مکمل بنزین
تازه‌هاخبر

معرفی شاهکاری دیگر از کمپانی BMW

آلپینا با نام کامل Alpina Burkard Bovensiepen GmbH& Co. KG یک شرکت خودروسازی در حومه باواریا (آلمان) است که پیشینه فعالیت آن به ۱۹۶۵ میلادی باز می‌گردد. احتمالا نام این برند را بارها همراه با محصولات ب‌ام و مشاهده نموده‌اید! آلپینا بطور تخصصی روی گسترش نسخه‌های پرفورمنس خودروهای ب‌ام و فعالیت می‌کند. وزارت حمل و نقل کشور آلمان آلپینا را بعنوان یک کمپانی خودروسازی به رسمیت شناخته است.

به نظر می‌رسد که این خودروساز آلمانی در حال کار بر روی نمونه اصلاح شده سری ۴ است. آلپینا عملکردی معادل سری ۳ فعلی داشته و با توجه به اطلاعاتی که این کمپانی آلمانی منتشر کرده است به نظر می‌رسد آلپینا در اوایل سال آینده معرفی شود. با توجه به اطلاعات موجود، این مدل قرار است به صورت ۴ درب کوپه تولید شود که جز لوکس‌ترین نسخه خودروهای چهار درب کوپه به شمار خواهد رفت.

یک منبع ناشناس در انجمن محبوب Bimmerpost ادعا می‌کند که محصول آینده در تاریخ مارس ۲۰۲۲ معرفی می‌شود. B۴  دارای موتور توربوشارژ دوقلوی ۳.۰ لیتری بنزینی مستقیم است و ۴۶۲ اسب بخار و ۵۱۶ متر گشتاور را از طریق یک جعبه دنده اتوماتیک هشت سرعته تنظیم شده برای تغییر سریع و بهبود پاسخ به هر دو محور می‌فرستد.

با توجه به اینکه Gran Coupé و سری ۳ از نظر اندازه و وزن با هم مطابقت دارند، ارقام عملکرد نیز کاملاً قابل مقایسه خواهند بود، بنابراین انتظار می‌رود که زمان زیر ۰/۶۲ ثانیه و حداکثر سرعت آن به ۱۹۰ مایل در ساعت برسد.

ب‌ام وی طبق سنت گذشته، B۴ را با نمونه بدنه ظریف همراه با نشان Alpina، و رنگ‌های منحصر به فرد و انتخاب رینگ‌های آلیاژی ۲۰اینچ سیستم صوتی متمایز معرفی خواهد کرد. انتظار می‌رود که قبل از پایان سال ۲۰۲۱ اولین نسخه از آن معرفی شده و قیمت حدودی آن از حدود ۶۵۰۰۰ پوند بسته به نوع سفارش از طرف مشتریان شروع میشود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا