مکمل بنزین
گوناگوناخبار خودرو

تصاویر رسمی از کابین جیلی گلکسی استارشیپ منتشر شد

جیلی چند روز قبل تصاویر رسمی از فضای درونی جیلی گلکسی استارشیپ منتشر کرد. کابین طوری طراحی شده است که راننده و سرنشینان احساس راحتی کنند. قبل از این‌ها، نمونه اولیه این خودرو در نمایشگاه خودروی پکن 2024 رونمایی شد.

جیلی گلکسی استارشیپ بر اساس پلتفرم GEA ساخته شده و از پیشرانه‌های BEV ،EREV و PHEV پشتیبانی می‌کند. ویژگی‌های مهم موجود در طراحی شامل رینگ سه پره با رنگ متفاوت، جلو پنجره بسته، دستگیره پنهان درب‌ها و درب‌های پشتی (به طرف بالا و طرفین باز می‌شوند) خواهد بود.

گفته شده که این مدل به جدیدترین تکنولوژی‌ها مانند گلکسی AI Digital Elf و AI Digital Chassis مجهز می‌شود. این سیستم‌ها می‌توانند حس بهتری را در رانندگی در اختیار راننده قرار دهند.

این مطلب را نیز بخوانید: رقابت داغ در بازار شاسی‌بلندهای هیبریدی: جیلی گلکسی L7 رونمایی شد!

در نگاه اول، کابین به شدت نوآورانه بنظر می‌رسد و مواد چوبی، پارچه‌ای و کرومی با یکدیگر ترکیب زیبایی را ساخته‌اند. کنسول مرکزی به یک نمایشگر ذوزنقه‌ای مجهز شده که با یک نمایشگر مرکزی در میان داشبورد ترکیب می‌شود. بنظر می‌رسد که این نوع طراحی در نمونه تولید انبوه نیز قرار بگیرد.

خروجی تهویه هوا پنهان شده است و فرمان دو پره به چندین دکمه فیزیکی مجهز می‌شود. علاوه بر آن، بخش داخلی به صورت سه ردیفه طراحی شده و پنج سرنشین می‌توانند اوقات خوبی را در خودرو سپری کنند.

ردیف سوم حسابی راحت بنظر می‌رسد، خوب است بدانید که صندلی‌های ردیف اول و دوم را نیز می‌توان حرکت داد و یا چرخاند. علاوه بر آن، این صندلی‌ها با دستورات صوتی هوش مصنوعی کنترل می‌شوند، برای مثال طبق چیزی که جیلی گفته است شما می‌توانید از این طریق صندلی‌ها را حرکت دهید، صاف کنید و یا اینکه بچرخانید.

فاطمه آهنگریان

همیشه علاقه زیادی به حوزه خودرو و موتورسیکلت داشتم و اخبار مربوط به اونها رو دنبال میکردم. همین اشتیاق فراوان باعث شد که با سایت چرخان آشنا بشم و مطالب مختلف در این زمینه رو ترجمه کنم، کم‌کم به سئوی متون مسلط شدم و حالا به عنوان عضوی از خانواده چرخان حضور دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا