مکمل بنزین
گوناگونخبر

کراس اوور جک X8 پلاس عرضه شد

در 20 نوامبر، کمپانی جک، سهول X8 Plus خود را در محدوده قیمتی 99800 تا 139800یوان (14500 – 20300 USD) در چین عرضه کرد. این خودرو دارای طراحی صندلی سه ردیفه با نسخه‌های 6 و 7 صندلی است. X8 Plus یک کراس اوور است که توسط JAC Motors (Anhui Jianghuai Automobile Group Corp., Ltd.) با نام تجاری Sehol تولید می‌شود.

جک ادعا می‌کند که X8 Plus آن بر اساس مصاحبه‌ها و بازخوردهای نظرسنجی از نزدیک به 1000 خانواده طراحی شده است تا خودرو را برای مشتریانی که خانواده‌های بزرگ دارند بهتر طراحی کند.

اندازه خودرو 4825/1870/1758 میلی متر با فاصله بین دو محور 2830 میلی متر است. این شاسی بلند دارای یک خط سقف است که به سمت عقب شیب دارد. پنجره ردیف سوم تقریباً شبیه یک مثلث بوده که صرفا به ظاهر طراحی کمک می کند.

در نگاه اول به نظر می‌رسد که تمام قسمت جلو توسط جلوپنجره پوشانده شده اما تنها خطای دید است و نگاهی دقیق تر ال ای دی های به کار رفته در این بخش از خودرو را آشکار خواهد کرد. این خودرو دارای یک چراغ جلو تقسیم شده در کناره‌های جلوپنجره است. نیمه پایینی جلو با یک لبه زیبا است که با سپر بسیار فانتزی به نظر می‌رسد.

در قسمت عقب، سپر دارای طراحی دو رنگ با سرهای اگزوز مصنوعی است و لوگوی “SEHOL” در بالای چراغ عقب قرار گرفته است.

طراحی داخلی دارای صفحه نمایش دوگانه 12.3 اینچی و فرمان چهار پره است. نورهای محیطی 64 رنگ فضای داخلی گرمی را ایجاد می‌کنند. صندلی‌ها نیز با جنس چرم سفید پوشانده شده‌اند.

کنسول وسط دارای دو جا لیوانی و یک تعویض دنده چرخشی است.

از آپشن‌های دیگر می‌توان به موقعیت یابی با صدا و فرمان صوتی اشاره کرد.

از نظر ایمنی، Sehol X8 Plus به سیستم کمک رانندگی سطح 2 HOL-Pilot مجهز شده که با رادار موج میلی متری هواوی ارائه می‌شود و از کروز کنترل تطبیقی، ترمز اضطراری فعال و هشدار خروج از خط پشتیبانی می‌کند.

سیستم صوتی از 12 بلندگو تشکیل می شود.

Sehol X8 Plus از یک موتور 1.5 لیتری توربو بنزینی با قدرت 181 اسب بخار و گشتاور 300 نیوتن متر بهره می برد که به یک گیربکس 7 سرعته دوکلاچه متصل شده است. سهول ادعا می‌کند که X8 Plus دارای راندمان انتقال 94.7 درصد و مصرف سوخت 7.9 لیتر در هر 100 کیلومتر است.

حسین محسنی

کارشناس ارشد علوم سیاسی، علاقه مند به دنیای بی نظیر خودرو

نوشته های مشابه

‫25 دیدگاه ها

    1. نمیدونم بااین موتورهای ضعیف وماشیهای شاسی بلند ،با وزنهای زیاد به چه دردی میخوره این ماشینهای بی خاصیت چینی که موتورشون اینقدر ضعیفه بیشتر به درد گاری میخورن

      1. تو نخر، برو آلمانی یا ژاپنی یا حتی آمریکایی بخر.فقط حواست باشه ایرانی سوار نشی،

    2. نمیدونم بااین موتورهای ضعیف وماشیهای شاسی بلند ،با وزنهای زیاد به چه دردی میخوره این ماشینهای بی خاصیت چینی که موتورشون اینقدر ضعیفه بیشتر به درد گاری میخورن

      1. من تیگ۸ پرو دارم
        موتورش ۱.۶ هست
        شتابی داره که برات قابل تصور نیست
        توصیه میکنم یه دور سوار شو

    3. فقط پول از ما میگیرین یه حلبی تحویل ما میدن . سربالایی که زوار در میره ..نه قدرت نه کیفیت افتضاحه افتضاحه

      1. من نمیفهمم کسی که این ماشینازو نداره و سوار نشده چه لزومی داره اصلا نظر بده ….همون نخود هر اشه دیگه….بابا
        لابد دنا خوبه

        1. من تا حالا ۵بار ماشین‌چینی خریدم‌ا‌واریزو ۶ والان پرو x۷ دارم همه ماشنهای چینی گیربوکسشون‌ضعیفه بخصوص در سربالاییها وبیشتر از همه در دنده عقب که بخوای‌سربالا بری از فرقون بدترن

  1. آخه دیگه با این خودروهای چینی بی کیفیت چی را میخواهید ثابت کنید

  2. تعجب می کنم از اظهارنظر بعضی اساتید در مورد خودورهای چینی! اگه واقعا توان خرید خودورهای کره و ژاپن و امریکایی با این همه آپشن و طراحی ظاهری دارید حق با شماست و گرنه بی انصافیست این همه انتقاد.

  3. اگر ما هم مثل آدم با همه ی کشور ها رابطه داشتیم با پول نصف قیمت این لگن ها بهترین ماشین رو سوار میشدیم

  4. از نظر قیمت همین الانشم نسبت به کره ای هایی که تازه وارد شدن مفته تازگیها کیا ماشینی واره کرده با قدرت موتور ۱۴۰۰که دو برابر قیمت چینی هاست اونهایی که انتقاد میکنن یکم بررسی قیمت داشته باشن بعد انتقاد کنن

  5. این ماشین سنگینه همین موتور رو x5 جدید که زدند خیلی عالیه تست درایوش. شتابش محشره. قیافهx5هم خیلی قشنگتره

  6. من هفت ساله جک اس 5دارم
    عالیه این طراحیش بی نظیره
    موتورشم توربو شارژ و پرقدرته

  7. بعضی‌ها دستشون نمیرسه بدشو میگن آنهایی که دارن نظر بدن مردم استفاده کنن

  8. بعضی‌ها دستشون نمیرسه بدشو میگن آنهایی که دارن نظر بدن مردم استفاده کنن

  9. بابا ماشین خوب تبلغ کنید چرا همین ماشین خوب چینی رابه بازار عرضه نمی کنید با قیمت خوب جهانی برای ایرانی حیف است برو افغانی را ببین چه ماشین ها یی به قیمت پراید ما سوارند برای ایرانی جماعت حیف است ماشین خوب سوار شدن مگر تو خواب ببینند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا