مکمل بنزین
نمایشگاه خودروبرگزیده‌ها

کلانشهر ارومیه میزبان فعالین صنعت خودرو و قطعات کشور

شرکت نمایشگاه بین‌المللی ارومیه اعلام کرد که هفتمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت خودرو، قطعات و صنایع وابسته را در تاریخ 7 لغایت 10 آذرماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی ارومیه برگزار خواهد کرد.

حسین طالبی مدیرعامل شرکت مدیریت رویداد نمایشگاهی اهورا در خصوص برگزاری این نمایشگاه اعلام کرد: استان آذربایجان غربی با چهار کشور آذربایجان، ارمنستان، ترکیه و عراق دارای مرز مشترک است و از این حیث به عنوان قطب صنعت حمل و نقل ترانزیت بین‌المللی در کشور نامیده می‌شود.

وی افزود: کلانشهر زیبای ارومیه با جمعیتی بالغ بر یک میلیون و دویست هزار نفر و جایگاه اقتصادی و گردشگری دارای قابلیت‌ها و ظرفیت‌های مناسبی جهت حضور و سرمایه‌گذاری فعالین صنعت خودرو و قطعات کشور شده است. بدیهی است که برگزاری این چنین نمایشگاه‌های جذابی در این استان می‌تواند ضمن آشنایی هرچه بیشتر مردم این استان و منطقه به محصولات تولیدکنندگان و مونتاژ کاران کشور شرایط را برای فروش و ارائه هرچه بیشتر خدمات فراهم سازد.

طالبی ضمن اشاره به این موضوع که استان ارومیه با حضور مردمانی که به صنعت خودرو علاقه زیادی داشته و با توجه به جمعیت استان دومین شهر ترافیکی ایران بعد از تهران به شمار می‌رود افزود: برگزاری نمایشگاه های مختلف و جذاب نظیر نمایشگاه خودرو در شهرهایی به جز کلان‌شهرهای ایران می‌تواند زمینه ساز رشد و تعالی استان شده و باعث جذب سرمایه صنعتگران و فعالان استان نیز شود.

مدیرعامل و مجری برگزاری این نمایشگاه افزود: امسال این نمایشگاه با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، متفاوت و با سطح کیفی و کمی بالاتر نسبت به سال‌های گذشته برگزار خواهد شد. این نمایشگاه فرصت مناسبی برای فعالین صنعت خودرو و قطعات کشور جهت معرفی محصولات و خدمات خود، برقراری ارتباط با مشتریان و شرکای تجاری و توسعه بازارهای صادراتی خواهد بود.

امید است که تولیدکنندگان و قطعه سازان مطرح کشور، ضمن حمایت از برگزاری نمایشگاه های مختلف در سایر استان‌های کشور به جز کلان شهرها، به رشد و تعالی این مناطق نیز توجه ویژه ای داشته باشند.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت نمایشگاه بین‌المللی ارومیه مراجعه کنند.

شماره تماس مدیر پروژه نمایشگاه خودرو ارومیه: 09128698581

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا