مکمل بنزین
گوناگونخبر

لوکس‌ترین و گران‌ترین سدان مرسدس با قیمتی خیره‌کننده معرفی شد

هرچند مرسدس در نسل جدید مدل C63 از پیشرانه چهار سیلندر هیبریدی استفاده کرده است اما خوشبختانه زیر کاپوت مدل بزرگ‌تر S63 برای یک نسل دیگر می‌توانیم پیشرانه V8 را ببینیم. البته قوای محرکه این خودرو هم حالا پلاگین‌هیبریدی شده است. به‌تازگی نیز مرسدس نسخه‌ای ویژه و تولید محدود از S63 را با نان ادیشن وان ارائه کرده است. این نسخه که نمونه‌ای فول آپشن است، با رنگ خاکستری آلپاین رنگ‌آمیزی شده و روی رینگ‌های 21 اینچی فورج‌کاری شده AMG با پره‌های صلیبی قرار گرفته است.

همچنین برای این خودرو پکیج بیرونی شب AMG هم قابل سفارش است که تریم‌های کرمی تیره یا مشکی براق را به همراه خواهد داشت. ازجمله دیگر ویژگی‌های این S63 ویژه هم می‌توان به درب باک نقره‌ای کرومی با نشان AMG، شیشه‌های دودی و کالیپرهای ترمز قرمزرنگ اشاره کرد. مرسدس هنوز تصاویری از داخل این خودرو منتشر نکرده ولی اشاره داشته که ادیشن وان با تودوزی چرمی مشکی ناپا با دوخت قرمز متضاد ارائه می‌شود که روی غربیلک فرمان هم کار شده است. همچنین کل فضای داخلی خودرو هم از تم مشکی و قرمز بهره می‌برد.

ازجمله دیگر ویژگی‌های داخلی S63 ادیشن وان هم می‌توان به نشان انحصاری Edition 1 روی کنسول مرکزی و لوگوی قرمزرنگ چراغ‌دار AMG روی پارکابی‌ها اشاره کرد. مرسدس همچنین یک چادر ویژه هم برای این سدان لوکس تدارک دیده که از پارچه مصنوعی مقاوم در برابر پارگی ساخته شده و آستر داخلی آن ضد الکتریسیته ساکن است. این ویژگی‌ها اما هرگز ارزان به دست نمی‌آیند و قیمت S63 ادیشن وان در بازار داخلی آلمانی 208,392 یورو معادل 228,300 دلار خواهد بود.

البته در آلمان مدل دوازده سیلندر میباخ S680 از این هم گران‌تر بود و با قیمت 230,556 یورو به فروش می‌رسد. قیمت میباخ در ایالات‌متحده هم از 229 هزار دلار شروع می‌شود. از ماه آینده تحویل S63 ادیشن وان به خریداران آلمانی آغاز خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا