مکمل بنزین
گوناگونخبر

قیمت شاسی بلند لوکس اکستریم VX اعلام شد

مدیران خودرو سال گذشته برند اکستریم را برای عرضه خودروهای لوکس برند اکسید چری ایجاد کرد و سه شاسی‌بلند لوکس این برند اولین بار در نمایشگاه خودروی اصفهان 1402 رونمایی شدند. از بین این سه خودرو، ابتدا قرار است بزرگ‌ترین و لوکس‌ترین آن‌ها یعنی اکستریم VX به بازار عرضه شود و پس از مدت‌ها تبلیغات، حالا سرانجام قیمت این خودرو اعلام شده است. مدیران خودرو برای این شاسی‌بلند بزرگ قیمت 3 میلیارد و 974 میلیون تومان را اعلام کرده است تا اکستریم VX به گران‌ترین خودروی مونتاژی بازار کشورمان تبدیل شود.

VX بزرگ‌ترین محصول برند اکسید چری محسوب می‌شود و یک شاسی‌بلند فول سایز سه ردیفه یا هفت‌نفره است که از امکانات و تجهیزات کاملی بهره می‌برد. این خودرو در داخل از داشبوردی بهره می‌برد که با سه نمایشگر، شبیه محصولات برقی سری EQ مرسدس بنز به نظر می‌رسد. این نمایشگرها شامل صفحه آمپر دیجیتالی 12.3 اینچی، نمایشگر مرکزی 15.6 اینچی و نمایشگر 12.3 اینچی سرنشین جلو می‌شود.

این شاسی‌بلند بزرگ با یک پیشرانه 2 لیتری T-GDI عرضه خواهد شد که 261 اسب بخار قدرت و 400 نیوتن متر گشتاور دارد و به یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک آیسین متصل است. به لطف این نیرو، VX ظرف 9.4 ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد. این خودرو به سامانه چهارچرخ محرک ساخت بورگ وارنر مجهز است و از هفت حالت رانندگی مختلف بهره می‌برد. VX همچنین به امکانات و تجهیزات فراوانی مثل 10 ایربگ، سیستم‌های کمک‌راننده کامل، سیستم پخش عطر، دوربین 540 درجه، سیستم پارک خودکار و… مجهز است و به‌راحتی پرآپشن‌ترین خودروی مونتاژی کشور لقب خواهد گرفت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا