مکمل بنزین
گوناگونتازه‌هاخبر

لامبورگینی اوراکان اولین سوپر خودروی تاکسی در انگلستان!

lamborghini-huracan-taxi-uk-0

اولین لامبورگینی اوراکان نئونی سبز رنگ مجوز شورای شهر ولورهمپتون انگلستان برای حضور در تاکسیرانی این شهر را دریافت کرد. کرایه این سوپرخودرو برای هر ۱.۵ ساعت ۵۰۰ دلار هزینه دربر خواهد داشت. بنابراین اگر بخواهید برای اولین قرار ملاقات خود، یا حضور در یک مراسم خاص، سوار بر یک لامبورگینی شوید، باید مبلغ قابل توجهی هزینه کنید.

مالکیت این خودرو در اختیار یک کمپانی خودروی کرایه با نام اسپیشال ودینگ کارز است که مدل‌های مختلفی از خودروهای لوکس را مانند رولز‌رویس، بنتلی، فراری 458 و ب‌ام‌و i8 را به مشتریان خود عرضه می‌کند. این شرکت پیش از این لامبورگینی گالاردو 2005 را برای مناسبت های خاص استفاده کرده بود و همچنین طیف وسیعی از تاکسی لندن و اتوبوس دو طبقه را در اختیار دارد. شورای شهر ولورهمپتون در صفحه توییتر رسمی خود اعلام کرد، از این لامبورگینی اوراکان به عنوان اولین سوپرماشین به‌خدمت گرفته شده به عنوان یک تاکسی خصوصی در بریتانیا استفاده خواهد شد. البته احتمال اینکه بتوانید این خودرو با موتور ۵.۲ لیتری v10 را که می‌تواند در ۳.۲ ثانیه از سرعت صفر به ۱۰۰ برسد را به راحتی کرایه کنید خیلی سخت است، چرا که احتمالاً باید برخی برنامه‌ریزی‌های خاص را با اسپیشال ودینگ کارز داشته باشید.

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا