مکمل بنزین
رپورتاژ

رزرو هتل اصفهان با غذا

مسافرین زیادی در گوشه و کنار دنیا سالانه اصفهان را بعنوان مقصد سفر خود انتخاب می‌کنند. به همین دلیل در اصفهان تعداد زیادی هتل برای استقبال از این مسافرین وجود دارد. تقریبا در تمامی هتل‌های اصفهان رستوران‌های اختصاصی وجود دارد، تا در وعده‌های غذایی از مسافرین پذیرایی کنند. در ادامه ما به معرفی برخی از این هتل‌ها که بهترین کیفیت غذا را ارائه می‌دهند می‌پردازیم، تا رزرو هتل اصفهان علی بابا برای شما راحت‌تر شود.

هتل عباسی اصفهان

هتل عباسی یک هتل پنج ستاره در اصفهان است. بنای این ساختمان از یک خانه قدیمی مرمت شده تشکیل می‌شود. در این هتل در کنار امکانات رفاهی کامل، رستوران‌های با کیفیتی نیز وجود دارد. در ادامه ما به معرفی این رستوران‌ها می‌پردازیم. رستوران چهلستون یکی از رستوران‌هایی است که در مجموعه هتل عباسی قرار گرفته است. این رستوران مجلل و شیک در تالار اصلی این مجموعه قرار دارد. این مجموعه به سبک سنتی ایران قدیم در کنار شیک و مدرنیته بودن دیزاین شده است.

در این رستوران تمامی غذا‌های اصیل ایرانی در تمامی وعده‌ها سرو می‌شود. اگر شما ذائقه‌ای سخت پسند دارید پس حتما باید به رستوران چهلستون سر بزنید. چون که این رستوران توسط کادری مجرب اداره می‌شود، که با خوردن غذا در این رستوران طعم غذا تا مدت‌ها در خاطر شما می‌ماند. دیگر رستوران مجموعه رستوران چشم انداز نام دارد. این رستوران در ضلع شرقی مجموعه و بر روی بام هتل قرار گرفته است. در شب این رستوران ویو خاص و بینظیری را به شما ارائه می‌دهد.

رستوران چشم انداز نیز توسط کادری مجرب اداره می‌شود که غذا‌های ایرانی را در تمامی وعده‌ها سرو می‌کند. در کنار این رستوران‌های ایرانی یک کافی شاپ نیز برای علاقه‌مندان به فست فود و غذای فرنگی در هتل عباسی قرار گرفته است. کافی شاپ در وعده‌های شام و ناهار به مسافرین خدمات رسانی می‌کند و در سایر وعده‌ها شما می‌توانید انواع دسر‌ها و نوشیدنی‌ها را در این کافی شاپ سفارش دهید. لازم به ذکر است که، با رزرو هر یک از اتاق‌های هتل عباسی صبحانه بصورت رایگان در رستوران چهلستون برای شما سرو می‌شود.

هتل کوثر اصفهان

هتل کوثر اصفهان از دیگر هتل‌های پنج ستاره شهر اصفهان است. این هتل می‌تواند لقب با سابقه ترین هتل اصفهان را به خود اختصاص دهد. در مجموعه هتل کوثر دست شما برای انتخاب غذا باز است، چون که از تنوع غذایی بالایی برخوردار است. اولین رستوران هتل رستوران فصلی آبشار نام دارد. این هتل برای فصول گرم سال فعالیت می‌کند. چون که رستوران در فضای باز و در کنار استخر روباز هتل واقع شده است.

در رستوران آبشار شما می‌توانید انواع کباب‌های اصیل ایرانی را در کنار نان داغ سفارش دهید. این رستوران برای شب نشینی‌های شما می‌تواند بهترین گزینه باشد. دیگر رستوران هتل پارمین سبز نام دارد. این رستوران مخصوص افراد علاقه‌مند به غذای ایتالیایی است. در رستوران پارمین سبز در تمامی وعده‌های غذایی غذا‌های اصیل ایتالیایی نظیر استیک و پاستا سرو می‌شود. این رستوران نیز بدلیل اینکه در فضایی باز قرار گرفته مانند رستوران آبشار فقط در شش ماه اولیه سال فعالیت دارد.

رستوران زرین را می‌توان رستوران مرکزی هتل دانست. این رستوران در طبقه همکف هتل قرار دارد، و با دیزاین لوکس و مدرن طراحی شده است. در این رستوران شما می‌توانید انواع غذا‌های اصیل ایرانی را سفارش دهید. در رستوران زرین بصورت روزانه از متریال روز استفاده می‌شود، تا شما تجربه‌ای دلچسب از صرف غذا داشته باشید. رستوران سنتی سرو یک رستوران با حال و هوای ایران قدیم است. این رستوران حالت یک چایخانه سنتی را دارد. رستوران سنتی سرو بصورت تخصصی برروی بریانی اصفهان کار می‌کند. رستوران سنتی سرو در وعده‌های ناهار و شام و عصرانه فعالیت می‌کند. در کنار کیفیت عالی، شبانه در این مجموعه موسیقی زنده ایرانی پخش می‌شود.

آخرین رستوران هتل رستوران پارسه سیمین نام دارد. این رستوران یک رستوران بین‌المللی با فضایی شیک و مجلل است. رستوران پارسه سیمین بصورت 24 ساعته خدمات رسانی می‌کند. در این مجموعه شما می‌توانید انواع غذا‌های بین‌المللی را سفارش دهید. شما می‌توانید برای مهمانی‌هایی که برای شما ارزش زیادی دارند رستوران پارسه را از روز قبل رزرو نمایید. به همین دلیل هتل کوثر مقصد بسیار مناسبی برای علاقه‌مندان به غذا است. چونکه شما می‌توانید در داخل این مجموعه انواع غذا‌ها را تست کنید.

هتل جلفا اصفهان

هتل جلفا اصفهان یک هتل دو ستاره است، که در محله جلفا اصفهان قرار دارد. این هتل یکی از رستوران‌های اسم و رسم دار اصفهان را در خود جای داده است. رستوران خوانگستر بعنوان یکی از معروفترین و با کیفیت‌ترین رستوران‌های اصفهان شناخته می‌شود. این رستوران با منوی متنوع و با کیفیت می‌تواند هر ذائقه‌ای را راضی نگه دارد. بی شک با صرف غذا در این مجموعه، طعم غذا تا مدت‌ها در خاطر شما می‌ماند. بعلاوه منوی ثابت رستوران خوانگستر یک منوی روز دارد، که غذا‌های خاصی را می‌توانید در آن سفارش دهید. این غذا‌ها را به ندرت می‌توانید در رستوران‌های دیگر پیدا کنید.

رزرو هتل اصفهان با غذا

سایت علی بابا رزرو هتل اصفهان علی بابا را برای شما راحت می‌کند. افراد سخت پسندی که به غذا علاقه دارند، می‌توانند در سایت تمامی ویژگی‌های هتل‌ها را بایکدیگر مقایسه کنند. بعلاوه نظرات کاربران در سایت قرار گرفته، تا شما انتخاب راحتتری را داشته باشید.

 

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و چرخان در تهیه آن نقشی نداشته است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا