مکمل بنزین
گوناگونخبر

آمارهای قرعه‌کشی طرح مشارکت در تولید ایران‌خودرو + آمار تعداد متقاضیان و ظرفیت هر محصول

روز شنبه، مراسم قرعه‌کشی پیش فروش 5 محصول ایران‌خودرو با حضور نمایندگان نهادهای ناظر و مدیران ایران‌خودرو در محل سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش این شرکت برگزار شد. در این مراسم که در ساعت 10 صبح روز شنبه 8 آذرماه 99 برگزار شد 15 هزار مشتری نهایی برگزیده شدند که به‌اندازه همین تعداد نیز به‌عنوان ذخیره در نظر گرفته‌شده است.

در طرح مشارکت در تولید ایران‌خودرو، متقاضیان می‌توانستند از بین محصولاتی همچون دنا پلاس،‌ پژو 207 دستی، پارس TU5، رانا پلاس و سورن پلاس خودرویی را برای پیش‌خرید انتخاب کنند. موعد تحویل خودروها فروردین تا آذر 1401 تعیین‌شده است و نکته مهم در این شرایط، فقدان شرط سند در رهن بود که امکان فروش خودرو پس از تحویل را برای مشتریان فراهم می‌کند. سود مشارکت در نظر گرفته‌شده در شرایط مشارکت در تولید ایران‌خودرو نیز بین 9 الی 12 درصد بوده است.

اما نکته مهم در این فروش فوق‌العاده شرکت کردن  حدود یک‌میلیون نفر در این قرعه‌کشی بود که بیش از 530 هزار نفر از آن‌ها دارای صلاحیت ثبت‌نام بودند که این آمارها نشان می‌دهد هنوز عطش خرید خودرو، فروکش نشده است و نمی‌توان امیدوار به کاهش قیمت خودرو در بازار بود چون حتی برای خودروهایی که قیمت آن با این وضعیت بازار مشخص نیست، صف‌های سنگینی بسته می‌شود.

در این طرح ظرفیت فروش پژو پارس TU5 بنزینی 4200 دستگاه با 189.636 شرکت‌کننده، ظرفیت فروش پژو 207 دستی  3900 دستگاه برای 115.560 نفر متقاضی، ظرفیت فروش دنا پلاس 3300 دستگاه و 145.757 نفر شرکت‌کننده، ظرفیت فروش رانا پلاس 2300 دستگاه برای 31.396 نفر متقاضی و در انتها برای سورن پلاس 1300 دستگاه و 51.051 نفر شرکت‌کننده حضور داشتند که مشخصات منتخبان، پس از تأیید فرآیند قرعه‌کشی توسط نهادهای ناظر در سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو قرار گرفتند.

و در انتها باید گفت که نتایج این قرعه‌کشی از طریق پیامک به پذیرفته‌شدگان اعلام‌شده است، بااین‌حال بهتر است تا مشتریان برای اطمینان از نتایج به سایت فروش محصولات ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir مراجعه کنند.
منتخبان این طرح به مدت پنج رو مهلت‌دارند تا نسبت به پرداخت وجه کامل خودرو مطابق با بخشنامه اقدام کنند. در صورت عدم واریز، نفرات فهرست ذخیره جایگزین خواهند شد.

علی اکبر گل‌محمدی

ایدی اینستاگرام برای ارتباط بامن: aliakbar.golmohamadi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا