مکمل بنزین
گوناگونخبر

فیس‌لیفت کراس‌اوور فولکس‌واگن تی‌راک معرفی شد

فولکس‌واگن کراس‌اوور ساب‌کامپکت تی‌راک خود را برای مدل 2022 بروز کرده است. این به‌روزرسانی روی کل خانواده تی‌راک شامل نسخه معمولی، نسخه کابریولت و نسخه اسپرت R انجام گرفته است. ازجمله تغییراتی که در قسمت جلوی این خودرو صورت گرفته می‌توان به چراغ‌های جدید اشاره کرد که در نسخه‌های مجهز به چراغ‌های ماتریکسی سفارشی، از طریق یک نوار LED که در کل جلوپنجره کشیده می‌شود به هم متصل می‌شوند. تیپ‌های پایینی اما فاقد این نوار هستند.

در عقب، گرافیک داخلی چراغ‌ها تغییر کرده و به چراغ‌های LED جدیدی مجهز شده‌اند. سپر نیز اصلاح شده و رینگ‌های جدیدی با اندازه‌هایی از 16 تا 19 اینچی برای خودرو ارائه شده است. نسخه اسپرت R نیز با سپرهای جلو و عقب منحصربه‌فرد، چراغ‌های جلوی دودی، دی‌لایت‌های عمودی، رینگ‌های 18 اینچی آلیاژی اختصاصی، قاب نقره‌ای‌رنگ آینه‌های جانبی و اسپویلر عقب از نسخه‌های معمولی متمایز می‌شود.

در داخل تی‌راک مدل 2022 نیز به‌روزرسانی‌هایی انجام گرفته است که ازجمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به جایگزینی داشبوردی نرم با نمونه پلاستیکی خشک قبلی اشاره کرد. در اینجا صفحه آمپر 8 اینچی دیجیتالی و نمایشگرهای 6.5 اینچی، 8 اینچی و یا 9.2 اینچی برای سیستم اطلاعاتی-سرگرمی هم ارائه می‌شود که از اندروید اتو و اپل کارپلی بی‌سیم پشتیبانی می‌کند.

فولکس‌واگن همچنین تی‌راک مدل 2022 را به غربیلک فرمان جدیدی مشابه گلف مجهز کرده و سیستم‌های ایمنی جدیدی را هم برای آن ارائه کرده که شامل کروز کنترل با قابلیت پیش‌بینی و بهبود دستیارهای رانندگی به همراه ارائه سیستم دستیار پارک به‌صورت استاندارد می‌شود.

در پیشرانه‌های تی‌راک اما هیچ تغییری صورت نگرفته که این یعنی مدل پایه همچنان با همان پیشرانه 1 لیتری سه سیلندر توربوشارژ قبلی ارائه می‌شود که 110 اسب بخار قدرت دارد. موتور بعدی هم 1.5 لیتری چهار سیلندر توربو با 150 اسب بخار قدرت است. هردوی این مدل‌ها به‌صورت محرک جلو ارائه می‌شوند و کسانی که نسخه چهارچرخ محرک می‌خواهند باید سراغ موتور 2 لیتری بنزینی با 190 اسب بخار قدرت بروند.

طرفداران موتورهای دیزلی هم فقط یک انتخاب خواهند داشت که 2 لیتری چهار سیلندر است اما در دو سطح قدرت 115 و 150 اسب بخار ارائه می‌شود که اولی محرک جلو و دومی چهارچرخ محرک است. پرچم‌دار این خانواده یعنی تی‌راک R هم به پیشرانه 2 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ بنزینی با 300 اسب بخار قدرت و 400 نیوتن متر گشتاور مجهز است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا