مکمل بنزین
اخبار روز خودروبرگزیده‌هاخبرداخلیشرایط فروش

شرایط پیش فروش شاهین G بدون قرعه‌کشی توسط سایپا اعلام شد!

به تازگی، گروه خودروسازی سایپا برای اولین بار شرایط پیش فروش خودرو شاهین G را بدون قرعه کشی اعلام کرد. این طرح‌ که از ساعت 10 صبح روز پنجشنبه، مورخ 1401/02/08 آغاز گردیده، تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

چندی پیش بود که شرکت سایپا برای اولین بار شرایط فروش شاهین G را بدون قرعه کشی اعلام کرد؛ اما اکنون و پس از فروش فوق العاده، شرایط پیش فروش این خودرو بدون قرعه کشی اعلام شده است.

این اتفاقات زمانی رخ داده است که تخریب های بسیاری در رابطه با خودرو شاهین، در فضای مجازی منتشر شده و می توان گفت تا بسیاری از آنها، مغرضانه و برخی از آنها نیز واقعیت داشته باشند. همین عامل باعث آن گردیده که خودرو مذکور با عرضه و فروش موفقیت آمیز سری های اول و وارد شدن این خودرو پس از تیراژ بین 25 الی 30 هزار دستگاهی به شرایط فروش فوق العاده سایپا، دیگر استقبال کننده فراوانی نداشته باشد. همچنین قیمت گذاری بالا شاهین G در کارخانه، از عوامل دیگریست که این خودرو را در کارخانه کم فروش و در بازار آزاد، با فروش مناسب روبرو نموده است. زیرا عملا خودرو داخلی صفر کیلومتری در بازار آزاد و در بازه قیمتی 340 الی 360 میلیون تومان، نمی توان یافت تا برخی ویژگی های شاهین G را داشته باشد!

تصویر بخشنامه

باتوجه به اعلام سایپا، در این دوره از پیش فروش شاهین G، قیمت این خودرو غیرقطعی بوده و در زمان ارسال دعوتنامه که احتمالا همان مردادماه و شهریورماه امسال خواهد بود، مشخص خواهد شد؛ لازم به ذکر بوده که در اکثر مواقع، منظور سایپا از زمان تحویل، زمان ارسال دعوتنامه می باشد؛ نه تحویل خودرو!

در زمان ثبت‌نام، مشتریان می‌توانند تا بدون قرعه کشی و صرفا با داشتن شرایط اولیه، مبلغ تعیین شده جهت پیش پرداخت را واریز نمایند…

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا