مکمل بنزین
گوناگونخبر

تنها نسخه Preal تولید شده از پاگانی هوآیرا، متلاشی شد!

مشاهده تصاویر مربوط به تصادفات خودروهای سوپر اسپرت و فوق‌العاده گران قیمت، معمولا با یک تاسف خاصی از طرف علاقه‌مندان همراه می‌شود. حالا اگر این تصادف مربوط به نمونه‌ای باشد که بسیار خاص بوده و یا تنها یک نسخه از آن در دنیا موجود است، قطعا ناراحتی بیشتری را به‌همراه خواهد داشت. چند ماه قبل، کمپانی پاگانی از یک نسخه منحصر به‌فرد با عنوان Preal برای مدل هوآیرا رونمایی کرده بود و امروز تصاویری منشر شده که نشان می‌دهد همان یک نسخه تولید شده نیز در اثر تصادف از کار افتاده است.

pagani-huayra-pearl-crash-paris-0

تنها Preal موجود که به سفارش شخصی در یکی از کشورهای عربی ساخته شده بود، در اثر تصادفی که در یکی از خیابان‌های پاریس اتفاق افتاده، دچار خسارت نسبتا سنگینی شده است. تصاویر مربوط به این حادثه که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده نشان می‌دهد خسارت بیشتر به قسمت پشت خودرو وارد شده به‌طوریکه از لحاظ فنی به سیستم تعلیق، مجموعه یکی از چرخ‌ها، اگزوزها و بخشی از موتور خودرو آسیب جدی رسیده است. به این موارد باید خسارات‌های ظاهری همچون سپر عقب، دیفیوزر، چراغ و باله عقب را هم اضافه کنیم.

pagani-huayra-pearl-4

پاگانی به‌طور رسمی هیچ گونه مشخصات فنی از نسخه Preal هوآیرا منتشر نکرده بود و تمامی اطلاعات موجود درباره این ابرخودرو فقط به‌یکسری تصاویر زیبا محدود می‌شد. دریچه هوای تعبیه شده برروی سقف، بال عقب دوتکه‌ای و دیفیوزر اکتیو از تغییرات ظاهری قابل تشخیص بین Preal و مدل استاندارد هوآیرا است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا