمایشی انجام بدید یه سرعت های بسیار بالا و غیر عادی داشته باشید . بطور خلاصه یک ماشین خانوادگی است . برای مثال شما هر گونه رانندگی که با یک ال نود انجام میدهید دقیقا همان کارها را می توانید با تیوولی انجام بدهید شاید هم کمی بهتر . پس افرادی مثل من که رانندگی نرمالی دارند به هیچ وجه نگران قدرت موتور نباشند .
    فقط کاش رامک یکم جنتلمن بود و هزینه اضافه دو و هفتصدی را نمیگرفت و زاپاس را هم بر نمی داشت .

  24. علی می گوید

    سلام دوستان من هم آبانماه ثبت نام تیوولی الیت کردم،قراربوده۱۲۰کاری بدهند
    متاسفانه هنوزدعوتنامه هم ندادند
    کم کم ازبدقولیهای رامک خورو
    وکم فروشیهاش دارم ناامیدمیشم
    گویاطایرزاپاس نمیدن
    مبلغی به بهانه افزودن مدت گارانتی میگیرند

  25. محمد می گوید

    محمد
    رامک خودرو قرارداد یک طرفه دارد مثلا ما شهرستان ولی باید تهران شکایت کنیم یا اگه ماشین ثبتنامی نبود هرچه بود بگیریم و…..

  26. حميد می گوید

    سلام دوستان من پارسال برج شش ثبت نام کردم وبرج ١٢ تحویل گرفتم وهمان زمان فروختم به علت اینکه سود قابل توجهی داشت دوستان عزیز نظر شخصی من اینه که اگر خودرو از نظر فنی وظاهر وسواری خوب نباشه به هیچ عنوان قیمت بازارش ٢٠میلیون بالاتر از نمایندگی نیست

  27. ناشناس می گوید

    با سلام به همه دوستان.در سایتی خوندم که سواری تیوولی خسته کننده و اشفته است.خواستم نظر دوستانی که ماشین تحویل گرفتن رو بدونم

  28. حميد ب می گوید

    با سلام.تو یه سایت خوندم سواری تیوولی خسته کننده است و جایی هم خوندم که سواریش اشفته است.خواستم نظر دوستانی که ماشین تحویل گرفتن رو بدونم

    1. علی شیرعلی می گوید

      سلام. با کلیک بر روی لینک زیر احتمالا به جواب سوال تون خواهید رسید.
      http://charkhan.com/12728/5-%d8%af%d9%84%db%8c%d9%84-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%a2%d9%86%da%a9%d9%87-%d8%aa%db%8c%d9%88%d9%88%d9%84%db%8c-%d9%86%d8%ae%d8%b1%db%8c%d9%85.html

    2. شهرام می گوید

      سلام دوست عزیز
      من حدود دو ماهی میشه این ماشین رو خریدم . اصلا این موضوعی که شنیدید صحت نداره .
      ماشین بسیار عالیه . من رضایت ۱۰۰% دارم .
      جهت اطلاع اینکه خودردو قبلی من مزدا ۳ بوده و در قیاس با مزدا ۳ صندلی های بسیار راحتی داره و اصلا آشفتگی در حرکت این ماشین من احساس نکردم و اتفاقا باید بدونید که با توجه به اینکه ماشین نیم شاسیه ، انعطاف پذیری بسیار خوبی داره .

  29. مازیار می گوید

    واقعا از این ماشین خوشم اومده و قصد خرید دارم ولی یعنی چی که زاپاس نمیدن خب میتونن بجای بوق هم پونصد بگیرن از طرفی هم میگن ۱۲۰ روز منظور شش ماه .امیدوارم روزی بیاد که بخاطر ایرانی بودن تحقیر نشیم

  30. ahangar.javad1461@yahoo.com می گوید

    شرایط ماشین در مجموع شرایط خوبیه ولی مشکلی که وجود داره شرکت رامک خوردو است که با یه سری کارهای چیپ ماشین رو زیر سوال میبره

  31. جواد می گوید

    شرایط ماشین در مجموع شرایط خوبیه ولی مشکلی که وجود داره خود شرکت وارد کننده است که با یک سری حرکات سخیف نام ماشین رو زیر سوال میبره
    من فکر کنم این قضیه زاپاس دلالی خود شرکته که یه سودی مازادی گیرش بیاد

  32. hadi می گوید

    من امتحان کردم بسیار ماشین عالی و جادار و خوشگلیه ، اما:
    جک نداره ، زاپاش نداره ولی کیت پنچرگیری داره بجاش ، طاقچه صندو نداره ، شیشه دودی نیست
    ولی حرف نداره واقعا” یه سرو پردن از کپچر و جک و … بالاتره حتما” به دوستان سفارش خرید میکنم

  33. محمد جواد می گوید

    من قصد داشتم تیوولی ثبت نام کنم اما واقعیت اینجاست که ارائه خدمات نماینده این شرکت و نحوه احترام به مشتری و تاخیرهایی که در تحویل داره،تصمیم گیری رو برام سخت کرده.به نظرم اگه واقعا خدمات شرکت رامک خودرو مناسب نیست میشه به راحتی به شرکت تولید کننده(سانگ یانگ)اطلاع رسانی کرد و گلایه کرد.مطمئنا اگه تعدادشکایت ها زیاد باشه تولیدکننده رسیدگی میکنه.من از سایت شرکت دیدن کردم و حتی تصاویر مجموعه رامک خودرو رو هم مشاهده کردم به نظر یا خیلی حرفه ای نیستند یا خیلی پشتوانه مالی کافی ندارند.شورووم شرکت واقعا ضعیفه و موجب نگرانی و سلب اعتماد متقاضیان میشه.امیدوارم رامک خودرو به فکر بیفته و به مشتری ها احترام بیشتری بذاره.یادمون نره مشتری مهمترین رکنِ هر بنگاه اقتصادیه

  34. علی می گوید

    سلام خسته نباشید
    لطفا این پیام به دست مدیران رامک خودرو برسه
    حتما سر شش ماه تیوولی رو تحویل میدید من ثبت نام کنم
    مرسی

  35. حسين می گوید

    دوستان سلام
    من این ماشین رو دیماه برای خانومم ثبت نام کردم چون هم جم و جور بود و هم در خارج وداخل کشور مطالب بسیار جالب راجع بهش خوندم.
    این ماشین با توجه به بررسیهای که که کردم خوب و نسبت به قیمتش میارزه. فقط بزرگترین ایرادش اینکه شرکت رامک خودرو وارد کنندشه.
    واقعا این دوستان رفتاری صد برابر بد تَر از شرکت ایران خودرو دارن .
    من زمانی که از حذف برخی امکانات مطلع شدم به نمایندگی اصلی رامک خودرو مراجعه کردم و در این مورد توضیح خواستم. برخی از کارکنان این شرکت مودبانه سعی در توجیه این کار می کردند ولی مسوول فروششون با وقاحت تمام گفت شما با ما قرار داد دارین وهیچگونه حق اعتراضی ندارین.
    به تمامی دوستانی که قصد خرید دارن توصیه می کنم که به هـیچ کدوم از حرفهای این دوستان وحتی مدل ماشینی که میبینن و یا حتی زیر پای مردم میبینن توجه نکن. صرفا به قراردادی که می خوان امضا کنن اتکا کنن. چو ن واقعا چیزی بیش از این نخواهن داشت. تازه اگر رامک خودرو به این قرار داد پایبند باشه که نیست.
    مشکل ما دستان این نیست که به خاطر ایرانی بودن مون تحقیر میشیم، مشکل ما اینکه هموطن های خودمون در سیاه غفلت نهادهای نظارتی به بهای سود اندک سر مردم کلاه میزارن.
    من قاعدتا نباید این حرفها رو بزنم چون با این حرفها در فروش این ماشین دچار مشکل میشم، ولی دوست ندارم یک هموطن دیگم دچار مشکل بشه.

  36. مهدیار می گوید

    سلام
    پارسال میخواستم ماشین بخرم
    Tigo5 دیدم . کیفیت پایین . افت قیمت زمان فروش . ایراد در طراحی ظاهری(باریک و بلند)
    رنو چند مدلش رو دیدم مثل فلونس که خوشگله ولی اپشن نداره. داستر زشته….
    تیوولی. بنظرم عالی بود همه جوره
    بهمن ثبت نام کردم.مشهد سالاری
    فقط زودتر بدین کف کردیم دیگه….

    1. بردیا می گوید

      دوست عزیز صبور باش.
      اینها هنوز آبان را تحویل ندادند.

  37. احتیاط می گوید

    سلام
    مسئولین لطفا پاسخگو باشند
    خریدارن لطفا محاسبه کنند
    بنده در تاریخ۹۴.۷.۴با بیست ملیون ثبت نام کردم و۴۵روزبعد۳۵میلیون دادم درتاریخ۹۵.۲.۱۲دعوتنامه آمد وتکمیل وجه کردم
    ۲۸ اردیبهشت خود ماشین و۳۰خرداد مدارک وپلاک رسید
    سود مشارکت۲۲درصد و جریمه تاخیر۲۳درصد در قرارداد قید شده ولی فقط۶.۵میلیون سود وتاخیر محاسبه کردندو دومیلیون وهفتصد هم گرفتند و زاپاس هم ندادند
    اینگونه محاسبه را رامک خودرو از کجا آورده نمیدام
    شماهم محاسبه کنید تا کلاه سرتون نره
    البته اینجانب شکایت کرده ام ولی فکر نکنم فایده ای داشته باشه ودر این مملکت ابته آنچه به جایی نرسد فریاد است

  38. ناشناس می گوید

    شرکت رامک خودرو دروغ میگوید خودرو در ۱۲۰ روز کاری تحویل مشتری نمیده من تماس گرفتم میگویند حاقل ۴ماه تاخیر دارد پس چه ضرورتی دارد که میگویند ۱۲۰ روز خودرو تحویل میدیم بگین ۸ماه تحویل میدیم که مشتری تکلیفش مشخص بشه

  39. ناشناس می گوید

    سلا دوستان عزیز من میخوام برای خرید این خودرو ثبت نام کنم چون در باره این خودرو تحقیق کردم وطبق تحقیقات من تبوولی خیلی از جک وبقیه خودروهای تو این رنج قیمت بهتره ولی با توجه به تاخیر فراوان این خودرو ایا دوستانی که این خورو را تحویل گرفتن پیشنهد میکنن که من ثبت نام کنم یا نه. لطفا اطلاع رسانی کنید

    1. محمد سعید بهمنی می گوید

      دوست عزیز، با توجه به نوع تحویل تا کنون، احتمالا باید حداقل ۶ تا ۸ ماه منتظر تحویل خودروی خود باشید

      1. امیر خان می گوید

        ۶-۸ ماه بود که خیلی خوب بود من ۹ ماه پیش اسم نوشتم، تازه میگن از مهر ماه تحویل شروع میکنیم یعنی یکسال روی شاخشه

    2. ناشناس می گوید

      رامک خودرو بسیار بد قول است ما ٩ ماه پیش ثبت نام کردیم هنوز خبری نیست فردا میخواهیم بریم شکایت کنیم هرگز خرید نکنید

  40. علی می گوید

    سلام دوستان عزیز ی که این خودرو را تحویل گرفته اید با توجه به تاخیر فراوان در تحویل ایا پیشنهاد میکنید که من برای ثبت نام این خودرو اقدام کنم یا نه چون خودروی خیلی خوبی است .لطفا اطلاع رسانی کنید

  41. بابک می گوید

    دیدگاه شما در انتظار تایید مدیر می باشد.
    با سلام حدود ۶ ماهه این ماشین را دارم جاهای زیادی از ایران باهاش گشتم در گرمای طبس کولر به خوبی جواب داد ۳۷۰۰ کیلومتر رفتم با ۱۹۵ لیتر بنزین برای سفر و داخل شهر عالیه فقط چند ایراد به نظر من نداشتن جی پی اس / دو ستون جلویی دید راننده را گرفته / در جاده چالوس اگر می خواستم شتاب بگیرم و سبقت بگیرم کمی تنبل بود و اون حال شتاب گیری را نداشت اما کلا راضی هستم ثبت نام شهریور داشتم اسفند تحویل دادند

  42. اذر می گوید

    باسلام من قصد خرید تیوولی دارم ولی شنیدهام که قدرت مانور این ماشین پایینه ودر سروبالایی ها خیلی قوی نیست خواهش میکنم کسانی که این ماشین راخریدن وسربالایی های تند رارفتند نظر بدهند ممنون

  43. $$$$ می گوید

    خلاف گزارش ال نود این گزارشتون عالی بود

    1. علی شیرعلی می گوید

      متشکریم از حمایت شما

  44. ناشناس می گوید

    تو اینکه خودروی خوبی هست شکی نیست، اما ۴.۷۰۰ پول آپشن اضافی از ما گرفتن که نمیگن چجوری حساب شده….حالا خود ماشین هم بعد از ۹ ماه دستمون نرسیده یک طرف!

  45. امیر خان می گوید

    دوستان همینطور که مشاهده میکنید آقای عقیل مصطفایی که از مسولان رامک خودرو هستند هیچ جواب منطقی به سوالها ندارن و پاسخگو نیستن.

  46. ناشناس می گوید

    متاسفانه رامک خودرو بسیار شرکت بد قولی هستند من از اواسط دی ماه برای خرید تیولی ثبت نام کردم تازه برای ما دعوت نامه اومده و میگن یه مبلغ ۴۶۰۰۰۰۰ تومان بیشتر از قرار داد باید پرداخت کنید برای زاپاس و گارانتی …. مگه از اول نمی دونند ماشین زاپاس میخواد مگه ماشین بدونه زاپاس میشه !!!!! ضمن اینکه ماشین هم تا یک ماه دیگه بهتون میدیم یعنی بیش از ۹ ماه تازه این یک ماه هم سودی به کل مبلغتون تعلق نمیگیرد . من که اشتباه کردم از سانگ یانگ خرید کردم ..

    1. امیر خان می گوید

      من آذر ۹۴ اسم نوشتم هنوز بهم ندادن، پول دعوتنامه هم ۴۰ روز پیش تکمیل وجه کردم، حالا شما دیگه خودت حساب کارتو بکن.

    2. امیر خان می گوید

      من آذر ماه ۹۴ اسم نوشتم بعد از کلی پیگیری میگن از دوم، سوم مهر ماشین شما وارد سایت میشه و دو تا سه هفته طول میکشه مدارکتون بیاد بعدش تحویلتون میشه که میشه آبان ماه…..با این حساب اگر باز هم بد قولی نکنن و دروغ نگفته باشن ۱۲۰ روزی که گفتن میشه ۱۱ ماه…اگر باز هم دروغ گفته باشند که یکسال روی شاخشه

  47. مجید می گوید

    من می خواستم امروز ثبت نام کنم ولی پشیمون شدم. مبرم کیا سراتو ۲۰۰۰ ثبت نام می کنم. درسته سایپا هم کلی از آبشنهاشو برداشته که واقعا جای تاسفه واسه سایپا. ولی با این چیزی که خوندم اینجا، تا یه سال دیگه هم ماشین تیوولی بدست من نمی رسه. لاقل یه ماشین با برند کیا و موتور قوی و مهم تر از اون تحویل فوری و وام بدون بهره بدستم می رسه. (هرچند وام بدون بهره اسمشه. ۷-۸ میلیون گرونتر میدن ولی میگن با وام بدون بهره. ولی بازم از این تیوولی با این شرایط ترکمان چایی بهتره)

  48. ناشناس می گوید

    دروغگو ترین شرکت رامک خودرو !!! از دی ماه ثبت نام کردم ولی تاکنون ماشین ندادن

  49. -_- می گوید

    واقعا فکر میکنین ماشین خوبیه؟ اگه واقعا فکر میکنین خوبه بخرین ولی خواهشن خواهشن این ماشین رو با غول های ماشینی مثل تویوتا رنو و … مقایسه نکنین

  50. محسن می گوید

    اینجانب به توصیه تعدادی از دوستان که قبلا ثبت نام توولی داشته اند به هیچ عنوان قصد ثبت نام از شرکت بد قول رامک خودرو را ندارم . دوستان را حدودا ۲۰۰ روزه که سرکارگذاشته!!!!!

  51. صادق می گوید

    با سلام به نظر دوستان ارزش خرید نقدی رو داره؟یا باید ثبت نام کنم و این همه اعصاب خوردی بکشم؟؟؟؟؟

  52. رامین می گوید

    ماشین بدی نیست ولی شرکت رامک هم بی ادبند هم فوقولعاده بد قول.

  53. رضا می گوید

    سلام
    من قصد داشتم این ماشین را ثبت نام کنم اما با خوندن این نظرات دو دل شدم .
    از طرفی تیوولی ماشین خوبیه از طرف دیگه شرکت رامک خودرو به تعهداتش خوب عمل نمی کنه ؟
    بر سر دو راهی ام ؟
    لطفا کسانی که این ماشین را تحویل گرفتن نظر بدن ،قیمت نهایی آن با کل مبالغی که رامک خودرو دریافت می کنه چقدر در میاد؟
    با تشکر

    1. مجید می گوید

      سلام . ۱۱۵۰۰۰۰۰۰ تومان تمام میشه و بعد از ۱۴ ماه هم تحویل میدن ( با احتساب سود ۱۲۵۰۰۰۰۰۰ تمام میشه)

  54. Ashkan می گوید

    سلام من خودم شخصا عاشق این ماشینم همه چیزش عالیه اما از چند نفر شنیدم گیربکسش چینی هست ایا این واقعیت داره؟؟

  55. عليرضا می گوید

    سلام

    من میخاستم امروز برم ثبت نام کنم
    اما با بد قولی نمیتونم کنار بیام

  56. بهرام خاني پور می گوید

    سلام
    ۲۵ خرداد ۹۵ در اتو خسروانی آیت الله کاشانی ،تیولی ثبت نام کردم وقتی با شرکت رامک تماس گرفتم میگن تاریخ ثبت قرار داد شما ۹ تیر ماهه و شرکت اتو خسروانی تخلف کرده و پول را دو هفته دیر واریز کرده خواهش میکنم پیگیری کنید گویا این قضیه شایعه و بد نامیش برا شرکت رامک میمونه

  57. امیر می گوید

    سلام، از شرکت رامک خودرو بدقول تر فقط خودشه تو دنیا از این شرکت نخرید. و به دوستان خودتون هم توصیه کنید که اسیر این شرکت نشن. الان ۱۰ ماه است که هنوز ماشین من رو تحویل ندادند و دائما این هفته اون هفته میگن.

  58. محمود می گوید

    از فروردین ۹۵ در نمایندگی زارع در چهارراه جنت آباد بالاتر از نیایش ثبت نام کردم که قرار بود ۱۲۰ روز کاری به قول خودشون ۶ ماهه تحویل بدن اما الان داریم میریم تو ۱۰ ماه و هر روز که تماس بگیریم میگن ماشین ترخیص نشده هفته دیگه و انقدر این جواب رو تکرار کردند که دیگه حال آدم بهم میخوره . نمایشگاه کامل پولو گرفته و وقتی اعتراض میکنیم فق میگه صبر کنید خب سودشو میگیرید اون موقع که با چرب زبونی ثبت نام میکنن و میگن کمتر از ۶ ماه تحویل میدیم یادشون رفته و اصلا پیگیری هم نمیکنند تنها یک جواب که صبر کنید . آخه تا کی باید صبر کنیم چه کسی هست که اعتراض کنیم واقعا رامک خودرو شورشو درآورده خجالت هم نمیکشن تازه میگن ما داریم ضرر میکنیم اگه ضرر میکنید خب درشو ببندید شما که از پس تعهداتتون برنمیاید چرا مردمو مسخره کردید .

    1. مجید می گوید

      سلام. من هم پیش همین نمایندگی ثبت نام کردم پس از گذشت ۱۴ ماه تحویل دادند.

  59. قربانی می گوید

    سلام من فروددین ثبت نام کردم و۵۵۰۰۰۰۰۰ریال پرداخت اولیه انجام شدودرابان دعوت نامه وتکمیل وجه انجام شدوگفتندماشین اذرتحویل داده می شود تاکنون به قردادعمل ننموده وهمیشه میگن دوهتفه دیگه وفقط دارن اززمان استفاده میکنند لااقل حرفها راباصداقت بزنیدوخودتان خراب نکنید

  60. سعید می گوید

    دوستان چرا از زمان دعوتنامه که وجه رو تکمیل میکنیم و حدود ۱۰۰ میلیونمون دستشونه تا زمان تحویل سود پولمونو محاسبه نمیکنن؟آیا این کار قانونیه؟به کجا میشه شکایت کرد؟سازمان حمایت از مشتریان؟اینطوری ماشین حداقل دو میلیون گرونتر در میاد برای خریدار!پیشنهاد چیه؟

  61. ارش می گوید

    منصرف شدم از خرید تیولی تا یه سال ماشین دسته مشتری نمیرسه 😐

  62. عل ی می گوید

    من شهریور ۹۵ ثبت نام کردم و به زحمت و با پیگیری و گاها تهدید ! بیستم اسفند ماه تحویل گرفتم و بیست و سوم هم همه مدارک و پلاک آماده شد …..زاپاس و جک و ….هم داشت….موقع تحویل یک پک شامل مایع شیشه شوی، خوشیو کننده و اسپری براق یا تمیز کننده قطعات پلیمری هم داشت که ظارا قیمتش حدپد ۲۰۰ هزارتومانه…..تو این یک هفته ای که سوار شدم خودرو بسیار شیک و مناسبی دیدمش….موتورش تو سربالایی ها کم نمیاره ، ولی خوب یکم کند میشه….که خوب خیلی حاد نیست…ولی متاسفانه سیستم صوتیش با وجود ظاهر زیبا و عملکرد ساده و خوبش ، سی دی خور نیست که این اصلا خوب نیست..پولی هم بابت زاپاس نگرفتن ، فقط چهار میلیون به دلیل مدل ۲۰۱۷ اضافه تر گرفتن….در کل ۹۵ میلیون تموم شد که به نظر من در مقایسه با خودروهای کپچر، نیسان جوک و….از همه مناسبتره……..فقط یادتون باشه، با دفتر مرکزی کا. کنین و کم هم نیارین…بسیار انسانهای عوضی و بی انصافی هستن که اگه جلوشون پایسین، خپدروی خوبی در زمان مناسب گیرتون میاد…..خواهشا همه هر وقت حس کردن داره بهشون اجحاف میشه، جلوشون کم نیارین و حقتون رو بگیرین…..این خودروی خوب، نمتیندگی ه متین ، معتیر و شتری مدارتری میخواد که متاسفانه رامک خودرویی ها بسیار در این زمینه نمره منفی میگیرن…….

  63. ناشناس می گوید

    سلام میشه بگین تیوولی بهتره یا کپچر

  64. دلگشا می گوید

    سلام دوستان قصد ثبت نام داشتم پشیمون شدم

  65. علی می گوید

    واقعا انقدر اوضاعش بده؟ ما هم قصد خرید داشتیم اساسی پشیمون شدیم!!

  66. SAJAD می گوید

    رامک خودرو بدترینه

  67. ناشناس می گوید

    من خیلی دوست دارم

  68. فرید می گوید

    سلام. دوستان لطفا بفرمایید که راهنمای سیستم صوتی تیوولی را می توان از کجا دانلود کنم. ضمنا کسی می دونه که آیا سیستم آن صوتی تصویری است یا خیر. اگر تصویری هم هست فایلهای تصویری با چه فرمتی را می تواند ساپورت کند/ ممنون از راهنمایی شما

  69. مجید می گوید

    ۱- با عنایت به اینکه طبق قرارداد فی مابین مشتری و رامک خودرو مقرر گردید خودرو پس از ۱۲۰ روز کاری ( پس ازحدود ۶ ماه ) تحویل مشتری می گردد و کلیه مبالغ ناشی ازتغییرمصوبات دولت جمهوری اسلامی ایران در خصوص افزایش هزینه اسقاط جهت ورود خودروهای خارجی ( در مهرماه ۹۶ ) و نیز افزایش عوارض ورود خودروخارجی به کشور از ۴۰ درصد به ۷۵ درصد ( در بهمن ماه ۹۶) ، بعد از تاریخ تحویل خودرو (مطابق قرارداد فی مابین) می باشد بنابراین با توجه به تاخیرات شرکت رامک خودرو در تحویل خودرو هایی که در سال ۹۵ ثبت نام شده است،هیچیک از مبالغ فوق الذکر شامل حال اینگونه قراردادها نمی گردند. دوستان با ثبت شکایت در تعزیرات حکومتی می توانند تقاضای برگرداندن مبالغ اضافی دریافت شده را نمایند.

  70. مجید می گوید

    سلام. من یکماه پیش یک تیوولی خریدم و با اون به مسافرت جنوب رفتم. کولر آن خوب خنک نمی کرد و با شرایط گرمای جنوب سازگار نبود. دوستانی که تیوولی دارند آیا کولر آن جواب می دهد و مشکل از خودرو من است یا کلا کولر مناسبی ندارند. لطفا راهنمایی فرمایید.با تشکر

  71. سیامک می گوید

    خود خودر تیولی ماشین خوبییه،ولی این شرکت رامک خودرو هست که هم زاپاس وبقیه اپشن ها رو از رو خودرو بر میداره بد به مشتری میفروشه،هم تو دیر تحوییل دادن خودرو که پول بخواد تو حسابشون بمونه،این یعنی دزدی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.