مکمل بنزین
گوناگونخبر

جتور شانهای L6 پلاگین هیبریدی با قیمت 17400 دلار به بازار می‌آید

جتور روز گذشته به طور رسمی از شانهای L6 پلاگین هیبریدی رونمایی کرد‌. این مدل که در سه تریم پرو، مکس و اولترا ساخته شده، با قیمت 123,900 تا 144,900 یوآن (17,400 تا 20,300 دلار) عرضه می‌شود. این مدل یک شاسی‌بلند جمع‌و‌جور است که در ابعاد 4630/1910/1684 میلی‌متر و فاصله بین دو محور 2720 میلی‌متر ساخته شده است.

شش رنگ‌بندی برای بدنه در نظر گرفته شده که شامل سفید، مشکی، خاکستری، آبی، نقره‌ای و سبز هستند. نیرو توسط سیستم C-DM سوپر هیبریدی Kunpeng چری ارائه می‌شود. موتور ACTECO 1.5TGDI نسل پنجم چری و یک پیشرانه الکتریکی به همراه گیربکس 1DHT شتاب و قدرت منحصربفردی را ارائه می‌کنند.

این مطلب را نیز بخوانید: چری جتور شانهای L7 در نمایشگاه پکن 2024 رونمایی شد، نسخه هیبریدی فیدلیتی پرستیژ

این قدرت چیزی حدود 154 اسب بخار برآورد می‌شود، گشتاور نیز ۲۲۰ نیوتن متر است، این در حالی است که موتور برقی می‌تواند 201 اسب بخار قدرت و 310 نیوتن متر گشتاور تولید کند. باتری لیتیومی 19.43 کیلووات ساعت بردی نزدیک به 125 کیلومتر را در دسترس قرار می‌دهد، همچنین گفته می‌شود که برد جامع تایید شده چیزی حدود 1400 کیلومتر است، مصرف سوخت نیز در هر ۱۰۰ کیلومتر 1.25 لیتر برآورد شده که رقم چشمگیری بنظر می‌رسد!

جتور شانهای L6 پلاگین هیبریدی با یک جلو پنجره بسته، بدنه پر از خطوط و زاویه‌های فراوان، جلو پنجره ذوزنقه‌ای شکل در پایین، دستگیره معمولی درب‌ها، خروجی پنهان اگزوز و چراغ‌های سرتاسری در عقب ساخته می‌شود.

تریم پرو به طور استاندارد با آینه‌های برقی گرم‌شونده، کنسول مرکزی مجهز به سیستم گرم‌شونده و خنک‌کننده، پنل ابزار 9.2 اینچی، نمایشگر مرکزی 12.8 اینچی، صندلی‌های چرمی، صندلی برقی راننده، شناسایی صدا، سیستم صوتی ۶ اسپیکره، سیستم HiCar هواوی عرضه می‌شود، تریم مکس نیز با سانروف پانوراما، آینه‌های بیرونی برقی، درب صندوق برقی، نمایشگر ال‌سی‌دی 9.2 اینچی TFT، نمایشگر 15.6 اینچی مرکزی، پنل شارژ ۵۰ واتی گوشی و سیستم صوتی ۸ اسپیکره و… به بازار می‌آید.

تریم اولترا به قفسه سقف، فرمان گرم‌شونده، صندلی راننده مجهز به سیستم گرمایشی، تهویه، محافظت گودی کمر، سیستم صوتی ۹ اسپیکره، نورپردازی محیطی، شناسایی چهره، نظارت بر خستگی راننده، نظارت بر نقطه کور، هشدار باز شدن درب‌ها، ضبط رانندگی، رادار پارک جلو و سایر موارد مجهز شده است. ۳۲ فضای ذخیره‌سازی نیز در سراسر کابین وجود دارد.

فاطمه آهنگریان

همیشه علاقه زیادی به حوزه خودرو و موتورسیکلت داشتم و اخبار مربوط به اونها رو دنبال میکردم. همین اشتیاق فراوان باعث شد که با سایت چرخان آشنا بشم و مطالب مختلف در این زمینه رو ترجمه کنم، کم‌کم به سئوی متون مسلط شدم و حالا به عنوان عضوی از خانواده چرخان حضور دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا