مکمل بنزین
گوناگوناخبار خودرو

فیس لیفت هاوال H6 با پیشرانه‌های بنزینی و هیبریدی معرفی شد

برند هاوال متعلق به گریت وال، اولین تصاویر از فیس‌لیفت کراس‌اوور H6 را منتشر کرده است. انتظار می‌رود این خودرو در سه‌ماهه سوم سال جاری در چین عرضه شود. این شرکت با انتشار سه تصویر رسمی از H6 جدید، به فروش چهار میلیون دستگاهی این خودرو در سراسر جهان اشاره کرده است. H6 در آمار فروش بازار چین از بی‌وای‌دی سانگ عبور کرده و گریت وال امیدوار است این فیس‌لیفت به کراس‌اوور هاوال برای رقابت بهتر با رقبای جدیدتر کمک کند. H6 پرفروش‌ترین محصول هاوال محسوب می‌شود و بنابراین به‌روزرسانی آن بسیار مهم خواهد بود.

بزرگ‌ترین تغییر ظاهری H6 بازطراحی سپر جلو است که جلوپنجره بزرگ قبلی را با دماغه‌ای آیرودینامیک‌تر جایگزین کرده است. در عوض حالا ورودی‌های هوای داخل سپر بسیار بزرگ‌تر شده و نمایی مشابه دهان اسب آبی را ایجاد کرده‌اند. چراغ‌های جلو اما دست‌نخورده باقی مانده و صرفاً گرافیک داخلی آن‌ها بروز شده است. پروفیل جانبی H6 شبیه پیش از فیس‌لیفت به نظر می‌رسد اما با نگاهی دقیق‌تر می‌توان خطوط جدیدی را در پایین درها مشاهده کرد. طول این نسخه فیس‌لیفت هم با 58 میلی‌متر افزایش به 4,711 میلی‌متر رسیده است.

هنوز عقب فیس‌لیفت H6 تصویری منتشر نشده است ولی با توجه به تصاویری که قبلاً در وب‌سایت وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین قرار گرفته بود، هاوال در اینجا چراغ‌های سراسری قبلی را با نمونه‌های جدیدی جایگزین کرده که توسط یک نوار مشکی‌رنگ به هم متصل شده‌اند. این طراحی همراه با سر اگزوزهای مستطیلی در پایین و مه شکن‌های عمودی طرفین سپر را قبلاً در نسخه کوپه H6 دیده بودیم. هاوال از داخل فیس‌لیفت H6 هم تصویری منتشر نکرده است ولی احتمالاً تکنولوژی‌های داخلی خودرو بروز شده‌اند.

  قیمت محصولات وارداتی هیوندای به ایران اعلام شد!

هاوال H6 جدید با پیشرانه‌های 1.5 لیتری توربو و 2 لیتری توربو عرضه می‌شود که اولی در دو سطح قدرت مختلف قابل انتخاب خواهد بود و دومی 238 اسب بخار قدرت دارد. علاوه بر این، یک نسخه پلاگین‌هیبریدی هم برای این خودرو ارائه می‌شود که انتظار می‌رود به جدیدترین تکنولوژی هیبریدی گریت وال مجهز شود. نسل سوم هاوال H6 در سال 2020 معرفی شد و نسخه پلاگین‌هیبریدی آن در سال 2021 به بازار آمد. در همان سال هاوال نسخه کوپه این خودرو را هم ارائه کرد که بسته به بازار با نام H6 S یا H6 GT عرضه می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا