مکمل بنزین
گوناگونخبر

چری تیگو 9 2024 با قیمت اولیه 21000 دلار به بازار می‌آید

چری تیگو 9 با پنج تریم معرفی شده است و در رنج قیمت 152,900 تا 203,900 یوان (21,000 تا 28,100 دلار) به فروش می‌رسد. این مدل فیس‌لیفت در ظاهر و طراحی کابین تغییرات زیادی به خود ندیده است. چری در اردیبهشت‌ماه موفق شد 3614 دستگاه از چری تیگو 9s را بفروشد و به صورت کلی تعداد آن به 19615 دستگاه رسید.

علاوه بر آن، چری تیگو 9 در اندازه 4820/1930/1699 میلی‌متر و فاصله بین دو محور 2820 میلی‌متر ساخته شده که تقریبا با مدل‌های قبلی یکی است. طراحی پنج سرنشینه و صندوق عقب 717 لیتری از دیگر نکات مهم این خودرو هستند.

در بخش جلویی، چراغ‌های باریک و جلوپنجره‌ای هشت ضلعی با طراحی آبشاری و نوارهای کرومی وجود دارد. در پشت نیز چراغ‌های سرتاسری دیده می‌شوند که با لوگوی انگلیسی چری و اگزوز کرومی ترکیب می‌شوند.

این مطلب را نیز بخوانید: چری تیگو ۹ هیبریدی در نمایشگاه پکن رونمایی شد

در کابین، طراحی متقارنی به چشم می‌خورد. فرمان سه پره D شکل چرمی ظاهر زیبایی به کابین بخشیده است. برخی تریم‌ها به فرمان گرم‌کننده مجهز شده‌اند. نمایشگر دوگانه متشکل از پنل ابزار فول ال‌سی‌دی 12.3 اینچی و نمایشگر مرکزی 12.3 اینچی است که به تراشه اسنپدراگون 8155 کوالکام مجهز می‌شود.

از دیگر امکانات خودرو می‌توانیم به سیستم هشدار خروج از خط، هشدار برخورد جلو، دستیار ماندن در لاین، شناسایی تابلوهای ترافیک، دستیار تغییر لاین، کروز کنترل تطبیقی فول اسپید، نشانگر فشار تایر، سانروف پانوراما، صندلی جلو گرم‌شونده، اسپیکرهای سونی و … اشاره کنیم.

در بخش فنی، به موتور 2.0T می‌رسیم که می‌تواند حداکثر سرعت 261 اسب بخار و گشتاور 400 نیوتن متر تولید کند. یک گیربکس هفت سرعته اتوماتیک و 8AT این قدرت را به چرخ‌ها منتقل خواهند کرد. حداکثر سرعت این خودرو 205 کیلومتر بر ساعت برآورد می‌شود.

برخی از تریم‌ها به سیستم چهار چرخ متحرک مجهز شده‌اند و همچنین مود رانندگی در برف و آفرودی نیز اکنون در لیست حالت‌های رانندگی قرار دارد. لطفا برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

فاطمه آهنگریان

همیشه علاقه زیادی به حوزه خودرو و موتورسیکلت داشتم و اخبار مربوط به اونها رو دنبال میکردم. همین اشتیاق فراوان باعث شد که با سایت چرخان آشنا بشم و مطالب مختلف در این زمینه رو ترجمه کنم، کم‌کم به سئوی متون مسلط شدم و حالا به عنوان عضوی از خانواده چرخان حضور دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا