مکمل بنزین
گوناگونخبر

فیس‌لیفت میباخ GLS معرفی شد، لوکس‌ترین شاسی‌بلند مرسدس بنز

مرسدس بنز فیس‌لیفت کل خانواده GLS شامل مدل‌های AMG و مایباخ را معرفی کرده است. GLS معمولی در ظاهر تغییراتی جزئی را تجربه کرده است که شامل جلوپنجره جدید با چهار خط افقی دودی رنگ و ورودی‌های هوای جدید سپر با قاب مشکی براق می‌شود. چراغ‌های عقب خودرو نیز حالا گرافیک جدیدی پیدا کرده‌اند درحالی‌که چند رنگ بیرونی جدید مثل آبی متالیک و خاکستری آلپاین هم ارائه شده است.

در داخل، سیستم اطلاعاتی-سرگرمی MBUX به سبک‌های نمایش جدیدی مثل کلاسیک و اسپرت مجهز شده است درحالی‌که راننده می‌تواند از بین هفت طرح رنگ مختلف هم یکی را انتخاب کند. این نمایشگر در بخش آفرود نیز قطب‌نما، نمای دوربین زیر سپر جلو و زوایای شیب خودرو را نشان می‌دهد. مرسدس بنز همچنین تودوزی‌های جدیدی مثل چرم بژ و قهوه‌ای را هم برای شاسی‌بلند پرچم‌دار خود ارائه کرده است.

GLS معمولی در دو مدل GLS450 و GLS580 ارائه می‌شود که اولی به پیشرانه 3 لیتری شش سیلندر خطی توربو با 375 اسب بخار قدرت و دومی به موتور 4 لیتری V8 توئین توربو با 510 اسب بخار قدرت مجهز است. برای مدل GLS580 پکیج آفرود هم قابل سفارش است که یک صفحه محافظ به جلوی خودرو اضافه می‌کند و ارتفاع از زمین را 3 سانتی‌متر افزایش می‌دهد.

میباخ GLS600 نیز به‌روزرسانی‌هایی جزئی را تجربه کرده است. این خودرو حالا به‌صورت استاندارد با سیستم نورپردازی داخلی ارائه می‌شود که شامل نمایش لوگوی متحرک برند هم خواهد بود. روکش صندلی‌ها طرح الماسی دارند و رینگ‌های 23 اینچی جدیدی هم ارائه شده است. GLS600 مثل قبل از یک پیشرانه 4 لیتری V8 توئین توربو استفاده می‌کند که 550 اسب بخار قدرت دارد.

و نهایتاً به مدل اسپرت AMG GLS63 می‌رسیم. تغییرات این مدل هم مثل دیگر نسخه‌ها جزئی است. برای GLS63 به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری برای تنظیمات سیستم‌های تعلیق بادی و تثبیت‌کننده حرکات بدنه در نظر گرفته شده است. در داخل نیز شاهد ارائه تودوزی‌های جدید چرمی قهوه‌ای و مشکی ناپا هستیم. این خودرو همچنین حالا به‌صورت استاندارد با سانروف پانوراما و گرم‌کن و تهویه صندلی‌های جلو ارائه می‌شود. GLS63 هم به همان موتور 4 لیتری V8 توئین توربو مجهز است که البته در اینجا 603 اسب بخار قدرت تولید می‌کند.

فیس‌لیفت خانواده مرسدس بنز GLS اواخر سال جاری با مدل 2024 در ایالات‌متحده عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا