مکمل بنزین
گوناگوناخبار خودرو

محصول مشترک برقی جک و هواوی برای رقابت با رولز رویس ساخته می‌شود

بر اساس اطلاعاتی که تاکنون منتشر شده است، قرار است اولین خودروی مشترک جک و هواوی تا انتهای سال وارد خط تولید شده و سپس در نیمه اول سال 2025 به بازار عرضه شود. این محصول که با کد X6 شناخته می‌شود، در رده MPV یا خودروهای چند منظوره حضور داشته و بر اساس گفته کمپانی‌های سازنده، برای رقابت با رولز رویس به بازار می‌آید.

جک و هواوی قصد دارند برند جدیدی را معرفی کنند. این کارخانه وسعت زیادی دارد و قرار است سالانه محصولات زیادی در آنجا تولید و به بازار عرضه شود.

در هر صورت، محصول جدید این دو کمپانی می‌تواند با ورود به بازار در رده خودروهای بسیار لاکچری هوشمند برقی قرار گرفته و حتی از رولز رویس فانتوم و میباخ نیز بهتر عمل کند. پس انتظار داریم که با یک محصول آینده‌نگرانه بسیار جذاب با فناوری‌های جدید و مدرن روبرو باشیم!

در حال حاضر، X6 وارد مرحله دریافت تاییدیه نرم‌افزار و سخت‌افزاری شده است و پیش‌بینی می‌شود که با فناوری‌های خاص خود و عناصر مدرن، به راحتی به این‌ تاییدیه‌ها دست یابد.

این مطلب را نیز بخوانید: لوکسید S9، رقیب تسلا مدل Y، توسط چری و هواوی ساخته می‌شود

جک مسئول توسعه کلی خودرو و عرضه آن به بازار است و هواوی نیز از سویی دیگر به آماده‌سازی خدمات مربوط به فروش به صورت جهانی اقدام می‌کند. او همچنین مسئول فروش و تبلیغات خواهد بود.

Xiang Xingchu، رییس JAC در حال سخنرانی در انجمن خودرو چین 2024

این محصول به صورت انتشار کربن صفر تولید می‌شود و کارخانه تولید کننده آن نیز می‌تواند 200000 دستگاه از آن را به صورت سالیانه به بازار عرضه کند. انتظار می‌رود که این آمار دقیقا به همین شکل باقی بماند و تغییر نکند.

همچنین گفته شده که در سال‌های آینده خودروهای بیشتری با همکاری هواوی ساخته خواهند شد. خوب است بدانید که جک در گذشته با نیو، فولکس‌واگن و… نیز همکاری می‌کرد و یکی از موفق‌ترین شرکت‌ها در بازار شناخته می‌شود. هنوز اطلاعات زیادی از این خودرو منتشر نشده است، حتی تصاویری نیز از آن در اختیار نداریم؛ اما بدون شک در آینده مشخصات و تصاویر فراوانی از این مدل منتشر خواهد شد؛ لطفا برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

در نهایت، نظر شما درباره این خودروی جدید جک و هواوی چیست؟ لطفا نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

فاطمه آهنگریان

همیشه علاقه زیادی به حوزه خودرو و موتورسیکلت داشتم و اخبار مربوط به اونها رو دنبال میکردم. همین اشتیاق فراوان باعث شد که با سایت چرخان آشنا بشم و مطالب مختلف در این زمینه رو ترجمه کنم، کم‌کم به سئوی متون مسلط شدم و حالا به عنوان عضوی از خانواده چرخان حضور دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا