مکمل بنزین
گوناگوناخبار خودرو

قیمت، مشخصات و امکانات لکسوس TX معرفی شد

لکسوس بالاخره پس از مدت‌ها از یک شاسی‌بلند سه ردیفه رونمایی کرد تا جای خالی آن را در خط تولیدش پر کند. از سال‌ها پیش RX به عنوان تنها مدل میان‌ سایز در بین شاسی‌بلندها حضور داشت و حالا در سال ۲۰۲۴ لکسوس TX جدید به این بخش افزوده شد. این مدل سه ردیفه در مقایسه با RX اندازه بزرگتری دارد در نتیجه مناسب خانواده‌ها با چند فرزند خواهد بود.

لکسوس TX ۲۰۲۴ جدید برخلاف دیگر مدل‌ها، با پلتفرم کراس‌اوور ساخته شده و از لحاظ فنی بسیار مشابه تویوتا گرند هایلندر است. اما ویژگی‌هایی دارد که باعث می‌شود به جایگاه خوبی در خط تولید شاسی‌بلندها دست یابد. سه آپشن موتور و گیربکس برای تریم‌ها در نظر گرفته شده که هر کدام قدرت متفاوتی را به ارمغان می‌آورند. لکسوس TX جدید قرار است با قیمتی برابر با 55,050 تا 78050 دلار به بازار عرضه شود.

از مزیت‌های این خودرو می‌‌توانیم به صندوق بزرگ، سواری نرم، چندین آپشن موتور و طراحی شیک و بی‌نظیر اشاره کنیم. تریم TX 550+ یکی از قدرتمندترین و گران‌ترین تریم‌ها در اینجا به شمار می‌رود که تجربه رانندگی بی‌نظیری را برای افراد به ارمغان می‌آورد.

چرخ‌ها اندازه‌ای ۲۰ اینچی دارند، صندوق برقی و روکش صندلی‌های NuLuxe به همراه صندلی‌های جلو مجهز به سیستم گرمایشی از جمله امکانات خودرو به شمار می‌روند. نمایشگر موجود در کابین ۱۴ اینچی است و سقف پانوراما به همراه صندلی‌های جلو مجهز به تهویه تجربه بهتری را در هنگام رانندگی برای راننده و سرنشینان به ارمغان می‌آورند. صندلی راننده نیز به ویژگی حافظه عملکردی مجهز شده تا تمام اطلاعات مربوط به راننده را در خاطر بسپارد.

هر کدام از تریم‌ها مشخصات متفاوتی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند، از چرم صندلی‌ها گرفته تا سیستم صوتی ۲۱ اسپیکره Mark Levinson PurePlay و کنترل صدا فعال همگی جزو امکانات کابین هستند. ارزشش را دارد که برای دست‌یابی به تریم بالاتر و مشخصات بهتر به پرداخت هزینه بیشتر اقدام کنید.

  قصه ممنوعیت واردات خودروهای خارجی در سال 97 چگونه در سال 98 حل می‌شود؟

جدول مشخصات فنی

تریم 350 500h F Sport 550h+ PHEV
موتور ۲.۴ لیتری توربوشارژ چهار سیلندر ۲.۴ لیتری توربوشارژ چهار سیلندر به همراه موتورهای هیبریدی              ۳.۵ لیتری ۶ سیلندر به علاوه موتور پلاگین هیبریدی
گیربکس ۸ سرعته خودکار ۶ سرعته خودکار CVT
قدرت ۲۷۵ اسب بخار ۳۶۶ اسب بخار ۴۰۴ اسب بخار
گشتاور ۴۲۹ نیوتن متر ۵۵۰ نیوتن متر ۳۳۴ نیوتن متر
نیروی محرکه تمام چرخ متحرک، چرخ‌های جلو متحرک تمام چرخ متحرک تمام چرخ متحرک

فاطمه آهنگریان

همیشه علاقه زیادی به حوزه خودرو و موتورسیکلت داشتم و اخبار مربوط به اونها رو دنبال میکردم. همین اشتیاق فراوان باعث شد که با سایت چرخان آشنا بشم و مطالب مختلف در این زمینه رو ترجمه کنم، کم‌کم به سئوی متون مسلط شدم و حالا به عنوان عضوی از خانواده چرخان حضور دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا