مکمل بنزین
خبر

چری QQ Wujie، هاچ‌بک برقی کوچکی با قیمت 380 میلیون تومانی

چری سال گذشته مدل الکتریکی کوچک QQ بستنی را با هدف رقابت با وولینگ مینی EV به بازار فرستاد و حالا مدل دیگری در این کلاس را با نام QQ Wujie معرفی کرده است. قیمت پایه این خودرو از 79,990 یوآن معادل 11,850 دلار آغاز می‌شود و در بالاترین نسخه به 101,900 یوآن معادل 15,100 دلار می‌رسد. انتظار می‌رود این خودرو اواخر ماه جاری در بازار چین عرضه شود.

این محصول جدید چری 3,402 میلی‌متر طول، 1,680 میلی‌متر عرض و 1,550 میلی‌متر ارتفاع دارد و فاصله محوری آن برابر با 2,160 میلی‌متر است. QQ Wujie طراحی جالبی دارد که تریم‌های نارنجی‌رنگ روی سپرها و رکاب‌ها، دستگیره‌های در مخفی و سقف مشکی‌رنگ از ویژگی‌های آن هستند. این خودرو روی رینگ‌های 16 اینچی قرار گرفته است و با هفت رنگ مختلف برای بدنه ارائه می‌شود.

در داخل خودرو نیز شاهد همان تریم نارنجی‌رنگ روی غربیلک فرمان، داشبورد و پانل درها هستیم. در میانه داشبورد که نمایشگر لمسی 12.9 اینچی تعبیه شده است که امکان دسترسی به تنظیمات مختلف خودرو را فراهم می‌کند. این نمایشگر به نسل سوم تراشه کوالکام 6155 مجهز است که امکان ارائه نمای پانورامیک 540 درجه از اطراف خودرو را با ترکیب تصاویر 360 درجه با نمای 180 درجه از جلو فراهم می‌کند.

چری QQ Wujie در داخل ظرفیت حمل چهار نفر را دارد و تنظیم صندلی‌ها به‌صورت برقی انجام می‌شود درحالی‌که امکان خواباندن صندلی‌های عقب برای افزایش فضای بار هم وجود دارد. این خودرو همچنین به‌صورت استاندارد به سانروف پانوراما و شارژر بی‌سیم گوشی هم مجهز است.

QQ Wujie به یک موتور الکتریکی با 94 اسب بخار قدرت مجهز است که به لطف این نیرو، خودرو ظرف 4.8 ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد و می‌تواند به حداکثر سرعت 125 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. حداکثر برد این خودروی کوچک هم 408 کیلومتر اعلام شده است. بعداً اما چری نسخه‌ای 74 اسب بخاری از این خودرو را هم ارائه خواهد کرد که با دو برد 301 و 408 کیلومتری قابل خریداری خواهد بود. این خودرو همچنین از قابلیت شارژ سریع تا حداکثر 41 کیلوواتی هم برخوردار است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا