مکمل بنزین
گوناگوناخبار خودرو

ثبت ۲۰ هزار سفارش زیکر 7X تنها در ۱۸ روز

زیکر 7X اولین شاسی‌بلند برقی میان‌رده زیکر است که برای رقابت با رقبای قدرتمندی مانند تسلا مدل Y طراحی شده و با طراحی جذاب، چند گزینه پیشرانه و ویژگی‌های پیشرفته خود شناخته می‌شود. این خودرو تنها پس از گذشت ۱۸ روز موفق به ثبت ۲۰,۰۰۰ سفارش در چین شد که رقم بالایی به شمار می‌رود.

طراحی ظاهری

زیکر 7X در بخش طراحی به خوبی طراحی شده و از زیکر 007 الهام گرفت. نوار نور جلو، جلوپنجره بسته با چراغ‌های LED باریک که تا گلگیرها امتداد یافته‌اند، ظاهری یکپارچه ایجاد می‌کنند. چرخ‌های بزرگ ظاهر اسپرت‌تری به خودرو می‌بخشد. اسپویلر یکپارچه و زوایای تیز درب عقب به همراه طراحی مینیمالیستی، زیبایی را افزایش داده‌اند. ابعاد این شاسی‌بلند برقی ۴۸۲۵/۱۹۳۰/۱۶۵۶ میلی‌متر و فاصله بین دو محور ۲۹۲۵ میلی‌متر است.

کابین

کابین لوکس، طراحی تمیزی دارد و با دکمه‌های فیزیکی فراوانی همراه شده است. صندلی‌ها با مواد با کیفیت ساخته شده‌اند تا حس راحتی و دوام بیشتری را برای سرنشینان به ارمغان بیاورد. صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی همراه با دکمه‌های فیزیکی تجربه کاربری خوبی را برای راننده فراهم می‌کند. زیکر از یک سیستم نورپردازی محیطی استفاده کرد تا فضای دلپذیرتری را برای سرنشینان و راننده به وجود بیاورد.

امکانات

سه حالت رانندگی Comfort ،Standard و Sport در شرایط مختلف رانندگی کاربرد دارند. در حالت Comfort، شاهد سیستم تعلیق نرم‌تری هستیم تا خودرو در هنگام عبور از روی ناهمواری‌ها لرزش‌های کمتری را تجربه کند. تایرها ۲۰ اینچی هستند و سیستم تعلیق، سواری آرام و راحتی را برای رفت و آمد در شهر و سفرهای طولانی جاده‌ای فراهم می‌کند.

  نوع جدید JAECOO از آفرودهای کلاسیک سرچشمه می‌گیرد، از کلاسیک‌ها باهوش تر است و داستان جدیدی از آفرود شهری را روایت می‌کند

در حالت Standard فرمان‌دهی تقویت شده و گزینه‌ای ایده‌آل برای شرایط مختلف رانندگی به شمار می‌رود. در حالت Sport، زیکر 7X قادر است با شتاب‌گیری سریع‌تر در دورهای تند و جاده‌های پرپیچ و خم حس اسپرت‌تری را برای سرنشینان فراهم کند. قابلیت AWD نسخه دو موتوره نیز عملکرد خوبی را در زمین‌های ناهموار و شرایط آب‌وهوایی چالش‌برانگیز فراهم می‌کند.

صندوق ۶۱۶ لیتر ظرفیت دارد و چندین فضای ذخیره‌سازی نیز در کابین طراحی شده است. حتی با تا شدن صندلی‌های عقب این فضا بیشتر هم خواهد شد. در کل کابین طراحی آینده‌نگرانه‌ای دارد و بسیار کاربردی ساخته شده است. این خودرو قادر است با رقبایی همچون تسلا مدل Y رقابت کرده و توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما همراه باشید.

فاطمه آهنگریان

همیشه علاقه زیادی به حوزه خودرو و موتورسیکلت داشتم و اخبار مربوط به اونها رو دنبال میکردم. همین اشتیاق فراوان باعث شد که با سایت چرخان آشنا بشم و مطالب مختلف در این زمینه رو ترجمه کنم، کم‌کم به سئوی متون مسلط شدم و حالا به عنوان عضوی از خانواده چرخان حضور دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا