مکمل بنزین
گوناگونرپورتاژ

ثبت نام MXC در 5 مرحله

ثبت نام MXC در 5 مرحله

صرافی ام ایکس سی یکی از صرافی های معتبر ارز دیجیتال است که توسط کارشناسان وال استریت راه اندازی شده است. ثبت نام MXC را می توان در 5 مرحله کلی انجام داد و سپس از این صرافی برای انجام فعالیت در بازار ارز دیجیتال استفاده کرد. باید بگوییم این صرافی قابلیت های بسیاری دارد که منجر شده است تا کاربران زیادی در دنیای تمایل به همکاری با آن داشته باشند.

صرافی MXC برخلاف صرافی کوینکس و هات بیت، تنها یک پلتفرم معاملاتی ارز دیجیتال نیست. بلکه این صرافی خدمات دیگری همچون گردش دارایی های بلاک چین را به صورت هوشمند، آسان و ایمن در اختیار کاربران خود قرار می دهد. از آنجایی که این خدمات بسیار مورد توجه کاربران در دنیا قرار گرفته است، ما 5 مرحله مهم ثبت نام و احراز هویت در این صرافی را با یکدیگر مرور خواهیم نمود.

ثبت نام MXC

  1. ورود به سایت صرافی MXC

اولین مرحله برای ثبت نام در صرافی ام ایکس سی، ورود به سایت صرافی و انتخاب گزینه ثبت نام است. می توانید وارد سایت www.mexc.com شوید و با کلیک بر روی گزینه Sign Up فرایند ثبت نام را آغاز نمایید.

  1. تکمیل اطلاعات در فرم ثبت نام MXC

در مرحله دوم باید اطلاعات شخصی خود از جمله آدرس ایمیل خود را در فرم وارد کنید. سپس رمز عبوری برای آن تعبیه نموده و پس از دریافت کد تایید به ایمیل، ثبت نام خود را در این صرافی تکمیل کنید. حال باید تمام قوانین و شرایط فعالیت در این صرافی را بپذیرید و با کلیک بر روی گزینه Sign Up ثبت نام خود را تکمیل نمایید.

  1. احراز هویت پس از ورود به اکانت

اصولا تمام صرافی ها همچون صرافی هات بیت، کوینکس و حتی MXC، نیاز به احراز هویت دارند. لازم است پس از ثبت نام، تکمیل اطلاعات و ایجاد حساب کاربری در صرافی ام ایکس سی، گزینه User Center را انتخاب کنید. پس از آن وارد بخش Identity Auth می شوید و باید بر روی گزینه Submit کلیک کنید تا اطلاعات این قسمت را تکمیل نمایید.

  1. تکمیل اطلاعات شخصی

در این مرحله شما باید تمامی مدارک و اطلاعات مورد نظر خود را برای ثبت نام MXC ثبت کنید. باید نام کشور، نام خود، کارت شناسایی و شماره کارت شناسایی خود را در این مرحله وارد کنید.

صرافی ام ایکس سی
صرافی ام ایکس سی

 

  1. بارگذاری و آپلود تصویر کارت شناسایی

در آخرین مرحله ثبت نام در صرافی ام ایکس سی لازم است شما تصویری واضح از صفحه اول و دوم کارت شناسایی خود تهیه نموده و آن را بارگذاری نمایید. حال نوبت به آپلود تصویر سلفی از خود در صرافی می رسد. در این بخش تمامی اطلاعات شما نمایش داده می شود تا در صورت عدم مغایرت هر یک از این اطلاعات، اقدام به اصلاح آن نمایید.

در صورت صحیح بدون اطلاعات وارد شده برای احراز هویت در صرافی ام ایکس سی، حال باید تصویر سلفی از چهره خود گرفته و آن را آپلود کنید. پس از آنکه تصویر چهره شما آپلود شد، باید بر روی گزینه Submit کلیک نمایید تا فرایند ثبت نام شما به اتمام برسد.

حال می توانید به راحتی از این صرافی همچون دیگر صرافی ها مثل صرافی کوینکس و صرافی هات بیت برای انجام فعالیت معاملاتی خود استفاده کنید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و چرخان در تهیه آن نقشی نداشته است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا