مکمل بنزین
گوناگونخبر

تسلا و رویای فروش 500 هزار خودرو در سال 2018 !

 با رکورد شکنی‌های پیش فروش تسلا مدل 3؛ کمپانی تسلا در نظر دارد تا دو سال زودتر از برنامه‌ریزی‌های بلند مدت خود، تولید را افزایش دهد. این خودروساز در نظر دارد تا 500 هزار خودرو را تا سال 2018 به تولید برساند. این در حالیست که امسال 80 تا 90 هزار خودروی جدید توسط تسلا به تولید خواهد رسید.

1462408361989

خودرویی که بیشترین آمار تولید را به خود اختصاص می‌دهد، مدل 3 کمپانی تسلا است؛ با این وجود پیش‌بینی می‌شود که تولید مدل‌های S و X تسلا نیز با افزایش روبرو شود.

تسلا در نامه‌ای به سهامداران خود اعلام کرده است: «با توجه به تقاضای بسیار مردم برای خرید مدل 3؛ ما تصمیم داریم تا دو سال زودتر به هدف اصلی خود؛ یعنی تولید 500 هزار خودرو در سال 2018 برسیم. افزایش پنج برابری تولیدات ما در دو سال آینده، قطعا چالش برانگیز بوده و به احتمال زیاد تسلا نیاز فراوانی به سرمایه گذاری‌های جدید خواهد داشت. این هدف ماست و کار سختی برای رسیدن به آن پیش رو داریم.»

افزایش تولید تسلا و زیر پا گذاشتن تمام برنامه‌ریزی‌های گذشته این کمپانی، منتقدین را شگفت زده کرده است. تسلا به زودی اولین کارخانه خود را در چین راه‌اندازی خواهد کرد.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا