مکمل بنزین
رپورتاژ

ساخت سوئیچ یدکی (بنز، بی ام و، پورشه)

در ماشین های اولیه برای این که احتراق داخلی در موتور انجام شود، وسیله‌ای به نام هندل ساخته شد که باید در محلی که برایش درجلوی ماشین در نظر گرفته بودند،قرار می گرفت و میل لنگ موتور را به حرکت در می آورد و به این ترتیب جرقه اولیه برای حرکت در داخل سیلندر موتور ایجاد می شد. این کار بسیار پر زحمت بود و هر کسی از پس آن بر نمی آمد و تنها افراد پر قدرت می توانستند با هندل ماشین را روشن کنند. اما پس از اختراع باتری برقی برای اتومبیل، این جرقه اولیه به وسیله جریان برق زده می شود که با استفاده از یک کلید ساده این عمل انجام می شود. با این کار دیگر لازم نبود برای روشن کردن ماشین از افراد نیرومند استفاده کنیم و هرکس به راحتی می توانست ماشین خود را روشن کند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی، سوئیچ ماشین ها هم بسیار پیشرفته تر از سوئیچ های اولیه ساخته می شود. در اینجا به بررسی سوئیچ های ماشین های مختلف و ساخت سوئیچ یدکی برای آنها، می پردازیم.

سوئیچ بنز

خودرو مرسدس بنز نه تنها در ایران بلکه در تمامی جهان یکی از پرطرفدارترین خودرو ها به شمار می رود. این شرکت یکی از بزرگترین شرکت‌های خودروسازی در جهان است که در کشور آلمان قرار دارد. خودرو بنز یکی از پیشرفته ترین تکنولوژی ها را در محصولات خود به کار برده است.

ساخت سوئیچ یدک و پروگرام ریموت

ساخت ریموت و سوئیچ یدک خودروی بنز یکی از تخصصی ترین و مشکل ترین کارها به حساب می آید. البته باید توجه داشت که برای ساختن سوئیچ و ریموت بنز، داشتن مهارت و تجربه بسیار اهمیت دارد. با توجه به پیچیده بودن تکنولوژی خودروهای جدید، هزینه نگهداری و تعمیرات این خودروها بسیار زیاد است. پس اگر مشکلی برای خودرو شما از جمله گم شدن و یا خراب شدن سوئیچ یا ریموت آن پیش آمد، باید حتماً به متخصصان و کارشناسان با تجربه و با دانش بالا مراجعه کنید، چون اگر غیر از این باشد هم هزینه شما بیشتر می شود و هم این که نه تنها مشکل قبلی درست نمی شود بلکه مشکلات دیگری نیز به مشکلات قبلی خودروی شما اضافه می شود. در نتیجه باید گفت که اگر می خواهید خودروی شما بهترین وضعیت تعمیر شود، مخصوصاً برای ساخت سوئیچ یدک و پروگرام ریموت، باید به مراکزی مراجعه نمایید که دارای نیروهای با دانش و با تجربه در این زمینه مراجعه کنید. همچنین توجه داشته باشید که این مراکز حتماً از دستگاه های روز دنیا و امکانات کافی در رابطه با خودروهای هوشمند و لاکچری امروزی بهره ببرند.

چگونگی ساخت سوئیچ بنز

ساخت سوئیچ بنز و خودروهایی مانند آن بسیار پر هزینه و پیچیده است وساخت آن نیاز به دستگاه های پیچیده و کارشناسان ماهر و با دانش بالا نیازمند است. بهتر است که همیشه یک سوئیچ یدک همراه خود داشته باشید تا در صورت لزوم یعنی اگر سوئیچ اصلی به هر دلیلی گم شد و یا خراب شد، بتوانید بلافاصله از سوئیچ یدک استفاده کنید تا از هدر رفتن وقت و گیر افتادن در مکان های نامناسبی که ممکن است ماشین شما از کار بیفتد جلوگیری شود. مراکز کلید سازی و ساخت سوئیچ یدک و پروگرام ریموت در سراسر کشور وجود دارد و می‌توانند به کمک شما بیایند و حتی اگر در میان راه مانده باشید با تماس با یکی از این مراکز معتبر و مجاز ساخت کلید یدک به سرعت ماشین شما را روشن می کنند تا شما بتوانید خودرو خود را به محلی برسانید و سپس کلید یدک ماشین خود را بسازید.

 ساخت ریموت بنز

پیشرفت های تکنولوژی در زمینه خودروسازی بسیار زیاد است که یکی از آنها ساخت ریموت است. ریموت خودرو بنز مانند ریموت ماشین های جدید به صورت کیلس است. زمانی که شما یک ریموت کیلس در اختیار دارید، دیگر نیازی به سوئیچ نخواهید داشت و در واقع با این ریموت کلید مکانیکی برای ماشین مرسدس بنز حذف شده است. ریموت مرسدس بنز در هر مدلی که باشد، طوری طراحی شده است که تنها برای همان ماشین مناسب باشد و دیگر نمی توان از ریموت های دیگر برای آن ماشین استفاده کرد. زمانی که شما خودرو بنز را از نمایندگی خریداری می نمایید، چند عدد ریموت به شما داده خواهد شد، این مسئله به آن منظور انجام می شود که اگر به هر دلیلی ریموت شما گم شود و یا در حادثه ای خراب شود، شما بتوانید از ریموت های جایگزین و یدکی خود استفاده کنید. در واقع بهتر آن است که مراقب تک تک ریموتهای خودرویتان باشید، زیرا این ریموت ها به هیچ عنوان قابل بازسازی شدن و یا پروگرام شدن نیستند پس بهتر است که از ابتدا مراقب ریموت های خودتان باشید وگرنه اگر همه ریموت های شما خراب شود و یا گم شود، باید از خود کمپانی اصلی یک ریموت یدک برایتان بفرستند.

سوئیچ بی ام و

صنعت خودروسازی در کشور آلمان یکی از پیشرفته ترین صنایع خودروسازی در جهان به شمار می رود. در این کشور شرکت های خودروسازی معتبری وجود دارد که از شهرت جهانی برخوردار هستند. شرکت بی ام و یکی از بزرگترین شرکت های خودروسازی در جهان است. بی ام و با ساخت ماشین هایی که از پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا بهره می برند، توانسته بازار جهانی را تحت‌الشعاع خود قرار بدهد. خودروهای ساخت شرکت بی ام و در ایران هم مانند سایر نقاط جهان از طرفداران بسیار زیادی برخوردار است و تعداد زیادی از خودروهای این شرکت را در کوچه و خیابان و اتوبان‌های ایران می توانید به راحتی پیدا کنید. سوئیچ خودرو هایی که در این شرکت ساخته شده است، هم مانند خود خودرو ها، از تکنولوژی پیشرفته برخوردار است و یک ریموت، کار همه سوئیچ ها را انجام می دهد.

بازسازی سوئیچ یدک و پروگرام ریموت برای خودرو های ساخت بی ام و

سوییچ  خودرو  و ریموت آن  یکی از مهمترین بخش های  خودرو به شمار می روند.  اگر به هر دلیلی  سوئیچ یا ریموت شما  گم شود  و یا خراب شود، عملاً دیگر  ماشین بی استفاده  است  و تبدیل به یک  اتاقک آهنی  می شود.  اگر به هر دلیلی  سوئیچ خودروی شما و یا ریموت تان  گم شد  و یا خراب شد،  باید بلافاصله  با مراکز ساخت کلید خودروهای بی ام و  تماس بگیرید. در مراکز ساخت سوئیچ بی ام و، کارشناسان در صورت تماس صاحب خودرو با مرکز، پس از رویت مدارک مربوطه، در خودرو را باز می کنند. در این مراکز ریموت بی ام و بازسازی می شود و همچنین ریموتهای کیلس گو، پروگرام می‌شوند. اگر سوئیچ شما گمشده باشد، در این مراکز کلید بی ام و بازسازی می شود. اگر ریموت شما به صورت اشتباه پروگرام شده باشد، آن اشتباهات پاک شده و دوباره به صورت صحیح پروگرام می شود. ساختن ریموت و پروگرام آن و همچنین ساختن کلید یدکی در کوتاه ترین زمان برای شما انجام می شود. اگر به هر دلیلی قاب ریموت شما خراب شده باشد، آن را در مراکز ساخت کلید برای شما تعویض خواهند کرد. اگر ریموتتان گم شده باشد و نگران استفاده افراد غیر از آن هستید، باید گفت که نگران نباشید چون در مراکز ساخت کلید، با دستگاهی به نام دیاگ، آن ریموت گمشده غیر فعال می شود و اگر کسی آن را پیدا کند دیگر نمی تواند ماشین شما را روشن کند. تراش تیغه سوئیچ یکی از ظریف ترین و حساس ترین کارها در رابطه با ساخت کلید یدک خودرو است. بنابراین باید با پیشرفته ترین دستگاه ها و توسط افراد زبده و با تجربه انجام شود. تراش تیغه سوئیچ با دستگاه پیشرفته سی ان سی انجام می گیرد. این دستگاه یکی از با کیفیت ترین دستگاه ها در زمینه کپی سوئیچ ماشین بی ام و است.

نکاتی درباره بازسازی کلید یدک و ریموت

خودروی بی ام و در هر مدل و هر نسلی که باشد، یکی از پیشرفته ترین خودروهای زمان خود است که از پیشرفته ترین تکنولوژی های زمان خود بهره می برد. ساختن سوئیچ این خودروها کار بسیار ظریف و حساسی است، اگر برای سوئیچ یا ریموت شما اتفاقی افتاد یعنی اگر خراب شد و یا گم شد، باید توجه داشته باشید که حتماً به مراکز مجاز و معتبر بازسازی کلید یدک و ساخت و پروگرام ریموت مراجعه کنید و از خرید اجناس تقلبی و ارزان قیمت جداً خودداری کنید. چون با خرید اجناس تقلبی و یا ارزان قیمت که کیفیت جنس اصلی را ندارند نه تنها مشکل شما حل نخواهد شد، بلکه ممکن است برای خودروی شما مشکلات جدیدی هم پیدا شود. پس در صورت بروز اشکالاتی در سوئیچ یا ریموت، باید به مراکز مجاز و معتبری مراجعه کنید که از اجناس اصلی برای تعمیر سوئیچ و ریموت خودروی شما استفاده می کنند.

سوئیچ پورشه

خودروی پورشه یکی از پیشرفته ترین خودروهای جهان به شمار می‌آید. این ماشین یکی از سریع ترین ماشین های جهان است و تکنولوژی به کار رفته در این ماشین هم یکی از پیشرفته ترین تکنولوژی ها در عرصه خودروسازی است. در همین راستا سوئیچ و ریموت در نظر گرفته شده برای مدل های مختلف خودروی پورشه هم از تکنولوژی و ظرافت بسیار بالایی برخوردار هستند. خودروی پورشه یکی از از محبوبترین خودروها در سطح جهان به شمار می رود. البته این خودرو همان طور که از محبوبیت بالایی برخوردار است، قیمت بسیار بالایی هم دارد. بنابراین سوئیچ و ریموت این خودرو هم باید طوری طراحی شود که بتواند از  این خودرو، که به نوعی ثروت هنگفتی برای صاحب آن به شمار می ‌رود، مراقبت کند. اگر به هر دلیلی سوئیچ یا ریموت این خودرو خراب و یا گم شد، باید بلافاصله به مراکز مجاز و معتبر بازسازی کلید در سراسر کشور مراجعه کنید و برای ساختن سوئیچ یدک و ریموت اقدام کنید.

ریموت خودروهای پورشه

همانطور که گفته شد به دلیل لاکچری بودن و قیمت بسیار بالایی که خودروهای پورشه دارند، ریموتی که برای این خودروها ساخته شده است، از جمله ریموت هایی با چیپ های مخصوص و منحصر به فرد برای هر خودرو هستند. ریموت هایی که برای خودرو پورشه در نظر گرفته شده است به صورت ریموت کیلس است. این مدل از ریموت ها با ریموت هایی که در گذشته برای این خودروها استفاده می شده، تفاوت دارد. با توجه به پیشرفت هایی که در دانش به وجود آمده است. می توان ‌ریموت ها را طوری برنامه ریزی کرد که فقط برای یک خودرو قابل استفاده باشد و با یک ریموت هر چند هم که مدل ماشین یکی باشد، برای ماشین دیگری نمی توان استفاده کرد. این کار توسط تراشه کوچکی ( چیپ ) که درون ریموت قرار داده شده است، انجام می گیرد. اصطلاحاً این ریموت پروگرام شده و در اختیار صاحب خودرو قرار گرفته است. در زمان تحویل خودرو، چند عدد ریموت به خریدار داده می شود که در صورت گم شدن یکی از ریموت ها از دیگری بتواند استفاده کند.

سوئیچ یدک و ریموت خودروی پورشه

مراکز ساخت سوئیچ پورشه به صورت یدک و پروگرام در مدل های مختلف در سراسر کشور موجود است. در مراکز ساخت کلید که مخصوص خودروهای پورشه است، کارشناسان در صورت تماس صاحب خودرو با مرکز، پس از رویت مدارک مربوطه، در خودرو را باز می کنند. در این مراکز ریموت پورشه بازسازی نمی شود و بلکه تنها ریموتهای کیلس ، پروگرام می‌شوند. اگر سوئیچ شما گمشده باشد، در این مراکز ساخت کلید یدک ریموت گمشده از کار می افتد. اگر ریموت خودروی شما به صورت اشتباه برنامه ریزی شده باشد، آن اشتباهات پاک شده و دوباره به صورت درستی برنامه ریزی می شود. ساختن ریموت و پروگرام آن و همچنین ساختن کلید یدکی در کوتاه ترین زمان برای شما انجام می شود. اگر به هر دلیلی قاب ریموت شما خراب شده باشد، آن را در مراکز ساخت کلید برای شما تعویض خواهند کرد. اگر ریموتتان گم شده باشد و نگران استفاده افراد غیر از آن هستید، جای نگرانی نیست، چون در مراکز ساخت کلید یدک پورشه، با دستگاهی به نام دیاگ، آن ریموت گمشده از کار می افتد و دیگر کسی قادر نخواهد بود که از خودروی شما استفاده کند.  البته بهتر است که مواظب سوئیچ و ریموت اصلی خودرو خود باشید، زیرا در مدل هایی که در سال های اخیر ساخته شده است، امکان بازسازی سوئیچ و پروگرام ریموت وجود ندارد و باید برای بازسازی به شرکت اصلی بازگردانده شود.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و چرخان در تهیه آن نقشی نداشته است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا