مکمل بنزین
گوناگونخبر

دایون Y7 مجوز شماره گذاری را دریافت و آماده عرضه شد

ایلیا موتور که یکی از شرکت‌های جوان خودروسازی کشورمان است، پس از موفقیت در عرضه دایون Y5، حالا مدل جدیدتر و قوی‌تر با نام Y7 را هم به بازار معرفی کرده است. این خودرو از لحاظ ظاهری تفاوت چندانی با Y5 ندارد، ولی موتور آن کاملا متفاوت است.

دایون Y7 دارای موتور ۲.۴ لیتری توربوشارژ شده میتسوبیشی است که قدرت ۲۱۵ اسب بخار و گشتاور ۳۲۰ نیوتن متر را در اختیار راننده قرار می‌دهد. این موتور با گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک به چهار چرخ متصل می‌شود.

این خودرو با داشتن این موتور قوی، می‌تواند در مسیرهای آفرود عملکرد خوبی از خود نشان دهد. این خودروی جدید ایلیا مجوز و شماره‌گذاری خود را گرفته است و به زودی به بازار می‌آید.

گفتنی است دایون Y7 مانند Y5، دارای امکانات رفاهی و ایمنی زیادی است و حتی برخی از ویژگی‌های آن از Y5 نیز بهتر و تکمیلتر است.

دایون Y7 با اینکه طراحی شبیه به Y5 دارد، اما از نظر تجهیزات و امکانات رفاهی و ایمنی بهبود زیادی داشته است. دایون Y7 همانند Y5، دارای صفحه نمایش لمسی، فرمان و صندلی چرم، سیستم صوتی با کیفیت و دوربین دید عقب است. اما این خودرو همچنین دارای ویژگی‌های جدیدی مانند سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، چراغ‌های روز و سنسور باران برای برف پاک‌کن است که رانندگی را ایمن‌تر و راحت‌تر می‌کند.

به علاوه، این خودرو دارای سنسور جلو و عقب، رادار نقطه کور و دوربین ۳۶۰ درجه است که کمک بزرگی برای پارک و رانندگی در شهر است. این خودرو همچنین دارای شاسی مستقل و تنظیم دیفرانسیل در ۳ حالت مختلف است که قابلیت آفرود را بالا می‌برد. این خودرو با داشتن فاصله محوری ۲.۸ متر و هفت صندلی، یک خودرو جادار و راحت برای سفر است.

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا