مکمل بنزین
گوناگوناخبار خودرو

پیش‌فروش هونگچی HS7 پلاگین هیبریدی آغاز شد

پیش‌فروش هونگچی HS7 اکنون به صورت رسمی آغاز شده و دو نسخه آن یعنی qichuang با قیمت 315,800 یوآن (43,500 دلار) و qiling با قیمت 345,800 یوآن (47,650 دلار) پیش‌فروش می‌شوند. همچنین گفته می‌شود که قرار است ورژن پلاگین هیبریدی HS3 و H5 در آینده ساخته شده و به بازار عرضه شوند.

در بخش ظاهری این مدل جدید تفاوت خاصی با نسخه بنزینی آن وجود ندارد و با همان جلوپنجره آبشاری بزرگ و طراحی چراغ جلو دو بخشی ساخته شده است. نسخه پلاگین هیبریدی با چرخ‌های 20 اینچی عرضه می‌شود!

تنها تفاوت عمده ظاهری اضافه شدن لوگوی PHEV در بخش پشتی است که آن را جذاب‌تر می‌کند. ابعاد هونگچی HS7 برابر با 4995، 1960 و 1760 میلی‌متر است و فاصله بین دو محور آن نیز 2920 میلی‌متر برآورد می‌شود.

رنگ بدنه مشکی جذابیت زیادی به خودرو بخشیده و نوع طراحی چراغ‌ها نیز بسیار چشم‌نواز است. بیشتر عناصر به کار رفته در بدنه در رنگ مشکی هستند که ابهت خاصی به آن می‌بخشد. خطوط روی بدنه، تایرهای منحصربفرد و جلوپنجره جذاب از جمله ویژگی‌های این مدل محسوب می‌شوند.

در کابین نسخه پلاگین هیبریدی، با یک نمایشگر 12.3 اینچی ال‌سی‌دی، نمایشگر هدآپ و یک سیستم اطلاعات سرگرمی 12.6 اینچی در داشبورد روبرو می‌شویم. بیشتر عناصر در رنگ مشکی طراحی شده‌اند و از جنس فلزی هستند. از دیگر ویژگی‌های کابین می‌توانیم به سیستم صوتی Dynaudio 12 اسپیکر، فرمان گرم‌شونده، شارژ بی‌سیم تلفن هوشمند، صندلی‌های جلو مجهز به سیستم گرمایشی و تهویه و… اشاره کنیم.

این مطالب را نیز بخوانید:

دستیار کمک راننده سطح دو نیز به بهبود عملکرد و سواری کمک می‌کند. دو نسخه شش و هفت سرنشینه از هونگچی HS7 در دسترس خواهد بود. نسخه پلاگین هیبرید با موتور 2.0T و دو انجین برقی ساخته شده که 120 کیلووات توان و 260 نیوتون متر گشتاور تولید می‌کنند.

باتری 20.1 کیلووات ساعتی CATL از نوع لیتیومی است که می‌تواند برد 100 کیلومتر را در حالت تمام الکتریکی به ارمغان بیاورد. در حالی که برد ترکیبی آن 1102 کیلومتر برآورد می‌شود. گیربکس 1 سرعته DHT هیبرید نیز قدرت را به چرخ‌ها منتقل می‌کند.

فروش نسخه ICE هونگچی HS7 از سال گذشته آغاز شد و حالا قرار است عرضه رسمی نسخه پلاگین هیبریدی آن از چند ماه دیگر شروع ‌شود. لطفا برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

فاطمه آهنگریان

همیشه علاقه زیادی به حوزه خودرو و موتورسیکلت داشتم و اخبار مربوط به اونها رو دنبال میکردم. همین اشتیاق فراوان باعث شد که با سایت چرخان آشنا بشم و مطالب مختلف در این زمینه رو ترجمه کنم، کم‌کم به سئوی متون مسلط شدم و حالا به عنوان عضوی از خانواده چرخان حضور دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا