مکمل بنزین
گوناگونخبر

قیمت جدید تیگارد X35 برای سال 1402 اعلام شد

شرکت سانیار موتور زیرمجموعه دیار خودرو محسوب می‌شود و در اصل جوینت ونچری بین این شرکت و شرکت چینی بایک است. سانیار موتور محصولات خود را با برند تیگارد عرضه می‌کند و اولین محصول آن کراس اووری بنام X35 است. اولین سری فروش این خودرو در اواخر اسفند 1401 با قیمت یک میلیارد و 49 میلیون تومان آغاز شد. حال اما سانیار موتور قیمت جدید تیگارد X35 را برای سال 1402 اعلام کرده است. طبق اعلام این شرکت، قیمت X35 به یک میلیارد و 175 میلیون تومان افزایش پیدا کرده است. این یعنی کراس اوور تیگارد 126 میلیون تومان گران‌تر از قبل شده است.

قیمت قبل قیمت جدید
1 میلیارد و 49 میلیون تومان 1 میلیارد و 126 میلیون تومان

 

گفته شده سانیار موتور قصد دارد تا پایان تابستان امسال مرحله جدید فروش این کراس اوور را با قیمت جدید آغاز کند. X35 به یک پیشرانه 1.5 لیتری توربو مجهز است که 147 اسب بخار قدرت و 210 نیوتن متر گشتاور دارد. انتقال نیروی این موتور هم از طریق یک گیربکس CVT صورت می‌گیرد. مصرف سوخت کراس‌اوور تیگارد هم به‌صورت ترکیبی در هر صد کیلومتر 7.4 لیتر اعلام شده است. سیستم تعلیق این خودرو در جلو مک‌فرسون و در عقب نیمه‌مستقل میله پیچشی است و ترمزهای آن در هر چهارچرخ دیسکی با ABS و EBD هستند.

 

لیست تجهیزات تیگارد X35 شامل مواردی همچون سقف پانوراما، سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش، پایش باد تایرها، سنسور و دوربین دید عقب، کروز کنترل، ترمز پارک برقی، دو ایربگ، نمایشگر لمسی 8 اینچی، فرمان برقی و استارت دکمه‌ای می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا