مکمل بنزین
اخبار خودرو

آغاز فروش کالکشن فراری پیش از شروع فصل جدید در استون مارتین

سباستین وتل، راننده مشهور فرمول یک، در دوران حضورش در ایتالیا مجموعه‌ای جذاب از اتوموبیل‌های فراری نایاب را جمع‌آوری کرده است. وتل قصد دارد این مجموعه را پیش از شروع فصل جدید بفروشد.

این مجموعه قرار است در انگلستان به فروش برسد. این مجموعه چشمگیر شامل مدل‌های Enzo، LaFerrari، Ferrari، F50 special series و همچنین F12 TDF و  Special 458 است. از دیگر خودروهای عرضه شده توسط سباستین وتل در این مدل‌ها می‌توان به اتوموبیل‌های مرسدس بنز SLS AMG، سری مشکی رنگ مرسدس بنز  AMG SL65 و BMW Z8 اشاره کرد.

سری مشکی رنگ مجموعه SL65 که توسط سباستین وتل خریداری شده بود.
کالکشن فراری که توسط سباستین وتل خریداری شده بود

در برخی از فیلم‌های تبلیغاتی دیده شده است که سباستین وتل در حال رانندگی با SUV DBX است. تمامی مدل‌های جدید و خودروهای این مجموعه پس از پیوستن وتل به تیم ایتالیا در سال 2015 خریداری شده بود. در نتیجه، در مدل‌های جدید تنظیمات شخصی در قسمت پشتی LaFerrari و F12 TDF قرار گرفته است. احتمالا برخی افراد از جمله خوانندگان ممکن است به یاد بیاورند که مدل مشکی اتوموبیل‌های SL65 به عنوان جایزه‌ای به وتل داده شده بود. این خودرو پس از برنده شدن سباستین وتل در جایزه بزرگ ابوظبی سال 2005 به او اهدا شده بود.

سباستین وتل قصد دارد در سال 2021 در کنار لنس استرول برای استون مارتین رانندگی کند. اتوموبیل جدید F1 آن‌ها در تاریخ 3 مارس و با آزمایش رسمی قبل از 12 تا 14 مارس مشخص خواهد شد. قرار است اولین مسابقه در فصل جدید جایزه بزرگ بحرین در 28 مارس برگزار شود. در عین حال، کارلوس ساینز که جایگزین وتل در فراری می‌شود در کنار چارلز لکرک رانندگی خواهد کرد.

سباستین وتل

فاطمه آهنگریان

همیشه علاقه زیادی به حوزه خودرو و موتورسیکلت داشتم و اخبار مربوط به اونها رو دنبال میکردم. همین اشتیاق فراوان باعث شد که با سایت چرخان آشنا بشم و مطالب مختلف در این زمینه رو ترجمه کنم، کم‌کم به سئوی متون مسلط شدم و حالا به عنوان عضوی از خانواده چرخان حضور دارم.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. ما چیکار کنیم آخه!!! یه ذره خبرهای بهتری کار کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا